Bekijk volle/desktop versie : Ya Allah Ik Heb Spijt



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

11-04-2005, 11:15
Na Gisteravond Is Mijn Leven Helemaal Veranderd.....
Ik Hield Van Hem Maar Hij Heeft Gewoon Met Mij Gespeeld.....
Ik Geloofde Zijn Verhaaltjes En Nu ..............
Meisjes Geloof Jongens Niet Hoe Kan Ik Hem Nou Vergeten?????????????

11-04-2005, 11:16


grappig en nog iets lekker voor je
eigen schuld dikke bult denk je nou echt dat een marokkaanse jongen bij 1 meisje blijft ja als je 50 jaar getrouwd bent dan pas

11-04-2005, 11:16


grapje zeker é

11-04-2005, 11:20

Citaat door smartie4:
grappig en nog iets lekker voor je
eigen schuld dikke bult denk je nou echt dat een marokkaanse jongen bij 1 meisje blijft ja als je 50 jaar getrouwd bent dan pas
JE HEBT GELIJK MAAR DAAR BEN IK VEEL TE LAAT ACHTER GEKOMEN....
WALLAH IK BEN ER GEWOON IN GETRAPT IK HEB EGT ZO'N SPIJT IK MOET EN ZAL HEM TERUG PAKKEN....

11-04-2005, 11:23


Ik Belde Hem Hij Dacht Dat Hij Me Had Weggedrukt Maar Hij Had Juist Opgenomen En Ik Hoorde Een Meisje .....................
Mijn Hart Stond Egt Stil.......................
Hij Deed Zo Lief Tegen Haar Terwijl We Bijna Zover Zijn Om Te Gaan Trouwen

11-04-2005, 11:28
Meisje, niet luisteren naar die gemene opmerkingen hoor. Liefde maakt blind en je bent niet de enige die dat meemaakt. Ik denk dat niemand echt iets kan zeggen waardoor je je beter voelt, het gevoel moet gewoon slijten. Tijd heelt alle wonden en er is nog niemand doodgegaan aan liefdesverdriet. Wees blij dat je hier voor je trouwen bent achter gekomen. Er zijn echt nog wel lieve mannen over om mee te trouwen.

Enne wraak heeft geen zin, als hij gestraft moet worden voor zijn daden is dat niet aan jou maar aan Allah.

Succes lieverd!

11-04-2005, 11:31

Citaat door natje_zinna:
JE HEBT GELIJK MAAR DAAR BEN IK VEEL TE LAAT ACHTER GEKOMEN....
WALLAH IK BEN ER GEWOON IN GETRAPT IK HEB EGT ZO'N SPIJT IK MOET EN ZAL HEM TERUG PAKKEN....
hem terugpakken bezorgt je alleen maar problemen... negeer hem, dat is genoeg

11-04-2005, 11:31
he liefde maakt meer kappot dan je lief is net als drank ik drink niet maar t klinkt mooi vandaar, ewa ja het leven is geven en nemen pm me maar voor advies je weet toch kan ik je de ins en outs leren safi

11-04-2005, 11:33

Citaat door Ladybug:
Meisje, niet luisteren naar die gemene opmerkingen hoor. Liefde maakt blind en je bent niet de enige die dat meemaakt. Ik denk dat niemand echt iets kan zeggen waardoor je je beter voelt, het gevoel moet gewoon slijten. Tijd heelt alle wonden en er is nog niemand doodgegaan aan liefdesverdriet. Wees blij dat je hier voor je trouwen bent achter gekomen. Er zijn echt nog wel lieve mannen over om mee te trouwen.

Enne wraak heeft geen zin, als hij gestraft moet worden voor zijn daden is dat niet aan jou maar aan Allah.

Succes lieverd!
heb ik wat gemeens gezegd dan

11-04-2005, 11:38
grappig en nog iets lekker voor je
eigen schuld dikke bult denk je nou echt dat een marokkaanse jongen bij 1 meisje blijft ja als je 50 jaar getrouwd bent dan pas

Ik vind dit niet zo aardig klinken nee.
Je verdere reacties waren al wat vriendelijker.

11-04-2005, 11:41

Citaat door Ladybug:
Meisje, niet luisteren naar die gemene opmerkingen hoor. Liefde maakt blind en je bent niet de enige die dat meemaakt. Ik denk dat niemand echt iets kan zeggen waardoor je je beter voelt, het gevoel moet gewoon slijten. Tijd heelt alle wonden en er is nog niemand doodgegaan aan liefdesverdriet. Wees blij dat je hier voor je trouwen bent achter gekomen. Er zijn echt nog wel lieve mannen over om mee te trouwen.

Enne wraak heeft geen zin, als hij gestraft moet worden voor zijn daden is dat niet aan jou maar aan Allah.

Succes lieverd!
DANK JE LIEVERD MAAR IK BEN ER EGT KAPOT VAN IK HEB DE HELE AVOND NIET GESLAPEN IK HEB NU ZO'N RAAR GEVOEL...........
HOE MOET IK NOU VERDER IEDEREEN WEET HET ZELFS ZIJN ZUSSEN WISTEN VAN ONS AF WALLAH IK MOET HEM GEWOON TERUG PAKKEN IK WEET DAT ALLAH SWT ..............DEGENE IS DIE STRAFT MAAR IK MOET GEWOON IETS DOEN IK WEET ALLEEN NIET WAT

11-04-2005, 11:42
Tja, think twice before you act.....!!!!!

11-04-2005, 11:44



Citaat door soufiane37:
hem terugpakken bezorgt je alleen maar problemen... negeer hem, dat is genoeg
NEE DAT KAN IK NIET HIJ WASDE EERSTE LIEFDE IN MIJN LEVEN EN OOK DE LAATSTE MAAR HIJ HEEFT ME LATEN ZWEVEN NOOIT HEB IK IN DIE WOORDJES GELOOFD MAAR BIJ HEM WAS HET ZO ANDERS IK MOET HEM TERUG PAKKEN EN HEM LATEN GAAN ZAL HELEMAAL NIET LUKKEN.........
NU WEET IK WAAROM HET HARAM IS

11-04-2005, 11:45

Citaat door nadoria_zinador:
Tja, think twice before you act.....!!!!!
IK GEEF JE HELEMAAL GELIJK WAS ME EERSTE KEER EN NU OOK GELIJK ME LAATSTE IK ZAL NOOIT MEER JONGENS VERTROUWEN.........

11-04-2005, 11:47

Citaat door Manwa:
shoeffi het kan tog ook gewoon zijn zus zijn of nicht ofzo je moet niet meteen verkeerd gaan denken
NEE WANT WAT IK ALLEMAAL HEB GEHOORD ZEG JE NIET TEGEN JE ZUS (IK KEN AL ZIJN ZUSSEN)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10