Bekijk volle/desktop versie : Dames helpppppp



07-10-2015, 13:07
[ mijn epilator is stuk . Welke epilator gebruiken jullie? Graag 1 die niet veel pijn doet.. En maximale wat ik eraan wil uitgeven is 50 euro, tenzij het een hele goede is, wil ik best meer uitgeven.



En nog een vraagje, m'n suède schoenen zijn vies geworden. Hoe haal ik de vlekken er het best van af?


Shokran bezaf ]

07-10-2015, 13:13


Doen niet alel epilators pijn dan?

07-10-2015, 13:16
Ik gebruik die van Philips. 30 euro bij de kijkshop. Heb nu al bijna 2 jaar.

07-10-2015, 13:29

Citaat door Menka:
[ mijn epilator is stuk . Welke epilator gebruiken jullie? Graag 1 die niet veel pijn doet.. En maximale wat ik eraan wil uitgeven is 50 euro, tenzij het een hele goede is, wil ik best meer uitgeven.



En nog een vraagje, m'n suède schoenen zijn vies geworden. Hoe haal ik de vlekken er het best van af?


Shokran bezaf ]
Haal een suede borsteltje en zwarte suede spray bij de manfield, je schoenen worden dan weer mooi zwart ook! Als je zwarte schoenen hebt dan

07-10-2015, 13:38



Citaat door Teglelet:
Doen niet alel epilators pijn dan?
als er een epilator bestaat die geen pijn doet dan wil ik die ook wel kopen.

07-10-2015, 13:43

Citaat door Gaatjouniksaan:
Ik gebruik die van Philips. 30 euro bij de kijkshop. Heb nu al bijna 2 jaar.
Ik heb nu ook 1 van Philips dn werkt prima. Had m meer dan 3 jaar.


Voor de rest, doet indd wel pijn. Alleen heb je er een paar goedkope tussen zitten die overdreven pijnlijk zijn. Pijn is subjectief uiteraard.

07-10-2015, 13:45

Citaat door Perzikje_:
Haal een suede borsteltje en zwarte suede spray bij de manfield, je schoenen worden dan weer mooi zwart ook! Als je zwarte schoenen hebt dan
Ik heb een suede spray, doorzichtig voor alle kleuren. Maar dat heeft m'n schoenen niet schoon gemaakt. Mijn suede schoenen zijn grijs. Maar heb ook zwarte dus wel goed om te weten voor die. Wat doet dat borsteltje?

07-10-2015, 14:50

Citaat door Menka:
Ik heb een suede spray, doorzichtig voor alle kleuren. Maar dat heeft m'n schoenen niet schoon gemaakt. Mijn suede schoenen zijn grijs. Maar heb ook zwarte dus wel goed om te weten voor die. Wat doet dat borsteltje?
Dat borsteltje heeft een ruwe zijde voor vlekjes en zachte zijde om te kammen zeg maar en als je dan die zwarte spray spuit zijn ze weer helemaal mooi
Ik weet niet hoe diep je vlekken zijn..