Bekijk volle/desktop versie : 'EU werkt aan geheim plan voor uitzetting'



Pagina's : [1] 2

07-10-2015, 12:15
Honderdduizenden vluchtelingen die geen asiel in Europa krijgen, worden binnen enkele weken uitgezet.





De Europese Unie werkt aan een geheim plan met die strekking. Dat meldt de Britse krant The Times woensdag.


Landen als Niger en Eritrea moeten hun economische migranten terugnemen. Als stok achter de deur schermt Brussel met het schrappen van hulp, handelsovereenkomsten en regelingen.voor visa. Het gaat om meer dan 400.000 mensen die de eerste helft van dit jaar de Europese Unie zijn binnengekomen en die geen kans hebben op asiel, mensen die zich hebben voorgedaan als vluchteling.

07-10-2015, 12:22


Succes.

Europa is in de val gelokt door Rusland, VS and the Arabs. Deal with it.

07-10-2015, 12:24

Citaat door Neville:
Succes.

Europa is in de val gelokt door Rusland, VS and the Arabs. Deal with it.
Waar zit jij ergens lief in de middle of it?

07-10-2015, 14:37
ze komen af met hun zakken van de lidel uit syrie

07-10-2015, 14:42



Citaat door zghangane:
ze komen af met hun zakken van de lidel uit syrie
Dat vind ik niet erg als het zelf maar geen zakken zijn

07-10-2015, 17:03
der heeft al 1 een fiets gestolen rechts te zien op de foto

07-10-2015, 20:54
manar heeft kamel gevonden in syrie met een lidl zak

07-10-2015, 20:56
Rare wereld. Elk land dat met een straaljager bombardeert erop los en vervolgens afvragen waarom zoveel vluchtelingen

07-10-2015, 21:04
stuur me een fax als je een vluchteling ziet

07-10-2015, 21:45
nu zijn er al douches in de trein het kan sneller gaan
http://https://www.youtube.com/watch?v=BLTUVsO-JT8

07-10-2015, 22:57

Citaat door marokkanist:
We gaan mensen weer uitzetten. Gedwongen.


Oh ja dat weet ik ook wel hoor. Parttime beschaving

08-10-2015, 00:22

Citaat door Redactie:
Honderdduizenden vluchtelingen die geen asiel in Europa krijgen, worden binnen enkele weken uitgezet.

De Europese Unie werkt aan een geheim plan met die strekking. Dat meldt de Britse krant The Times woensdag.

Landen als Niger en Eritrea moeten hun economische migranten terugnemen. Als stok achter de deur schermt Brussel met het schrappen van hulp, handelsovereenkomsten en regelingen.voor visa. Het gaat om meer dan 400.000 mensen die de eerste helft van dit jaar de Europese Unie zijn binnengekomen en die geen kans hebben op asiel, mensen die zich hebben voorgedaan als vluchteling.
Geheim is hoe democratie werkt, oh wacht het is het godenrijk Brussel.

De echte schok is dat blijkbaar de EU nu ook per land bepaald wie waar mag wonen, landen zelf gaan er blijkbaar niet meer over. Hoe bestaan landen als Nederland eigenlijk nog?

08-10-2015, 00:26



Citaat door Barato:
Belangrijke mededeling voor alle vluchtelingen :

Laat je niet op een treintje zetten en laat je niet wijsmaken dat je een douche gaat nemen !!
Sorry ik kon mn lach niet inhouden

Pagina's : [1] 2