Bekijk volle/desktop versie : wie oh wie wil er beter uitzien in 9 dagen tijd?

05-10-2015, 18:53
Wie wil er afvallen en detoxen in 9 dagen tijd?

De vetverbranding stimuleren.
Ook hiervoor is de clean9 uitermate geschikt. Een reset van je lichaam voor als je wilt cleansen. Goed begin voor een frisse start van je lichaam, ideaal begin voor nieuwe en gezonde levensstijl!
9 daagse kuur
126,95 incl. verzendkosten. Daarvoor heb je 9 dagen een ontbijt, lunch, diner, voedingsupplementen ( zie plaatje twee wat deze precies doen) en gratis dagelijkse begeleiding en een persoonlijke schema. Is jouw lichaam geen â¬14,10 per dag waard?
Voor omgeving Amsterdam komen de verzendkosten te vervallen en breng ik deze graag langs!

07-10-2015, 13:06

Hoeveel zou je hiermee afvallen in 9 dagen?

13-10-2015, 17:04
clean 9
KUN JE ER BETER UITZIEN EN JE BETER VOELEN NA SLECHTS 9 DAGEN? JA.

Met het CLEAN9 Programma maakt u een vliegende start op weg naar een slankere en gezondere versie van uzelf. Dit efficiënte en makkelijk te volgen cleansingsprogramma
geeft u de tools in handen die u nodig hebt om vandaag van start te gaan om uw lichaam te transformeren.

WAT KUNT U DE KOMENDE 9 DAGEN VERWACHTEN?

U ZULT ER NIET ALLEEN BETER UITZIEN, MAAR ZICH OOK BETER VOELEN. UW LICHAAM BEGINT MET HET AFVOEREN VAN OPGESLAGEN GIFSTOFFEN DIE ER VOOR KUNNEN ZORGEN DAT UW LICHAAM NIET DE MAXIMALE
HOEVEELHEID AAN VOEDINGSSTOFFEN UIT UW VOEDING KAN OPNEMEN. U ZULT ZICH LICHTER EN ENERGIEKER VOELEN, ZEKER WANNEER U MERKT DAT U UW HONGERGEVOEL KUNT BEHEERSEN EN DAT UW LICHAAM HIERDOOR ZIENDEROGEN VERANDERT.

Inhoud CLEAN9 Pakket:

Forever Aloe Vera Gel⢠- 2 x 1 Liter
Forever Lite Ultra⢠- 15 Maaltijden
Forever Shaker
Forever Fiber⢠- 9 Sticks
Meetlint
Forever Therm⢠- 18 Tabletten
Forever Garcinia Plus⢠- 54 Softgels
C9 Werkboek

Art 475 Vanilla, Art 476 Chocolate

EEN START MAKEN MET EEN GEZONDERE LEVENSSTIJL IS NIET ZO MAKKELIJK...
... maar dat geldt voor bijna alles wat de moeite waard is. CLEAN9 is de eerste stap in het blijvend aanpassen van uw gewoontes, wat u zal helpen om op gewicht te blijven. Dit bewezen
cleansingsprogramma is de basis van het Forever F.I.T. Programma. Hiermee legt u het fundament voor een optimale gezondheid door uw lichaam van gifstoffen te ontdoen en werkt u aan een fittere én slankere versie van uzelf.

In de brochure die gratis wordt meegeleverd met het C9 pakket leest u alle informatie over het voedingsplan, het bewegingsplan en krijgt u handige tips om het F.I.T. programma met succes te doorlopen.

13-10-2015, 17:04

Citaat door tielmida:
Hoeveel zou je hiermee afvallen in 9 dagen?
Ik zal je vanavond een lijst mee laten zien hoeveel ik ben afgevallen!!!

14-10-2015, 12:24

Ik testte de Forever Living Clean 9 Detox Box! De Forever Living Clean 9 is een programma dat 9 dagen duurt. Het doel is om je lichaam te detoxen! Een mooie bijkomertje is dat je er ook een beetje van kan afvallen! Ben je benieuwd naar mijn ervaringen met de Forever Living Clean 9? Lees dan snel verder!
Een paar weken voor Ramadan bedacht ik mij dat ik misschien wel eerst een detox voor de Ramadan wil uitproberen. Ik was een beetje aan het rondzoeken, maar ik kon nog niet echt iets vinden wat ik wilde doen. Toen benaderde Chekina Forever Living, en vroeg of ik de Forever Living Clean 9 eens zou willen uitproberen. Ik kende het nog niet, en nadat ik mijzelf een beetje ingelezen had besloot ik het een kans te geven!
Ik kreeg dus de Forever Living Clean 9 Detox Box thuisgestuurd. In deze Detox Box zitten een aantal verschillende producten. Zo ontving ik:
⢠Forever Aloë Vera Gel (2x 1 liter)
⢠Forever Lite Ultra (15 maaltijden, soja shake vanille)
⢠Forever Garcinia Plus (54 softgels, voedingssupplement om het hongergevoel te onderdrukken)
⢠Forever Therm (18 tabletten, multivitaminen)
⢠Forever Fiber (9 sticks, vezelstick)
⢠Een meetlint
⢠Een shaker met een compartiment voor je soja shake poeder en voor je supplementen. Easy on the go!
⢠Begeleidend boekje waar alle informatie in staat
Wellicht heb je verschillende berichten op social media al voorbij zien komen over Aloë Vera Gel. Wat is dat nou eigenlijk precies? Ik leg het je uit!

Wil je meer weten?