Bekijk volle/desktop versie : wie werkt of heeft gewerkt bij een callcenter?



Pagina's : [1] 2

05-10-2015, 12:44
Straks heb ik een sollicitatie gesprek, alleen moet ik een presentatie geven over mijzelf, waarom ze nou juist 'mij' moeten aannemen en waarom ik daar wil werken... jaaahhh weet ik veel omdat ik het geld hard nodig heb
sowieso dat ik bereid ben op te leren en me 100% wil inzetten voor het bedrijf maar dit horen ze vast van iedereen.
Wie werkt er bij een callcenter en wil me helpen, heb deze baan echt hard nodig ben al zo blij dat ik mag komen.

05-10-2015, 13:05


helemaal niemand...?

05-10-2015, 13:07
Gaat erom dat je overtuigingskracht hebt als het outbound is
En inlebingsvermogen

05-10-2015, 13:08
De callcenter gaf mij juist een presentatie ipv ik hen.

05-10-2015, 13:09


Neem doe sollicitatie niet te serieus, gaan waarschijnlijk nergens over. Ik hoorde laatst van iemand dat je in een groep een sollicitatiegesprek krijgt.

Gewoon zeggen dat je momenteel geen werk op eigen niveau of opleidingsachtergrond kan vinden en dat je graag bezig wil zijn.

05-10-2015, 13:23
dat overtuigen waarom ze jou moeten hebben klinkt als iets in de verkoop, juist of fout?

05-10-2015, 13:24
Jaaaaa ik weet het Dankbaar, maar zit nu al 2 jaar thuis weet en daarvoor 8 jaar een vaste baan gehad en weet gewoon niet meer wat ik moet verwachten al die hoofden op je gericht.
@ Fadoua klopt dat moet ik hebben, sterk in mijn schoenen staan en overtuigend overkomen... thanks
@use ja zij geven ook een presentatie, de hele avond, en nog een 3 dagen cursus wat een gedoe zeg

05-10-2015, 13:28
Callcenter-tijden haha.
Vertel je positieve kanten, maar ook je valkuilen. Open en eerlijk zijn. Geen neppe dingen vertellen.

05-10-2015, 13:30

Citaat door StreetChic:
dat overtuigen waarom ze jou moeten hebben klinkt als iets in de verkoop, juist of fout?
Ja klopt haha, ik heb 8 jaar bij incasso gewerkt dus het is denk ik ongeveer het zelfde, mensen overhalen, te betalen... maar dit is denk ik toch moeilijker...

05-10-2015, 13:32
Na ik hou het gewoon kort en krachtig, eerst vertellen wie ik ben en daarna dat ik graag voor hun aan de slag wil en me volledig ga inzetten en bereid ben te leren, alleen even netter...

05-10-2015, 13:34

Citaat door CanYouSeeMe:
Callcenter-tijden haha.
Vertel je positieve kanten, maar ook je valkuilen. Open en eerlijk zijn. Geen neppe dingen vertellen.
wat bedoel je met nep..? overdrijven en slijmen? nee dat ga ik sws niet doen.

05-10-2015, 13:43

Citaat door farah20:
Na ik hou het gewoon kort en krachtig, eerst vertellen wie ik ben en daarna dat ik graag voor hun aan de slag wil en me volledig ga inzetten en bereid ben te leren, alleen even netter...
joh je moet niet zeggen dat je bereid bent om te leren, dat klinkt zo ' ikdoealleswatjewilt '

05-10-2015, 13:47


Waarom uw bedrijf, waarom een callcenter? De kick, en het geld. Ik kan nu wel er om heen gaan draaien maar dit zijn mijn grootste motieven. Ik zie sales als een soort uitdaging wat mij het meeste uit mezelf laat halen. Ook vind ik het geld belangrijk waarom dit zo is, hoef ik u niet uit te leggen maar geloof zeker dat er wat tegenover moet staan om dit je af en toe te laten motiveren en door te laten zetten.


05-10-2015, 13:48

Citaat door farah20:
Na ik hou het gewoon kort en krachtig, eerst vertellen wie ik ben en daarna dat ik graag voor hun aan de slag wil en me volledig ga inzetten en bereid ben te leren, alleen even netter...
Ik heb de perfecte communicatieve vaardigheden, ben overtuigend en heel leergierig.

05-10-2015, 13:53

Citaat door farah20:
Jaaaaa ik weet het Dankbaar, maar zit nu al 2 jaar thuis weet en daarvoor 8 jaar een vaste baan gehad en weet gewoon niet meer wat ik moet verwachten al die hoofden op je gericht.
@ Fadoua klopt dat moet ik hebben, sterk in mijn schoenen staan en overtuigend overkomen... thanks
@use ja zij geven ook een presentatie, de hele avond, en nog een 3 dagen cursus wat een gedoe zeg
Ik had 1 dag presentatie en 1 dag cursus. Maar ben zelf na 2 weken gestopt vond t niet meer leuk.

Pagina's : [1] 2