Bekijk volle/desktop versie : Hirsi Ali bij invloedrijkste personen Time



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

10-04-2005, 16:00
Uitgegeven: 10 april 2005 15:02
Laatst gewijzigd: 10 april 2005 15:19

LONDEN - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali staat op de lijst van de 'invloedrijkste personen ter wereld' van Time Magazine. Dat heeft het blad zondag in een persverklaring meegedeeld. Het tijdschrift karakteriseerd Hirsi Ali als "iemand die opkomt voor haar overtuiging".

Het Kamerlid van Somalische afkomst staat ingedeeld bij de 'Leiders en Revolutionairen', samen met onder anderen de Amerikaanse president Bush, diens minister van Buitenlandse Zaken Rice, de Zuid-Afrikaanse president Mbeki en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Il. Ook de Israëlische premier Sharon en de al-Qaeda terrorist al-Zarqawi staan op de lijst.


Hirsi Ali is een uitgesproken voorvechtster van de rechten en de emancipatie van moslimvrouwen. Zij wordt met de dood bedreigd sinds het uitkomen van de film Submission, die zij samen met Theo van Gogh maakte. Na de moord op Van Gogh moest Hirsi Ali enige tijd onderduiken. Het Kamerlid werkt aan een vervolg op Submission.

Bron

10-04-2005, 16:04




Kan er niets meer van maken.

10-04-2005, 16:07
Had deze topic ook al geplaatst.Een of andere flapdrol heb m verwijderd.
Anyway..Ali is een opruier..en aandachtsgeil.

Prettige Zondag verder

10-04-2005, 16:08
Damn....de lobbytrein raast nog steeds voort.

Wie zou achter de knuppel zitten.

10-04-2005, 16:11



Citaat door Einherjer:
Had deze topic ook al geplaatst.Een of andere flapdrol heb m verwijderd.
Anyway..Ali is een opruier..en aandachtsgeil.

Prettige Zondag verder
Die flapdrol was is ik.

Braezy weet wat er nodig is om een topic te plaastsen.

Ontopic: En mediageil niet te vergeten.

10-04-2005, 16:14

Citaat door FAITHLESS128:
Die flapdrol was is ik.

Braezy weet wat er nodig is om een topic te plaastsen.

En mediageil niet te vergeten.
Leg dan even uit wat er mis was met mijn topic?

10-04-2005, 16:16

Citaat:
Hirsi Ali is een uitgesproken voorvechtster van de rechten en de emancipatie van moslimvrouwen.


Yeah right.. Dit excuse gebruikt ze als ladder naar aandacht, macht en rijkdom.


Btw, als ik rijk zou zijn wist ik wel een betere plek als onderkomen te vinden dan een gevangenis..

10-04-2005, 16:18

Citaat door jacko:
Zeg...
als dit soort posts je niet bevalt moet je gewoon de grondwetten van Marokko.nl veranderen...

(Het is gewoon een bericht Faith, daar kunnen we gewoon over discussieren zonder aangekondigde partijdigheid van de moderatoren...)
Zit je ergens mee jacko?


Citaat door Einherjer:
Leg dan even uit wat er mis was met mijn topic?
Wat dacht je van het plaatsen van een link.....waar we je bericht kunnen achterhalen ?

10-04-2005, 16:19

Citaat door FAITHLESS128:
Die flapdrol was is ik.

Braezy weet wat er nodig is om een topic te plaastsen.

En mediageil niet te vergeten.
Sorry maar ik vind dit een beetje beledigend, zal voortaan geen "nieuws" meer posten.

10-04-2005, 16:21

Citaat door FAITHLESS128:
Zit je ergens mee jacko?


Wat dacht je van het plaatsen van een link.....waar we je bericht kunnen achterhalen ?
Oepzz..sollie..helemaal vergetuh
Zal er aan denken next time.

Prettige zondag verder

10-04-2005, 16:21

Citaat door Braezy:
Sorry maar ik vind dit een beetje beledigend, zal voortaan geen "nieuws" meer posten.
Braezy..ik vulde alleen het lijstje hieronder aan.

Ik bedoelde jou niet, maar AHA.

Citaat door Einherjer:
Had deze topic ook al geplaatst.Een of andere flapdrol heb m verwijderd.
Anyway..Ali is een opruier..en aandachtsgeil.

Prettige Zondag verder

10-04-2005, 16:22

Citaat door Braezy:
Uitgegeven: 10 april 2005 15:02
Laatst gewijzigd: 10 april 2005 15:19

LONDEN - VVD-Tweede-Kamerlid Ayaan Hirsi Ali staat op de lijst van de 'invloedrijkste personen ter wereld' van Time Magazine. Dat heeft het blad zondag in een persverklaring meegedeeld. Het tijdschrift karakteriseerd Hirsi Ali als "iemand die opkomt voor haar overtuiging".

Het Kamerlid van Somalische afkomst staat ingedeeld bij de 'Leiders en Revolutionairen', samen met onder anderen de Amerikaanse president Bush, diens minister van Buitenlandse Zaken Rice, de Zuid-Afrikaanse president Mbeki en de Noord-Koreaanse leider Kim Jong Il. Ook de Israëlische premier Sharon en de al-Qaeda terrorist al-Zarqawi staan op de lijst.


Hirsi Ali is een uitgesproken voorvechtster van de rechten en de emancipatie van moslimvrouwen. Zij wordt met de dood bedreigd sinds het uitkomen van de film Submission, die zij samen met Theo van Gogh maakte. Na de moord op Van Gogh moest Hirsi Ali enige tijd onderduiken. Het Kamerlid werkt aan een vervolg op Submission.

Bron
En dat kan je allemaal bereiken met liegen en bedriegen. Ze heeft veel weg van bush en naar mijn idee nog nooit de waarheid gesproken. Laat constant mensen in de steek die wat voor haar betekend hebben als ze denkt daar voordeel mee te behalen.

Ze loog al om nederland binnen te komen en zal alles aan elkaar vast liegen om meer te bereiken . Ik moet toegeven . ze doet het goed voor een leugenbeest.

10-04-2005, 16:27


Ik vraag me wel af hoe Hirsi Ali op die lijst terecht is gekomen. De andere namen die genoemde worden in het persbericht zijn toch veel meer internationaal bekende personen.

Misschien dat zij, in de nasleep van de moord op Van Gogh, toch internationaal meer belangstelling heeft gekregen dan wij hier in Nederland door hebben gehad.

Maar goed, slecht topic, want dit is alleen maar weer een steen des aanstoots voor de vele forumleden die niet zo'n hoge pet op hebben van Hirsi Ali (om het nog zacht uit te drukken).

10-04-2005, 16:28

Citaat door FAITHLESS128:
Damn....de lobbytrein raast nog steeds voort.

Wie zou achter de knuppel zitten.
Achter de knuppel staan bedoel je ?
Denk AHA he



Houdoe

10-04-2005, 16:40

Citaat door Sugah_:
Achter de knuppel staan bedoel je ?
Denk AHA he



Houdoe
Whahahahaha..die is goe!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10