Bekijk volle/desktop versie : hahahaha hoor dit eens : Co Adriaanse ze net ..dat er bij Oranje teveel....



04-10-2015, 23:09
buitenlanders rondlopen

hij zei dat net in Studio Voetbal

hahahaha...Die zwarten zijn volgems hem geen Nederlanders

04-10-2015, 23:12


bij PSV in de basis.

04-10-2015, 23:18

Citaat door LaasteGeruchten:
buitenlanders rondlopen

hij zei dat net in Studio Voetbal

hahahaha...Die zwarten zijn volgems hem geen Nederlanders
Klopt ook hallo Oranje hoort gewoon te bestaan uit Blonde jongens...

Marokko vol met Zwart Afrikanen zou toch ook raar zijn.. kijk 1tot4 spelers oke maar bij Oranje loopt het vol met Surinamers en Antillianen en nu ook Marokkanen

05-10-2015, 10:17
Wat kan jij liegen als de beste, of je verstaat gewoon geen nederlands. Hij had het over psv en niet oranje

05-10-2015, 10:21



Citaat door Explorer90:
Klopt ook hallo Oranje hoort gewoon te bestaan uit Blonde jongens...

Marokko vol met Zwart Afrikanen zou toch ook raar zijn.. kijk 1tot4 spelers oke maar bij Oranje loopt het vol met Surinamers en Antillianen en nu ook Marokkanen
Marokkanen zijn er ook in een een zwarte uitvoering, en je bent een racist en je weet niks over marokko kennelijk.




05-10-2015, 10:48

Citaat door WorldFamous77:
Wat kan jij liegen als de beste, of je verstaat gewoon geen nederlands. Hij had het over psv en niet oranje
Zij hadden het toch over Oranje en waarom PSV ?

05-10-2015, 10:51

Citaat door WorldFamous77:
Marokkanen zijn er ook in een een zwarte uitvoering, en je bent een racist en je weet niks over marokko kennelijk.





Marokko ligt in Afrika en Afrika is donker en dat betekent automatisch dat er genoeg donkere Marokkanen in Marokko leven maar Europa is wit en dat betekent genoeg witte mensen maar weinig donkere mensen ..deze zijn pas ontstaan in jaren 60 of het zonen van slaven die uit andere werelddelen vandaan komen

05-10-2015, 11:11

Citaat door LaasteGeruchten:
Zij hadden het toch over Oranje en waarom PSV ?
Ik weet niet meer waarom hij dat zei, ik was niet op n t letten. Volgens mij over dat er zo weinig psv ers in oranje zitten.

05-10-2015, 11:12

Citaat door LaasteGeruchten:
Marokko ligt in Afrika en Afrika is donker en dat betekent automatisch dat er genoeg donkere Marokkanen in Marokko leven maar Europa is wit en dat betekent genoeg witte mensen maar weinig donkere mensen ..deze zijn pas ontstaan in jaren 60 of het zonen van slaven die uit andere werelddelen vandaan komen
Leg dat aan die verkaasde gasten maar uit. Half Marokko is donker en zeker 10% is echt neger. Komen niet verder dan Nieuwegein sommigen hier.

05-10-2015, 12:26

Citaat door Milan:
De vraag was, waarom worden er 5 spelers van ajax geselecteerd terwijl psv wint van ze. Is Blind ajax gezind of laat hij psv links liggen (cocu zou zijn telefoon niet hebben opgenomen).
Daarop antwoordde hij dat er bij psv meer buitenlanders spelen, die kan je niet selecteren
Oké dan heb ik het niet zitten op te letten op dat moment maar maakt niks uit ..er lopen meer zwarten bij oranje rond dan de witte spelers ..dat is een feit en er lopen meer Ajaxieden en ex ajaxieden bij oranje dan andere clubs

Ze zijn gewoon Ajax clubje bij oranje

05-10-2015, 12:38
Adriaanse is zeker geen racist. Lijkt me raar als hij zoiets heeft gezegd.