Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wonderstraight, wie o wie heeft er ervaring mee????



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

10-04-2005, 22:10
Hallo Mensen,

Ik wil graag jullie ervaringen horen met betrekking tot Wonderstraight van Zunara (een japanse stijltechniek) die je in Amsterdam kan laten doen.

Dank jullie wel!!

10-04-2005, 23:48


Niet doen, slecht voor je haar! Je haar wordt daar heel droog van!

11-04-2005, 09:35

Citaat door bintoeadam:
Hallo Mensen,

Ik wil graag jullie ervaringen horen met betrekking tot Wonderstraight van Zunara (een japanse stijltechniek) die je in Amsterdam kan laten doen.

Dank jullie wel!!
Ik heb het laten doen en ben super tevreden.. Mijn haar is heerlijk zacht en gezond...

11-04-2005, 09:45
Ik heb hier nog nooit van gehoord :S wat doen ze precies met je haar,hoe lang blijft je haar stijl (is het tijdelijk of voor altijd) en wat zijn de kosten van zo een behandeling?

Elf.

11-04-2005, 10:08



Citaat door Elfniewna:
Ik heb hier nog nooit van gehoord :S wat doen ze precies met je haar,hoe lang blijft je haar stijl (is het tijdelijk of voor altijd) en wat zijn de kosten van zo een behandeling?

Elf.
Je moet alleen de uitgroei bijwerken en de kosten dat ligt aan de lengte van je haar.....

kijk anders even hier op http://www.wonderstraight.com

Laila

11-04-2005, 10:22

Citaat door bintoeadam:
Hallo Mensen,

Ik wil graag jullie ervaringen horen met betrekking tot Wonderstraight van Zunara (een japanse stijltechniek) die je in Amsterdam kan laten doen.

Dank jullie wel!!
Een grote afrader. Je haar ziet er de eerst maand ziet het er wel mooi uit, maar daarna gaat het flink achteruit met je haar. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en het lijkt wel alsof ze een vuurtje tegen de haar heeft aangehouden. Voorheen had ze mooie krullen, een half uurtje föhnen en ze had prachtig steil haar. Waar ze nu alleen maar over kan dromen.
Je haar verliest echt haar natuurlijkheid. Buiten dat, betaal je er echt te veel voor.
Zelf zou ik er nooit voor gaan, tenzij ik kroes haar zou hebben zoals negerinnen.

11-04-2005, 10:27

Citaat door MotherNature:
Een grote afrader. Je haar ziet er de eerst maand ziet het er wel mooi uit, maar daarna gaat het flink achteruit met je haar. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en het lijkt wel alsof ze een vuurtje tegen de haar heeft aangehouden. Voorheen had ze mooie krullen, een half uurtje föhnen en ze had prachtig steil haar. Waar ze nu alleen maar over kan dromen.
Je haar verliest echt haar natuurlijkheid. Buiten dat, betaal je er echt te veel voor.
Zelf zou ik er nooit voor gaan, tenzij ik kroes haar zou hebben zoals negerinnen.
Nou, ik ben er in ieder geval heel erg tevreden en het is bij mij ABSOLUUT niet achteruit gegaan... Het is juist beter geworden....

11-04-2005, 10:50

Citaat door laila el mou:
Nou, ik ben er in ieder geval heel erg tevreden en het is bij mij ABSOLUUT niet achteruit gegaan... Het is juist beter geworden....

Wanneer heb je het gedaan? Het zou best kunnen dat het bij jou wel goed heeft gepakt. Het ligt maar net hoe de structuur van je haar was.

11-04-2005, 10:52

Citaat door MotherNature:
Een grote afrader. Je haar ziet er de eerst maand ziet het er wel mooi uit, maar daarna gaat het flink achteruit met je haar. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en het lijkt wel alsof ze een vuurtje tegen de haar heeft aangehouden. Voorheen had ze mooie krullen, een half uurtje föhnen en ze had prachtig steil haar. Waar ze nu alleen maar over kan dromen.
Je haar verliest echt haar natuurlijkheid. Buiten dat, betaal je er echt te veel voor.
Zelf zou ik er nooit voor gaan, tenzij ik kroes haar zou hebben zoals negerinnen.
Zie je! Het wordt echt afgeraden!

11-04-2005, 10:58

Citaat door MotherNature:

Wanneer heb je het gedaan? Het zou best kunnen dat het bij jou wel goed heeft gepakt. Het ligt maar net hoe de structuur van je haar was.
Ik heb het nu al een half jaar en ben echt super tevreden...

11-04-2005, 11:03

Citaat door laila el mou:
Ik heb het nu al een half jaar en ben echt super tevreden...
Het kan net zijn dat het bij iedereen anders uitpakt. Maar hoe was jouw haar voordat je de behandeling onderging?

11-04-2005, 11:09

Citaat door MotherNature:
Het kan net zijn dat het bij iedereen anders uitpakt. Maar hoe was jouw haar voordat je de behandeling onderging?
Mijn haar was best wel dood moet ik zeggen... Ik weet wel als je een kleur in je haar hebt, dat het niet goed pakt....

11-04-2005, 11:15



Citaat door MotherNature:
Een grote afrader. Je haar ziet er de eerst maand ziet het er wel mooi uit, maar daarna gaat het flink achteruit met je haar. Een vriendin van mij heeft het ook gedaan en het lijkt wel alsof ze een vuurtje tegen de haar heeft aangehouden. Voorheen had ze mooie krullen, een half uurtje föhnen en ze had prachtig steil haar. Waar ze nu alleen maar over kan dromen.
Je haar verliest echt haar natuurlijkheid. Buiten dat, betaal je er echt te veel voor.
Zelf zou ik er nooit voor gaan, tenzij ik kroes haar zou hebben zoals negerinnen.
Is je vriendin niet bij een afro kapper geweest, die heeft zwaar chemische methodes die uiteidelijk in verbrand dood haar resulteren. Is niet te vergelijken met de woderstaight.

Eerst ff bij je vriendinetje informeren,

11-04-2005, 11:17

Citaat door Pink Rose:
Niet doen, slecht voor je haar! Je haar wordt daar heel droog van!
Weet jij wel wat wonderstraight is? Dat is niet het zelfde als de afro straigt! Als je info geeft moet je wel wat specifieker zijn.

11-04-2005, 11:32
Ik kom hier later op terug

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6