Bekijk volle/desktop versie : Eindelijk hij is terug na 5 weken.



02-10-2015, 20:49
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=257888
Bravo moet morgen gewoon weer keepen tegen Sevilla.
Ter Stegen lekker banken.

02-10-2015, 20:54


ter stegen is geen slechte keeper maar hij is nog te kinderlijk ..Bravo is volwassener

Maar is goed nieuws

02-10-2015, 20:55

Citaat door LaasteGeruchten:
ter stegen is geen slechte keeper maar hij is nog te kinderlijk ..Bravo is volwassener

Maar is goed nieuws
Klopt. Hij is nog jong. Maar moet nog veel leren. Hij heeft geen ervaring.

02-10-2015, 23:34
Ik roep al een jaar dat Bravo beter is. Ter Stegen heeft nog niet eens de 0 kunnen houden. En dan nog al die blunders...

Echt een meevaller dat Bravo weer terug is met al die blessures.

03-10-2015, 00:13



Citaat door _yassir_:
Ik roep al een jaar dat Bravo beter is. Ter Stegen heeft nog niet eens de 0 kunnen houden. En dan nog al die blunders...

Echt een meevaller dat Bravo weer terug is met al die blessures.
Was vorige jaar de beste keeper van la liga en Copa Amerika Bravo.

03-10-2015, 00:21

Citaat door Penaldo:
Was vorige jaar de beste keeper van la liga en Copa Amerika Bravo.
Jij en LG vonden Ter Stegen altijd beter toch

03-10-2015, 00:22

Citaat door _yassir_:
Jij en LG vonden Ter Stegen altijd beter toch
Nou beter niet. Ik had gezegd dat Ter Stegen een jonge keeper is met veel talent maar beter dan Bravo dat nee. Bravo heeft ervaring Ter Stegen niet. Ter Stegen moet nog veel leren.

03-10-2015, 00:29

Citaat door _yassir_:
Jij en LG vonden Ter Stegen altijd beter toch
Klopt

Ik vind hem nog steeds beter dan Bravo....ik zie bravo geen 1 bal op de stropdas leggen ...wat een traptechniek heeft Ter Stegen...alleen hij is niet volwassen genoeg...trouwens die goals die hij tegen heeft gekregen zijn geen blunders maar onderschatting..hij is geen lijnkeeper zoals bravo maar een meevoetballende keeper en die zijn nooit stil..vaak last van ADHD ..ze kunnen niet blijven staan op de lijn ..vaak meters voor de goal..en dat is link

03-10-2015, 00:30

Citaat door Penaldo:
Nou beter niet. Ik had gezegd dat Ter Stegen een jonge keeper is met veel talent maar beter dan Bravo dat nee. Bravo heeft ervaring Ter Stegen niet. Ter Stegen moet nog veel leren.



O oke man .. Dan had ik het verkeerd begrepen. Klopt man. Ter Stegen moet nog veel leren. Alleen Bravo heeft laten zien een topkeeper te zijn. Ik hoop dat hij weer zo een goed seizoen gaat draaien ..

03-10-2015, 00:35

Citaat door LaasteGeruchten:
Klopt

Ik vind hem nog steeds beter dan Bravo....ik zie bravo geen 1 bal op de stropdas leggen ...wat een traptechniek heeft Ter Stegen...alleen hij is niet volwassen genoeg...trouwens die goals die hij tegen heeft gekregen zijn geen blunders maar onderschatting..hij is geen lijnkeeper zoals bravo maar een meevoetballende keeper en die zijn nooit stil..vaak last van ADHD ..ze kunnen niet blijven staan op de lijn ..vaak meters voor de goal..en dat is link
Hij heeft echt veel onnodige tegendoelpunten gehad. En ik vind de traptechniek van Bravo echt niet slecht. Ik vind Bravo in bijna alle opzichten beter dan Ter Stegen. De reddingen tegen Valencia en Real Madrid afgelopen seizoen bijvoorbeeld.. En Bravo laat zich zelden verrassen. Ter Stegen doet me aan Pinto denken de laatste weken ...

Misschien vind jij het leuker om naar Ter Stegen te kijken.. dat kan.. Alleen beter dan de beste keeper van La Liga afgelopen seizoen en van de Copa America.. Zeker niet ..

03-10-2015, 00:46

Citaat door _yassir_:
Hij heeft echt veel onnodige tegendoelpunten gehad. En ik vind de traptechniek van Bravo echt niet slecht. Ik vind Bravo in bijna alle opzichten beter dan Ter Stegen. De reddingen tegen Valencia en Real Madrid afgelopen seizoen bijvoorbeeld.. En Bravo laat zich zelden verrassen. Ter Stegen doet me aan Pinto denken de laatste weken ...

Misschien vind jij het leuker om naar Ter Stegen te kijken.. dat kan.. Alleen beter dan de beste keeper van La Liga afgelopen seizoen en van de Copa America.. Zeker niet ..
Ter afstegen had ook hele mooie reddingen in de champions league..ik vind hem niet slechter..alleen hij communiceert niet zo goed zoals bravo...hij is beetje stil...bravo niet en dat is zijn voordeel en komt volwassen over

03-10-2015, 00:48

Citaat door _yassir_:
Hij heeft echt veel onnodige tegendoelpunten gehad. En ik vind de traptechniek van Bravo echt niet slecht. Ik vind Bravo in bijna alle opzichten beter dan Ter Stegen. De reddingen tegen Valencia en Real Madrid afgelopen seizoen bijvoorbeeld.. En Bravo laat zich zelden verrassen. Ter Stegen doet me aan Pinto denken de laatste weken ...

Misschien vind jij het leuker om naar Ter Stegen te kijken.. dat kan.. Alleen beter dan de beste keeper van La Liga afgelopen seizoen en van de Copa America.. Zeker niet ..
Ter Stegen had ook hele mooie reddingen in de champions league..ik vind hem niet slechter..alleen hij communiceert niet zo goed zoals bravo...hij is beetje stil...bravo niet en dat is zijn voordeel en komt volwassen over

03-10-2015, 01:00


Eerlijk is eerlijk. Ter Stegen heeft wel een oog op goeie reflexen. Als het gaat om hoge reflexen is hij samen met De Gea en Neuer de beste in.
Maar 1 op 1 is Bravo natuurlijk beter de beste in.

03-10-2015, 01:01

Citaat door LaasteGeruchten:
Ter Stegen had ook hele mooie reddingen in de champions league..ik vind hem niet slechter..alleen hij communiceert niet zo goed zoals bravo...hij is beetje stil...bravo niet en dat is zijn voordeel en komt volwassen over
In de CL had Ter Stegen ook niet echt heel veel te doen. Ter Stegen oogt ook heel onzeker. Laat vaak onnodig veel over aan zijn verdedigers, vooral bij corners. Dan blijft hij meestal in zijn doel staan. En bij lange afstand schoten weet hij niet wat hij moet doen. Bravo oogt zelfverzekerd en durft ook hard er tegen in te gaan. En ik vind juist Bravo meer met het spel van Barca meegaan.. Kan dat ik het vanuit een andere hoek bekijk, maar zo zie ik het echt. Ik vind dat Bravo ook de CL en in de Copa moet keepen. Er is dan veel meer kans om die prijzen te pakken ..

03-10-2015, 12:49
barca twijfelde tussen courtois en ter stegen.

gelukkig hebben ze die zubbizereta ofzo ontslagen