Bekijk volle/desktop versie : Momenten van verlies besef



01-10-2015, 20:37
Ben ik al vergeten? Ik was hier een tijdje geleden even actief, maar ik besloot om mij niet meer van het echte leven te verstoppen. Ik ben bezig geweest, heb dingen verwerkt en elhemdoelilah stapje voor stapje pak ik mijn leven weer op.

Tot ik vandaag op allerlei manieren weer werd geconfronteerd met het verlies en de pijn.... Na 3x m.nl geopend te hebben, geef ik toch weer toe aan mijn vluchtgedrag.

Allah beproefd ons niet meer dan wat wij aankunnen, het komt goed... Echt waar, in sha Allah. Wij weten alleen niet wat de zegening is, maar elhemdoelilah.

Hoe gaat het met jullie? How is life? Still holding strong?

01-10-2015, 20:53


Het hele leven draait om acceptatie en loslaten en laten dat nou net de 2 moeilijkste dingen zijn om onder de knie te krijgen ..

01-10-2015, 21:16
Je hebt in ieder geval het besef dat je toegeeft aan het vluchtgedrag, het ontwijken van innerlijke problematiek.
Verander de manier hoe je omgaat met deze zaken, en je zult meer tevreden zijn in het leven.

02-10-2015, 01:32
Mag ik jou pm'en?

02-10-2015, 15:40



Citaat door Flowers_:
Mag ik jou pm'en?
tuurlijk.

02-10-2015, 15:40

Citaat door layla222:
Het hele leven draait om acceptatie en loslaten en laten dat nou net de 2 moeilijkste dingen zijn om onder de knie te krijgen ..


Citaat door Dewa:
Je hebt in ieder geval het besef dat je toegeeft aan het vluchtgedrag, het ontwijken van innerlijke problematiek.
Verander de manier hoe je omgaat met deze zaken, en je zult meer tevreden zijn in het leven.
i'm working on it. Hoe lastig het inderdaad ook is. Gair in sha Allaah.

02-10-2015, 16:25
nog steeds aan het strijden
je bent wel een keiharde!!

02-10-2015, 16:37

Citaat door keukenman:
nog steeds aan het strijden
je bent wel een keiharde!!
Denk je dat de strijd ooit ophoud dan?
Opgeven is geen optie als het je niet verder brengt in rust, acceptatie en het vinden van tevredenheid met alles wat Allah je geeft

02-10-2015, 16:50

Citaat door Meisje_Ikke:
Denk je dat de strijd ooit ophoud dan?
Opgeven is geen optie als het je niet verder brengt in rust, acceptatie en het vinden van tevredenheid met alles wat Allah je geeft
je hebt vele soorten strijden.
en de belangrijkste strijd is tegenjezelf

02-10-2015, 17:05

Citaat door keukenman:
je hebt vele soorten strijden.
en de belangrijkste strijd is tegenjezelf
Laat dat net de moeilijkste zijn. Strijd met andere kan je opgeven, maar met je zelf moet je verder leven

02-10-2015, 17:08

Citaat door Meisje_Ikke:
Laat dat net de moeilijkste zijn. Strijd met andere kan je opgeven, maar met je zelf moet je verder leven
andere kan je negeren, daar moet je alleen sterk voor zijn, heeel erg sterk.
zo ben ik dan he.

02-10-2015, 18:00
Salaam aleykoum zuster
Ik vroeg me al waar je was. Ik ben blij dat je soort van de draad hebt opgepakt. Ik heb mezelf alleen maar in de nesten gewerkt.

02-10-2015, 18:17



Citaat door keukenman:
andere kan je negeren, daar moet je alleen sterk voor zijn, heeel erg sterk.
zo ben ik dan he.
Op een gegeven moment voel je wanneer het tijd is om iemand los te laten en te accepteren dat je genoeg heb geïnvesteerd, maar dat jouw eigen mindset, rust en geluk voorop staat. Dat is niet egoïstisch, maar realistisch. Sommige mensen zuigen je energie volledig op tot je jezelf kwijt raakt. Wat voor baat heb jij daarbij?

Citaat door AsalRifiyyah:
Salaam aleykoum zuster
Ik vroeg me al waar je was. Ik ben blij dat je soort van de draad hebt opgepakt. Ik heb mezelf alleen maar in de nesten gewerkt.
Wa3alaykoem Salaam,

Ja elhemdoelilah, ik heb inmiddels een baan en nuttige vrije tijdsbesteding gevonden. Scheiding is nu officieel, alleen de Marokkaanse nog. Mijn gezonde leefstijl heb ik ook weer opgepakt, dat heeft ook enorm veel invloed op hoe ik me voel. Ik distantieer me verder van negatieve mensen in mijn omgeving, bemoeials zet ik op hun plaats en verder ga ik na isha gewoon naar bed om eenzaamheid te voorkomen hihi. Lang leven netflix.

Alleen tsjah, soms heb je van die momenten dat alles toch weer even inslaat als een bom.

Hoe gaat het met jou? Waarom in de nesten gewerkt? Allahie shel lieverd komt goed in Sha Allah besef je dat je sterk genoeg bent om het leven mooier voor jezelf te maken door je innerlijke rust op te zoeken.

03-10-2015, 11:37

Citaat door Meisje_Ikke:
Ben ik al vergeten? Ik was hier een tijdje geleden even actief, maar ik besloot om mij niet meer van het echte leven te verstoppen. Ik ben bezig geweest, heb dingen verwerkt en elhemdoelilah stapje voor stapje pak ik mijn leven weer op.

Tot ik vandaag op allerlei manieren weer werd geconfronteerd met het verlies en de pijn.... Na 3x m.nl geopend te hebben, geef ik toch weer toe aan mijn vluchtgedrag.

Allah beproefd ons niet meer dan wat wij aankunnen, het komt goed... Echt waar, in sha Allah. Wij weten alleen niet wat de zegening is, maar elhemdoelilah.

Hoe gaat het met jullie? How is life? Still holding strong?

03-10-2015, 11:47

Citaat door SoulSister__:
<3 i know sweety, elhemdoelilah nobody said it would be easy.. But our sbar would be worth it in sha Allah.

Denk aan je, moge Allah jou en je familie bijstaan in deze moeilijke periode. Knuffel, you got my number in case you want to talk dear! X