Bekijk volle/desktop versie : Eng beest in huis zoals een schorpioen of slang.



01-10-2015, 17:19
Salaam aleikoem.

Iemand weleens zoiets meegemaakt (in Marokko)?

Ik ben bang. Doodsbang. Het was weliswaar een mini baby grijze schorpioen, maar ik ben doodsbang en ik kan nergens heen. Verlicht mijn angst alsjeblieft en zeg dat ik overdrijf.

Of misschien kent iemand van jullie een dua tegen gevaarlijke insecten?

01-10-2015, 17:24


Een mini baby schorpioen? Niet om je bang te maken, maar ik zou zeggen ga op zoek naar mama schorpioen. Meestal zijn er nog meer in de buurt als er een kleine is. Goed je lakens en kleding bekijken voor gebruik. Draag schoenen/slippers.

01-10-2015, 17:47
Maak foto en laat ons zien

01-10-2015, 17:48
Ik ben niet de aangewezen persoon hiervoor, ik denk dat ik het alleen erger ga maken.

01-10-2015, 17:49


TS woon je in Marokko? Vroeger in marokko op het platteland kregen we af en toe bezoek van slangen...toen vonden we dat 'cool' nu hoop ik ze nooit meer tegen te komen..

01-10-2015, 18:29
Slangen komen af op muizen en water.

Djinss kunnen de gedaante van een slang en homd aannemen.

01-10-2015, 18:33

Citaat door Onthouden:
Een mini baby schorpioen? Niet om je bang te maken, maar ik zou zeggen ga op zoek naar mama schorpioen. Meestal zijn er nog meer in de buurt als er een kleine is. Goed je lakens en kleding bekijken voor gebruik. Draag schoenen/slippers.
Tuin en huis is te groot om alle gaten en hoeken af te gaan.

Het heeft de afgelopen dagen keihard geregend hier, misschien dat ze daarom opeens verschijnen.

01-10-2015, 18:36

Citaat door AyaSophia:
Maak foto en laat ons zien
Zeer nare opmerking. Mijn angst is niet jouw entertainment! Zou jij het vermakend vinden om een schorpioen in huis te vinden met jouw dochtertje in huis?!!!! Ik denk het niet, he, met je vele slapeloze nachten zonder enige reden! Of ben je die al vergeten?!! SubhanAllah. Denk eens na alvorens je iets typt.

01-10-2015, 18:38

Citaat door HRS__x:
Ik ben niet de aangewezen persoon hiervoor, ik denk dat ik het alleen erger ga maken.
Dank je voor je thoughtfulness. Angst kan ik nu idd niet goed gebruiken. Allah ighelik.

01-10-2015, 18:39

Citaat door MoslimaForever1:
TS woon je in Marokko? Vroeger in marokko op het platteland kregen we af en toe bezoek van slangen...toen vonden we dat 'cool' nu hoop ik ze nooit meer tegen te komen..
Ja, ik was hier voor 3ied. Ik moet nog anderhalve week. Raakte men toen niet in paniek? Met name de ouderen? In verband met jullie veiligheid?

01-10-2015, 18:41

Citaat door milkyway:
Slangen komen af op muizen en water.

Djinss kunnen de gedaante van een slang en homd aannemen.
Allah ighelik. Weet je misschien ook waar schorpioenen op afkomen? Ja, daar dacht ik idd aan, ik ben in paniek ook vergeten bismillah te zeggen alvorens het dood te slaan.

Inmiddels heb ik deze dua gevonden: "A3oedhoe bi kalimaati Allahi t-taamaati min ghadabihi wa 3iqaabihi wa sharri 3ibaadihi wa min hamazaati as-shayaatien wa in yah’doeroen".

01-10-2015, 18:52
A'oedhoe bi kalimaatil-Laahit-taammaati min sharri maa khalaq
(Ik zoek mijn toevlucht bij de Volmaakte Woorden van Allah tegen het slechte wat Hij heeft geschapen)."