Bekijk volle/desktop versie : Vijf politieagenten veroordeeld wegens medeplichtigheid drugshandel



01-10-2015, 14:19
De agenten werden beschuldigd van het doorgeven van informatie aan drugshandelaren.





De vijf politieagenten zijn door de militaire rechtbank veroordeeld. De vijf agenten werkten bij de Koninklijke Gendarmerie in Rabat en Oujda.


Één van de agenten werkte in een luisterruimte die zich bezighoudt met het monitoren van telefoongesprekken en is veroordeeld tot achttien maanden celstraf. Een andere agent moet één jaar brommen, de andere drie kregen negen maanden opgelegd.


De agenten werden gearresteerd na een tip geleverd door een Marokkaan uit het buitenland die eerder zèlf werd gearresteerd voor drugshandel.

01-10-2015, 18:36


Ter correctie.

Marokko heeft geen politie agenten.

Wel zijn er nationale veiligheids agenten, en in dit geval betreft het medewerkers van de Marechaussee.

Een van de redenen waarom deze mensen nog zo openlijk corrupot zijn is omdat Marokko geen civiele politiemacht(shorta) heeft.

02-10-2015, 09:51
@Ithran volgens mij ben je al jaar en dag niet in Marokko geweest hè?? Met je geen politie.. Wat denk je wel niet?? Dat we daaro in het wilde westen leven wella?? Wij hebben sinds 3 jaar bij mij om de hoek in Imzouren(20km onder al Huceimas gelegen) een politiebureau.. Dat is een van de 2 PB die we in onze stad hebben..

02-10-2015, 15:03
Marokko heeft geen politie agenten. ik snap wat je bedoelt:we hebben chmata je eiegen belachlijk maken voor 20 dirham,terwijl er auto s rijden in marokko die al in de jaren 60 al gesloopt hadden moeten worden

02-10-2015, 15:09



Citaat door ithran:
Ter correctie.

Marokko heeft geen politie agenten.

Wel zijn er nationale veiligheids agenten, en in dit geval betreft het medewerkers van de Marechaussee.

Een van de redenen waarom deze mensen nog zo openlijk corrupot zijn is omdat Marokko geen civiele politiemacht(shorta) heeft.
Politie is toch in steden
Daarbuiten gadarmia toch?