Bekijk volle/desktop versie : Gescheiden , met kids en hertrouwd



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

30-09-2015, 20:41
En dit is waarom je heel vaak hoort dat een gescheiden ma niet wilt hertrouwen. Om deze problematiek te vermijden.

Dit kwam ik op facebook tegen . Wat vinden jullie hiervan? ik heb echt medelijden met die moeder, maar vooral voor die arme kind.
================================================== ========================================

SS

Salam kan jullie aub anoniem dit plaatsen .ik weet niet waar moet ik beginnen mij man wil me dochter niet thuis dus stief dochter .me dochter is 15 jaar en zij heeft niemand en zij moet de deur uit en ik weet niet wat moet ik doen ok hou van me man en ik hou van me dochter eerlijk zegen me dochtrr niet makkelijk kind se vloekt tegen onze en se wil elke keer mij slaan en se heeft politie gebeld dat me man haar geslagen terwijl hij de enige die van jaar zorgt eeige vader wil niks met haar te makken hebben niemand van famillie .en nu ben ik in de midden ik moet en keuze makken als ik kies van me man moet me dochter buiten gezet ik kies voor haar we hebben heen huis geen inkomen .ik hou van huun bieden ik wil huun allebei in me leven .ik weet het niet meer wat moet ik doen ik ben allen aan het huilen ik wil dood dan een keuze makken aub jullie advies weschokran

30-09-2015, 20:43


Je kinderen gaan boven alles en iedereen, wat is dat nou.. kiezen tussen een man en je kind. Die is gek

30-09-2015, 20:49
ik snap niet dat ze er überhaupt over nadenkt
M'n kind gaat boven alles
Afgezien het feit dat ze slaat en vloekt
Dat arme kind zal wel een reden hebben

30-09-2015, 20:56
Zoals ze hierboven zeggen, dat ze zich überhaupt tussen twee vuren voelt

30-09-2015, 21:00


Weet je wat het is?
Sommige vrouwen denken niet verder na dan hun neus lang is. Heb het over moeders met pubers. Over de gevolgen die kunnen komen
als men hertrouwd.
Dat arme kind zal het vast heel moeilijk hebben dat er een andere man in haar leven is gekomen. die de plaats van haar vader heeft ingenomen. Het is dan logisch dat die meisje het haar moeder kwalijk neemt. Misschien?
En dan komt er ook nog die puberteit bij kijken.
Nu zit deze dame tussen 2 vuren. zij kan blijkbaar niet zonder man,maar ook niet zonder haar bloed eigen kind.
Ik persoonlijk zou voor mijn dochter gaan. Je eigen vlees en bloed kan je niet in de steek laten wat er ook gebeurt.
Als zij die vent verkiest boven haar kind, zal die arme meid helemaal ontsporen.

30-09-2015, 21:01

Citaat door samgirl:
ik snap niet dat ze er überhaupt over nadenkt
M'n kind gaat boven alles
Afgezien het feit dat ze slaat en vloekt
Dat arme kind zal wel een reden hebben
Het feit juist dat die moeder erover nadenkt, zorgt denk ik voor al die shit met die dochter. Die dochter ziet dat die moeder de kant kiest van die gozer en ja dan belt ze de politie inderdaad als hij haar slaat en daarnaast wilt zij haar moeder een corrigerende tik verkopen, zodat die moeder eens verdomme wakker wordt. Kind voor allessss en iedereen!

30-09-2015, 21:01
Vrouwen van tegenwoordig verkiezen een pik boven hun eigen bloed. Echt niet normaal meer... Ze heeft haar 9 maanden gedragen, gebaard...haar dochter is nu moeilijk maar daar moet ze voor klaar staan niet voor Eem volwassen vent.

30-09-2015, 21:03

Citaat door xBlondja:
Je kinderen gaan boven alles en iedereen, wat is dat nou.. kiezen tussen een man en je kind. Die is gek
.

30-09-2015, 21:04
Ik heb een hekel aan ouders die hun partner verkiezen boven hun bloedeigen kind

30-09-2015, 21:06

Citaat door Xaviera:
Ik heb een hekel aan ouders die hun partner verkiezen boven hun bloedeigen kind
Dan afvragen waarom ze ontsporen.

30-09-2015, 21:08
Maar wat nou als je kind altijd dwars zal liggen, bij iedereen? Omdat ze gewoon jaloers is dat ze aand8 moet delen? Moet die moeder dan voor altijd alleen blijven? Ik denk dan wwl hertrouwen maar wel een LAT huwelijk. Dus man wn vrouw hebben een eigen woning

30-09-2015, 21:08

Citaat door CanYouSeeMe:
Het feit juist dat die moeder erover nadenkt, zorgt denk ik voor al die shit met die dochter. Die dochter ziet dat die moeder de kant kiest van die gozer en ja dan belt ze de politie inderdaad als hij haar slaat en daarnaast wilt zij haar moeder een corrigerende tik verkopen, zodat die moeder eens verdomme wakker wordt. Kind voor allessss en iedereen!
Die stiefvader hoort ook zijn klauwen bij zich te houden. Dat haar biologische vader niets met haar te maken wilt hebben, wil niet zeggen dat die stiefpa haar mag slaan.
Zij blijft altijd nog andermans kind/dochter. En juist daarom omdat de ouders van dat meisje uit elkaar zijn hoort hij haar goed te behandelen. Em als hij haar niet moet. Moet hij maar vertrekken.
Kijken wat toch het beste zou zijn voor dat gezin. Zodat moeder en dochter beter zullen hebben.

30-09-2015, 21:10


als dat kind van haar een probleemgedrag heeft, ja logisch dat hij haar uit huis wilt, genoeg instellen voor strontpubers die meer doen dan alleen maar ' oef ' te zeggen tegen hun ouders, dit heeft niks met haar huwelijk te maken maar met een kind dat zich niet kan gedragen

30-09-2015, 21:10
Wat hekel ik mensen die altijd maar een oordeel hebben klaarstaan over anderen.

Het moge duidelijk zijn dat er een heleboel speelt en dat ze de wanhoop nabij is, ik hoop dat deze moeder de kracht zal vinden om de beste keuze te kunnen maken. Moge Allaah haar bijstaan. Ameen.

30-09-2015, 21:10

Citaat door Vlampje:
Maar wat nou als je kind altijd dwars zal liggen, bij iedereen? Omdat ze gewoon jaloers is dat ze aand8 moet delen? Moet die moeder dan voor altijd alleen blijven? Ik denk dan wwl hertrouwen maar wel een LAT huwelijk. Dus man wn vrouw hebben een eigen woning
Als je voor kinderen kiest dan betekent dat vaak offers brengen dus manloos blijven tot je kind stabiliteit heeft en zich goed voelt!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22