Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse militairen aangevallen met molotovcocktails in de Sahara



Pagina's : [1] 2 3

30-09-2015, 19:27
Negentien leden van de hulptroepen zijn ernstig verbrand nadat ze dinsdag zijn aangevallen met molotovcocktails



De aanval vond plaats in Dakhla, 638 km ten zuiden van Laayoune. De betogers hadden de militairen aangevallen in het centrum van de stad met stenen, stokken en molotovcocktails.

De gewonde agenten zijn in het provinciaal ziekenhuis opgenomen voor behandeling. Negen personen zijn gearresteerd voor de het opruien van de jongeren.

01-10-2015, 09:35


Hopelijk 60 jaar celstraf of executeren en in Algerije dumpen.

01-10-2015, 10:50
Mohom lhebs !! Gerjo 3la had pro polisario mazjane!!! Tfoe 3la chaa3b djel kdoub. Baraka is baraka

01-10-2015, 10:59
Militairen zijn aangevallen door molotov cocktails en door die aanval zijn agenten gewond geraakt.

Oke.

01-10-2015, 11:15



Citaat door Redactie:
Negentien leden van de hulptroepen zijn ernstig verbrand nadat ze dinsdag zijn aangevallen met molotovcocktails



De aanval vond plaats in Dakhla, 638 km ten zuiden van Laayoune. De betogers hadden de militairen aangevallen in het centrum van de stad met stenen, stokken en molotovcocktails.

De gewonde agenten zijn in het provinciaal ziekenhuis opgenomen voor behandeling. Negen personen zijn gearresteerd voor de het opruien van de jongeren.
coca cola flesjes zullen niet aan te slepen zijn voor die gasten

01-10-2015, 11:55
Achterlijke taferelen in een achterlijke zandbak die al 40 jaar duren.....andere naties ontwikkelen inmiddels al dubbel dekssnelwegen en wij zijn nog met die achterlijke zandbak bezig en de primaten die daar wonen....wat een contrast!

01-10-2015, 12:55
Wat heeft het leger er te zoeken, die mensen verdienen meer vrijheid.
Wat mij betreft mogen ze zelfs onafhankelijk worden.

01-10-2015, 12:58

Citaat door discover_me:
Wat heeft het leger er te zoeken, die mensen verdienen meer vrijheid.
Wat mij betreft mogen ze zelfs onafhankelijk worden.
Omdat dat Marokkaanse grondgebied is, het leger is daar om terroristen uit Algerije tegen te houden.

Onafhankelijkheid zit er niet in, het is Marokkaans grondgebied en dat zal het blijven kost wat kost.

01-10-2015, 13:00

Citaat door Triangle:
Omdat dat Marokkaanse grondgebied is, het leger is daar om terroristen uit Algerije tegen te houden.

Onafhankelijkheid zit er niet in, het is Marokkaans grondgebied en dat zal het blijven kost wat kost.
Eins, zwei, eins, zwei..

01-10-2015, 13:10

Citaat door vredesduifje:
Eins, zwei, eins, zwei..
Heil mein Führer Vredesduifje

01-10-2015, 15:05
Oppaken die terroristen en sturen naar zweedden samen met hun Ikea

01-10-2015, 15:22
Jongeren die alleen cultuurwaardes meekregen zijn makkelijk te beinvloeden... Door ISIS (hellehonden), hezbolla, iran,. maar ook door onafhankelijkheidsbrigades, en hooliganisme... Onwetende cultuurgebonden jongeren.

01-10-2015, 15:28


Vooropgezet zionistisch plan om Marokko proberen te destabiliseren zal in de schoenen worden geschoven van de Algerijnen..
Polisario komt weer uit de oude trukendoos gesteund door t westen..

01-10-2015, 15:31
Niet echt opvallend, dat het nu wordt veroordeeld.
Toch ook de bevolking die zich verzet tegen de bezetter; illegaal het gebied met geweld controleren en de bodemschatten stelen.
Nu ineens gelden er hele andere regels dan het zou zijn gebeurd in Israel.

01-10-2015, 15:31

Citaat door discover_me:
Wat heeft het leger er te zoeken, die mensen verdienen meer vrijheid.
Wat mij betreft mogen ze zelfs onafhankelijk worden.
Zelfde als je zegt dat Groningen of Friesland onafhankelijk moet worden.

Pagina's : [1] 2 3