Bekijk volle/desktop versie : brandende vraag????



Pagina's : [1] 2

10-04-2005, 19:59
beste yasmina ik loop al enige tijd rond met een brandende vraag, en geloof mij das echt niet makkelijk ik weet me er geen raad meer mee en eigenlijk kan ik nergens anders terecht daarom wil ik het middels deze site proberen en ik hoop dat mijn vraag hier van een antwoord zal kunnen worden bedient.Opdat de zaak is uitgemaakt en ik deze kan afsluiten want echt yasmina ik hou er slapeloze nachten aan over, en op het werk kan ik mij niet voor het volle 100 % inzetten waardoor ik niet naar behoren functioneer en er ontslag dreigt HELP...
het zit namelijk zo wij hebben thuis een koelkast met een witte deur en deze deur heeft geen handvat maar hij gaat wel open....

HOE IS DAT MOGELIJK ???


ALSJEBLIEFT ALLEEN SERIEUSE REACTIES .

10-04-2005, 21:09


Wil ze nou zeggen dat de koelkast van zelf open en dicht gaat of wil ze hier gewoon de grapjas uithangen?

10-04-2005, 21:27
Waarom koop je geen andere koelkast?? Dan ben je gelijk van het probleem af.

10-04-2005, 22:00
:d :d :d Is Het Verhaal Van De Vrouw Die Naar De Dokter Giaat En Zegt Dokter Er Komt Water Van Onder Maar Kan Niet Zien Waar Vandaan Het Komt, Zegt De Dokter Ja Mevrouw Als Je Al Dat Haar Daar Weg Haalt Zal Je Het Je Wel Duidelijk Worden

10-04-2005, 23:47


ja ik meen het echt .. Ik ben ten einde raad

help me please

11-04-2005, 00:20
jij bent echt grappig

11-04-2005, 02:37
hahaha ( jah hij is leuk )

Groetjes
Blue

11-04-2005, 13:52
Heremetiet! Das toevallig!

06-05-2005, 19:52
ik zou het verkopen en een ander kopen probleemopgelost

06-05-2005, 20:06

Citaat door the doc:

het zit namelijk zo wij hebben thuis een koelkast met een witte deur en deze deur heeft geen handvat maar hij gaat wel open....

HOE IS DAT MOGELIJK ???


ALSJEBLIEFT ALLEEN SERIEUSE REACTIES .
Wauw! Da's ongelofelijk joh! Vraagje; gebruik je je handen om het te openen of gaat het vanzelf open wanneer je er voor staat?

07-05-2005, 15:25
wollahh je bent ziekkkk!!!! hahaah en van die vrouw safieee ker ker ker hahahhahah

10-05-2005, 20:39
jah ik weet niej of ik haar moet geloven (maar zulke dingen zijn wel mogelijk)

04-02-2006, 14:53


Het is inmiddels enige tijd geleden, dat ik mijn brandende vraag op yasmina heb afgevuurd.

Helaas heeft ze mij niet van een antwoord voorzien.
Als ik het kon als ik in staat was zou ik het vervolg met jullie delen maar ik heb echt een zware periode achter de rug met depressies en ben momenteel aan het bekomen van een zware Burn out , ja mijn vraag was echt brandend.

Ik had echt gehoopt op steun van Yasmina en de rest. Die steun kreeg ik niet kreeg alleen maar nog meer vragen. Er bestaat een uitdrukking en die luid simpel en als volgt: De Tijd Zal Het Leren. dus heb ik maar besloten geduldig af te wachten tot op een goede dag iemand opstaat en mij een bevredigend antwoord geeft.

Tot die tijd zal ik geduld moeten hebben,veel geduld.

nogmaals ik kan het niet opbrengen anders zou ik jullie zeker vertellen hoe het is afgelopen met die koelkast maar op dit moment kan ik alleen maar en dat is echt niet makkelijk, ik kan alleen maar hard echt hard Lachen


ahhahahhahahah


hmm so

04-02-2006, 15:37
hahaha wat een stomme vraag,

grapjas

04-02-2006, 15:47

Citaat door the doc:
Het is inmiddels enige tijd geleden, dat ik mijn brandende vraag op yasmina heb afgevuurd.

Helaas heeft ze mij niet van een antwoord voorzien.
Als ik het kon als ik in staat was zou ik het vervolg met jullie delen maar ik heb echt een zware periode achter de rug met depressies en ben momenteel aan het bekomen van een zware Burn out , ja mijn vraag was echt brandend.

Ik had echt gehoopt op steun van Yasmina en de rest. Die steun kreeg ik niet kreeg alleen maar nog meer vragen. Er bestaat een uitdrukking en die luid simpel en als volgt: De Tijd Zal Het Leren. dus heb ik maar besloten geduldig af te wachten tot op een goede dag iemand opstaat en mij een bevredigend antwoord kan geven. Tot die tijd zal ik geduld moeten hebben,veel geduld.

nogmaals ik kan het niet opbrengen anders zou ik jullie zeker vertellen hoe het is afgelopen met die koelkast maar op dit moment kan ik alleen maar en dat is echt niet makkelijk, ik kan alleen maar hard echt hard Lachen


ahhahahhahahah


hmm so
Misschien moet je gewoon een nieuwe koelkast kopen.

Pagina's : [1] 2