Bekijk volle/desktop versie : Higuain heeft keihard uitgehaald naar Ronaldo..wordt nu ontkent!



29-09-2015, 00:03
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=257412

Ik denk dat hij dit wel heeft gezegd..jullie niet?

29-09-2015, 00:13


Wat heeft hij gezegd ..ik lees geen voetbalzone en telegraaf

29-09-2015, 00:15

Citaat door LaasteGeruchten:
Wat heeft hij gezegd ..ik lees geen voetbalzone en telegraaf
Gonzalo Higuaín speelt bij het Argentijnse nationale elftal samen met Lionel Messi en deelde bij Real Madrid de kleedkamer met Cristiano Ronaldo. Zondag verscheen er een opmerkelijk interview van de spits van Napoli, die duidelijk maakte dat hij Messi veel beter vond en dat Ronaldo overschat is. Dit zorgde voor de nodige ophef, maar Napoli ontkent dat Higuaín dit gezegd heeft.
In gesprek met Don Balon zou Higuaín hebben gezegd dat Ronaldo boos werd als hij op de trainingen de bal niet naar hem speelde. "Hij heeft een enorm ego", wordt de spits geciteerd. "Als je hem niet zegt dat hij de beste is, dan is hij je vriend niet. Cristiano gelooft zelf echt dat hij de allerbeste is, maar hij is erg overschat. Ik heb ook een kleedkamer gedeeld met Messi en hij is een heel ander persoon dan Ronaldo."

Dit zou hij hebben gezegd..

29-09-2015, 00:33
klopt ook wat hij zegt

29-09-2015, 11:03


Dat hoeft Higuain niet te zeggen, kan iedereen zo ook wel zien

29-09-2015, 12:44
Denk niet dat dit zomaar de wereld in is geholpen. Er zijn vaker van dit soort verhalen rondgegaan. Denk aan Mourinho bijvoorbeeld...

29-09-2015, 14:13
Zal wel iets gezegd hebben maar wordt opgeblazen
Laat m vinden , wat ie vind
Ronaldo moet t gewoon weglachen en presteren
Met zn voeten spreken