Bekijk volle/desktop versie : Morgen begin ik met Arabische cursus!



Pagina's : [1] 2 3 4

28-09-2015, 23:32
Mijn doel is dat ik eind dit jaar vloeiend arabisch spreek. Zomer volgend jaar wil ik gewoon zelfstandig jurken kunnen kopen, afdingen en vertellen hoe ik mijn jurk wil hebben.




Tips, heb je die? Ontvang ik graag!

28-09-2015, 23:33


Aan de Vrije Universiteit?

28-09-2015, 23:34

Citaat door HRS__x:
Aan de Vrije Universiteit?
Nee, een andere universiteit.

28-09-2015, 23:35

Citaat door Cecile:
Nee, een andere universiteit.
Vet man! Veel succes alvast. Hoor goede verhalen over mensen die de Arabische cursussen volgen.

28-09-2015, 23:36



Citaat door HRS__x:
Vet man! Veel succes alvast. Hoor goede verhalen over mensen die de Arabische cursussen volgen.
Ik hoop het zo. Elk jaar wil ik mezelf opvreten van schaamte. Spreek jij wel arabisch?

28-09-2015, 23:36
Gaan we samen op jurkenjacht volgend jaar?

28-09-2015, 23:38

Citaat door Cecile:
Ik hoop het zo. Elk jaar wil ik mezelf opvreten van schaamte. Spreek jij wel arabisch?
Ik ken dat. Nee helaas. Vorig jaar had ik als smoes dat ik het druk had met mijn studie. Nu werk ik en heb ik best veel vrijheid ik kan zelf mijn dagen indelen en ben ik te lui ofzo.
Ik wil het ook gaan leren hoor alleen haat ik talen. Kan alles snel leren en begrijpen behalve talen, altijd een drama in geweest.

28-09-2015, 23:39

Citaat door HRS__x:
Ik ken dat. Nee helaas. Vorig jaar had ik als smoes dat ik het druk had met mijn studie. Nu werk ik en heb ik best veel vrijheid ik kan zelf mijn dagen indelen en ben ik te lui ofzo.
Ik wil het ook gaan leren hoor alleen haat ik talen. Kan alles snel leren en begrijpen behalve talen, altijd een drama in geweest.
Herkenbaar. Heb het ook zo vaak uitgesteld. Nu wil ik er gewoon echt voor gaan! Misschien dat je het Arabisch wel snel kunt leren?

28-09-2015, 23:40

Citaat door Dalilaah:
Gaan we samen op jurkenjacht volgend jaar?
Ja hoor, lijkt me leuk! Dan kan je mij corrigeren (niet uitlachen) als ik een fout maak hahah!

28-09-2015, 23:42

Citaat door Cecile:
Herkenbaar. Heb het ook zo vaak uitgesteld. Nu wil ik er gewoon echt voor gaan! Misschien dat je het Arabisch wel snel kunt leren?
Hoevaak in de week heb je les? Moet je ook veel aan zelfstudie doen thuis? Je moet jezelf blijven motiveren het is al een grote stap dat je bent ingeschreven.
Vast wel hoor. Ik moet het alleen maar doen. Wie gaat mij zover krijgen om het te doen. Niemand. Want ik ben zo koppig. Hahaha ik kan zo ingewikkeld zijn.

28-09-2015, 23:42

Citaat door Cecile:
Ja hoor, lijkt me leuk! Dan kan je mij corrigeren (niet uitlachen) als ik een fout maak hahah!
Uuuh dacht eerlijk gezegd gebruik te kunnen maken van jouw kwaliteiten
Maar afdingen ben ik sowieso goed in, dat komt wel goed..

Waar is Juno eigenlijk?

28-09-2015, 23:45

Citaat door Dalilaah:
Uuuh dacht eerlijk gezegd gebruik te kunnen maken van jouw kwaliteiten
Maar afdingen ben ik sowieso goed in, dat komt wel goed..

Waar is Juno eigenlijk?
Hahah, dan zijn we een match made by heaven. Ik mis haar ook echt, vind het erg jammer dat ze niet meer reageert. Van een ander lid begreep ik dat ze op vakantie is, maar dacht juist dat ze niet ging. Insha'Allah gaat alles goed met haar.

28-09-2015, 23:46



Citaat door HRS__x:
Hoevaak in de week heb je les? Moet je ook veel aan zelfstudie doen thuis? Je moet jezelf blijven motiveren het is al een grote stap dat je bent ingeschreven.
Vast wel hoor. Ik moet het alleen maar doen. Wie gaat mij zover krijgen om het te doen. Niemand. Want ik ben zo koppig. Hahaha ik kan zo ingewikkeld zijn.
Heel weinig hoor, maar acht keer anderhalf uur. Ik ga daarna wel verder Insha'Allah, dus een niveautje hoger.

28-09-2015, 23:47

Citaat door Cecile:
Heel weinig hoor, maar acht keer anderhalf uur. Ik ga daarna wel verder Insha'Allah, dus een niveautje hoger.
Oh dat is eigenlijk prima te doen. Ja laat ons morgen even weten hoe het is gegaan als je wilt.

28-09-2015, 23:48

Citaat door HRS__x:
Oh dat is eigenlijk prima te doen. Ja laat ons morgen even weten hoe het is gegaan als je wilt.
Ja, want drie keer per week ofzo zou ik ook niet trekken. Tuurlijk, ga ik doen. Wellicht in het Arabisch

Pagina's : [1] 2 3 4