Bekijk volle/desktop versie : Marokkanen maken weer een club van Djemaa el Fna in Rotterdam



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

27-09-2015, 12:14
Zie filmpje.



http://https://www.facebook.com/DjemaaelFnaEetpleinRotterdam/videos/vb.649445711750941/1139714392724068/?type=2&theater


Snap echt niet waarom Marokkanen van alles, zelfs cultuur bezigheid een hosselparada ala club van maken.
Ik weet een ding geen een afkomst is zo. Als turken iets doen is het gezellig en leuk en staat de traditie of evenement in het teken. En als er een feestje is dan is het georganiseerd. Mocros zn echt dieren die puur en alleen seks gedreven rondlopen. Letterlijk schijt aan ouders of familie, ze moeten en zullen shinen en moeten indruk maken op het ander geslacht!

Hoe komt dat? Waarom gedragen mocro's zich altijd zols dieren en doen ze allemaal alsof ze never vrijheid hebben gehad en elke x los moeten gaan alsof einde van de wereld in zicht is. Heel apart ! Hele volk draait om shine pakken hosselen aandacht of hun moeder nou naast hun loopt of niet dat boeit ze niks meer. Dat zag je ook in het filmpje allemaal dansen shaken. Terwijl hun vaders vriend achter hun langs loopt.

Waar t een culturele evenement is moeten zij gelijk er een hossel area/club van maken.

Of het nou scheveningen is, Huizen beurs. Andere Marokkaanse evenementen. ALTIJD !

Komen meiden gekleed alsof het een tippelzone is, en mocros boys huren altjid puur kaartje met intentie, eens ff checken of lekkere zinas daar te vinden zijn.

Eeen ziek dieren volk of je het nou eens bent of niet maar dit is gewoon een feit !

Wie kan me uitleggen waarom het zo extreem is onder Marokkanen?

Elke ras komt nu ook naar zulke feesten, wetend alle meiden zn bloednat en ze komen lekker uitdagend gekleed. Hoe je het went of keert iedereen weet hoe marokkaanse evenementen verlopen altijd hossel seks gedreven shine pakken. EN zo hoerig mogelijk als dame voor de dag komen. Snap geen moer van dit kut volk en al helemaal niet waar zijn die ouders en broers van al die boys en al die meiden??

27-09-2015, 13:19


Walgelijke mensen gewoon. Net dieren.

27-09-2015, 13:23
Ik moet je gelijk geven.
Was van plan dit jaar weer te gaan, maar ik sla toch over. Zag dat filmpje ook gisteravond. Ik schrok er wel van. Vorig jaar was t niet zo erg...

27-09-2015, 13:25
ik moet je gelijk geven ben vorige jaar geweest en toen was het heel anders subhanallah
gisteren ff met me man en kleine een rondje gaan maken was ff schrikken hoe het daar aantoe gaat binnen een half uurtje zijn we gevlucht

27-09-2015, 13:33


Haha is dit zo schokkend? Bij de bruiloften van tegenwoordig gaat het er net zo promiscue aan toe[emoji38]

27-09-2015, 13:35
is echt zo tfoe. Ik ben met mijn vriendin geweest mijn god meiden hebben 1000 kilo make up op helemaal gedressed naaldhakjes alles uit de kast getrokken m3ajekkkkk. Serieus doe normaal man is geen bruiloft???? en dan kjken ze je zo scheef aan van top tot teen wat jij aan hebt rustig rustig ik ben er niet om de show te stelen dat laat ik wel aan jou over. De jongens vielen wel mee maar ik was vroeg weg...

27-09-2015, 13:36
Ik ben geweest en bjj ander kraampjes was er nix aan de hand ecgt heeeel overdreven dit als je bij muziek gaat filmen zie je dansende mense ja logish
Dit was niet eens 1 percent van alles

27-09-2015, 13:37

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Haha is dit zo schokkend? Bij de bruiloften van tegenwoordig gaat het er net zo promiscue aan toe[emoji38]
echte jamaa lefna is 1000 x erger en die noemt zicgzelf nucgter

27-09-2015, 14:03

Citaat door Yas_Mi_Ne:
Haha is dit zo schokkend? Bij de bruiloften van tegenwoordig gaat het er net zo promiscue aan toe[emoji38]
ja datb,ijken net hoeren clubs,,,,ik bedoel strip clubs,,,,niet normaal gewoon

27-09-2015, 14:05

Citaat door SoulZiel:
Zie filmpje.



http://https://www.facebook.com/DjemaaelFnaEetpleinRotterdam/videos/vb.649445711750941/1139714392724068/?type=2&theater


Snap echt niet waarom Marokkanen van alles, zelfs cultuur bezigheid een hosselparada ala club van maken.
Ik weet een ding geen een afkomst is zo. Als turken iets doen is het gezellig en leuk en staat de traditie of evenement in het teken. En als er een feestje is dan is het georganiseerd. Mocros zn echt dieren die puur en alleen seks gedreven rondlopen. Letterlijk schijt aan ouders of familie, ze moeten en zullen shinen en moeten indruk maken op het ander geslacht!

Hoe komt dat? Waarom gedragen mocro's zich altijd zols dieren en doen ze allemaal alsof ze never vrijheid hebben gehad en elke x los moeten gaan alsof einde van de wereld in zicht is. Heel apart ! Hele volk draait om shine pakken hosselen aandacht of hun moeder nou naast hun loopt of niet dat boeit ze niks meer. Dat zag je ook in het filmpje allemaal dansen shaken. Terwijl hun vaders vriend achter hun langs loopt.

Waar t een culturele evenement is moeten zij gelijk er een hossel area/club van maken.

Of het nou scheveningen is, Huizen beurs. Andere Marokkaanse evenementen. ALTIJD !

Komen meiden gekleed alsof het een tippelzone is, en mocros boys huren altjid puur kaartje met intentie, eens ff checken of lekkere zinas daar te vinden zijn.

Eeen ziek dieren volk of je het nou eens bent of niet maar dit is gewoon een feit !

Wie kan me uitleggen waarom het zo extreem is onder Marokkanen?

Elke ras komt nu ook naar zulke feesten, wetend alle meiden zn bloednat en ze komen lekker uitdagend gekleed. Hoe je het went of keert iedereen weet hoe marokkaanse evenementen verlopen altijd hossel seks gedreven shine pakken. EN zo hoerig mogelijk als dame voor de dag komen. Snap geen moer van dit kut volk en al helemaal niet waar zijn die ouders en broers van al die boys en al die meiden??
Je hebt gelijk, en toch is het die marokkaanse man die in katzwijm valt voor zo een shakende naaldhakje.
Ze nemen ze mee naar huis, geven ze een bruiloft en presenteren hen als de vrouw des huizes. Soms krijgen ze hun verstand en soms ook weer niet. Gevolg, deze naaldhakjes krijgen kinderen en voeden die weer op met diezelfde mentaliteit. Conclusie de man faalt zwaar als voorbeeld en hoeder van het gezin. Al dit soort fitna komt uiteindelijk door de man. Die geen ballen heeft om zijn kinderen onder controle te houden.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf

27-09-2015, 14:07

Citaat door Asfoureh:
Je hebt gelijk, en toch is het die marokkaanse man die in katzwijm valt voor zo een shakende naaldhakje.
Ze nemen ze mee naar huis, geven ze een bruiloft en presenteren hen als de vrouw des huizes. Soms krijgen ze hun verstand en soms ook weer niet. Gevolg, deze naaldhakjes krijgen kinderen en voeden die weer op met diezelfde mentaliteit. Conclusie de man faalt zwaar als voorbeeld en hoeder van het gezin. Al dit soort fitna komt uiteindelijk door de man. Die geen ballen heeft om zijn kinderen onder controle te houden.

Verbeter de wereld en begin bij jezelf
gelijk heb je ik geef de man de schuld dst de vrouwen naar de klote zijn,,,,wij hebben ze de vrijheid gegeven om dit allemaal te doen

27-09-2015, 14:14

Citaat door TANGER1977:
gelijk heb je ik geef de man de schuld dst de vrouwen naar de klote zijn,,,,wij hebben ze de vrijheid gegeven om dit allemaal te doen


Dat is omdat die mannen zelf ook naar de klote zijn.
Zwimpies die gaan staan dansen bij een of andere kraam. Ewa zegt toch al genoeg.

27-09-2015, 14:14



Citaat door Merida:
echte jamaa lefna is 1000 x erger en die noemt zicgzelf nucgter


Daar ben ik geweest, de echte jama el na plein. Viel wel mee daar

Citaat door TANGER1977:
ja datb,ijken net hoeren clubs,,,,ik bedoel strip clubs,,,,niet normaal gewoon


Tja, dan moeten jouw mannelijke familieleden eens zorgen dat alles strikt gescheiden is. Heb je die hoerige pooier clubjes ook niet lijkt me.

@ Asfoureh: zo waar! Wie is hier nu het zwakke geslacht?

27-09-2015, 14:15

Citaat door TANGER1977:
gelijk heb je ik geef de man de schuld dst de vrouwen naar de klote zijn,,,,wij hebben ze de vrijheid gegeven om dit allemaal te doen
En de vriheid die jullie jezelf gegeven hebben?
Wat verwacht je eigenlijk? Wat voor tweespalt krijg je door die tomeloze hypocrisie. In al jouw postings weiger je ook maar een beetje zelfreflectie te tonen.
Echt ziek.

27-09-2015, 14:25
Hahaha mijn beste vriendin was daar ook maar ik heb huisarrest mocht niet weg van me moeder anders was ik ook gegaan hoor.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9