Bekijk volle/desktop versie : zoenen met hoofddoek?



Pagina's : [1] 2 3

10-04-2005, 16:31

Citaat door montana girl:
hallo mensen ik had een vraagje wat vinden julie ervan als meiden met een hoofddoek zoenen????? ,ik vind het namelijk echt schandalig!!!!,wullah echt schijnheilig!!!!!! .zijn er hier meiden die een hoofddoek dragen en met hun vriend zoene????,en niet zehma heilig doen ofzo!! gewoon waarheid
.

10-04-2005, 16:33


hoofddoek en zonder hoofddoek.. voor allebeide geldt hetzelfde... wanneer begrijp je het nou eens....

10-04-2005, 16:37
gewoon met hun man is niet erg maar wel 7shoemma om op straat te zoenen


maar met hun vriend vind ik ook 7shoema en echt niet kunnen!! maar kan best dat ze niet vrijwillig de hoofddoek op hebben gedaan


iemand die een goede moslima is zou zoiets niet zomaar doen

10-04-2005, 16:38
Ik zoen maar 1 persoon

Mijn enige mannetje in mijn leven....namelijk mijn neefje van 3

Hij kan lekkere zoentjes geven

Beste kusser..

10-04-2005, 16:39



Citaat door What's up!:
hoofddoek of niet hoort bij beide niet
precies

10-04-2005, 16:42
Nog erger dan iemand zonder hoofddoek

Even haram ma qua zicht

Sorry.

10-04-2005, 16:44
Salaam 3laikoem
ik ben het met een aantal zusters eens,
het is Haram voor beiden.... en zoals eerder een Moslima zei als ze de hoofdoek echt met intentie draagt zal ze dat niet doen.
hoop insha allah dat iedereen de juiste pad zal volgen moge Allah jullie daarin steunen
wa3alaikoem salaam

10-04-2005, 16:49
Inderdaad.


Citaat door montana girl:
ja maar luister dan met een hoofddoek is tog veeeel erger ,ik bedoel wat zal die jongen wel niet denken???,hij denkt dan tog van doe je hoofddoek dan af !!!, kijk van een meisje zonder hoofddoek kan je het verwachten,maar een meisje met hoofddoek ,niet ,

10-04-2005, 16:50
Doe niet alsof een meisje met hoofddoek geen gevoelens of verlangens kan hebben..
ze heeft ze net zoveel als een meisje zonder hoofddoek of een nederlands meisje..

waarom zou ze niet eens een jongen mogen zoenen...

10-04-2005, 16:51

Citaat door Bell:
Ik zoen maar 1 persoon

Mijn enige mannetje in mijn leven....namelijk mijn neefje van 3

Hij kan lekkere zoentjes geven

Beste kusser..
als ik jou was zou ik hem dan maar alvast vastleggen..

10-04-2005, 16:53
Als ik zo meiskes zie ik spuug op ze.


Citaat door NLzina:
Doe niet alsof een meisje met hoofddoek geen gevoelens of verlangens kan hebben..
ze heeft ze net zoveel als een meisje zonder hoofddoek of een nederlands meisje..

waarom zou ze niet eens een jongen mogen zoenen...

10-04-2005, 16:55

Citaat door montana girl:
ja maar luister dan met een hoofddoek is tog veeeel erger ,ik bedoel wat zal die jongen wel niet denken???,hij denkt dan tog van doe je hoofddoek dan af !!!, kijk van een meisje zonder hoofddoek kan je het verwachten,maar een meisje met hoofddoek ,niet ,
pardon......

van een meisje zonder hoofddoek kan je het verwachten...... ....3la onzin.....

10-04-2005, 16:56



Citaat door montana girl:
ja maar luister dan met een hoofddoek is tog veeeel erger ,ik bedoel wat zal die jongen wel niet denken???,hij denkt dan tog van doe je hoofddoek dan af !!!, kijk van een meisje zonder hoofddoek kan je het verwachten,maar een meisje met hoofddoek ,niet ,
Je hebt veel negatieve posts over meiden met hoofddoek...waarom...??

Je kan je wel steeds met hun bezig houden maar iedereen is voor zichzelf verantwoordelijk... En om hun negatief neer te zetten word je zelf niet beter van...

En je moet geen jongens vrezen maar Allah en als we dat allemaal zouden doen(ook die jongen) dan ontstonden zulke situaties niet...

Thallah...

10-04-2005, 16:58
Ik geef lilmizz gelijk !! hoofdoek of geen hoofddoek, het mag voor ALLEBEI niet !!

Maaaaaar ik vind het eeen groteeeee SCHANDE als je hoofddoek draagt en zoent !!! Waarom die hoofddoek dan !!

Ikzelf draag me hoofddoek alhamdoelilah, en als ik een meisje met hoofddoek zo zie dan wordt ik er razend van!! dan gaan andere gelijk denken al die meisjes met hoofddoek zijn zo!! dat maakt me boos !!!

Ma3asalaam zusters

10-04-2005, 17:05

Citaat door montana girl:
he luister dannnnnnnnnnn,als ze net zoveel gevoelens heeft en bla bla bla ,waarom doet ze dan hoofddoek ,??waarom???,kijk dat is nou schijnheilig ,als je wilt zoenen doe je hoofddoek dan af ,weet je wat hoe en jongen daarover denkt of niet????,dat is gewoon schande hoor ik weet niet van jou,maar ja jij bnet zeker zo een typetje die gedwongen haar hoofddoek doet !!!
Jouw opmerking is schijnheilig!!! Het mag voor beiden niet met of zonder hoofddoek!

Ik weet niet of je het beseft maar je bent hier de meiden zonder hoofddoek wel een slechte naam aan het geven zo van ' ja ik draag geen hoofddoek, dus kan ik lekker gaan staan zoenen mt mijn vriendje, ookal beweer je het tegengestelde deze visie zit in je opmerkingen wel ....

ach meid leef en laat leven hou je bezig met jezelf. Wat iedereen doet is zijn zaak of hij zoent of niet, niemand is dom om te weten dat het niet toegestaan is.

Pagina's : [1] 2 3