Bekijk volle/desktop versie : Geert Wilders voert 3 okt actie tegen uitbreiding azc



25-09-2015, 21:37

Citaat:
PVV-leider Geert Wilders voert zaterdag 3 oktober in het centrum van Almere actie tegen de uitbreiding van het AZC. Rond één uur 's middags gaat hij samen met andere Kamerleden uit zijn fractie en gemeenteraadsleden flyers uitdelen.

Volgens Wilders is actie nodig omdat de asieltsunami uit islamitische landen Nederland bedreigt. De PVV wil dat de uitbreiding van het AZC met honderden asielzoekers wordt teruggedraaid.

Een meerderheid van de gemeenteraad van Almere heeft donderdagavond ingestemd met het realiseren van noodopvang voor 480 vluchtelingen.




http://www.omroepflevoland.nl/nieuws/127980/almere-geert-wilders-voert-actie-tegen-uitbreiding-azc

Alhoewel ik doorgaans geen grote fan bent van de Heer Wilders, ik moet hem deze keer wel gelijk geven. De beste man snapt dat de islam niet thuis hoort in een westerse maatschappij.

Roep iedereen die je kent op, om de islam te boycotten en alle deuren te sluiten voor deze achterlijke ideologie.

25-09-2015, 21:44


Misschien kan Wilders in Syrie een uitvaartcentrum beginnen?

25-09-2015, 22:17
Gristentuig hoort hier ook niet, die moeten gewoon in de oceaan gedumpt worden. Ik ben in een genadevolle gemoedsstemming, dus ze mogen zelf kiezen of ze liever in de Atlantische oceaan worden gedumpt, of de stille oceaan.