Bekijk volle/desktop versie : Ze mag mij zwaar...



25-09-2015, 11:30
Altijd met mij praten lachen, zelfs aan mij zitten maar.....

Ze is niet geïnteresseerd

25-09-2015, 11:32


Leg me die eens uit..

25-09-2015, 11:33
Ik zoek juist naar uitleg

En ik maak het nog onduidelijker, zolang ken ik haar niet eens

25-09-2015, 11:42
En ze is afghaan.... misschien cultuur dingetje

25-09-2015, 11:46


Ja das raar wat bedoelt ze met geen interesse en hoe weet je dat ze je graag mag.. Misschien mag ze je gewoon als persoon soort van broerachtig iets?

25-09-2015, 12:00

Citaat door Kiya:
Ja das raar wat bedoelt ze met geen interesse en hoe weet je dat ze je graag mag.. Misschien mag ze je gewoon als persoon soort van broerachtig iets?
Zoals ik al zei, we kennen elkaar niet zo lang, dan vind ik broerachtig wel iets te snel. Ze noemt me schat, lieverd etc. Ze zit vaak aan mij en als ik sjans met een ander meisje word ze een beetje stilletjes.

Maar als ik met haar probeer te flirten dan veranderd ze van onderwerp. Ewa begrijp dit

25-09-2015, 12:19
Haha she likes you denk ik. Ben je geïnteresseerd in haar?

25-09-2015, 12:32

Citaat door asmara_:
Haha she likes you denk ik. Ben je geïnteresseerd in haar?


Tuurlijk anders was deze topic overbodig

Ik probeerde gister weer iets, en ze ging gelijk onderwerp veranderen

25-09-2015, 12:34

Citaat door Vado:
Tuurlijk anders was deze topic overbodig

Ik probeerde gister weer iets, en ze ging gelijk onderwerp veranderen
Ik hoop dat je met de juiste intentie geïnteresseerd bent. Als dat zo is, dan is zij iemand van de rustige aanpak. Geef haar veel complimenten, valt iedere vrouw voor. Maar babystapjes he niet in een keer "ik houd van hoe het maanlicht op je haar danst".

25-09-2015, 14:10

Citaat door Vado:
Zoals ik al zei, we kennen elkaar niet zo lang, dan vind ik broerachtig wel iets te snel. Ze noemt me schat, lieverd etc. Ze zit vaak aan mij en als ik sjans met een ander meisje word ze een beetje stilletjes.

Maar als ik met haar probeer te flirten dan veranderd ze van onderwerp. Ewa begrijp dit
Ze mag jou inderdaad echt maar je bent het gewoon net niet. Misschien later wel als ze meer gehecht aan je raakt, geef haar de tijd.