Bekijk volle/desktop versie : Ziyech krijgt nog meer druk op zich ook trainer geeft advies: 'Kies Oranje'



22-09-2015, 16:34
Hakim Ziyech zal binnen nu en een paar weken definitief een knoop moeten doorhakken over zijn toekomst als international. De spelmaker van FC Twente heeft een uitnodiging op zak van de Marokkaanse bond, maar heeft inmiddels van Oranje-bondscoach Danny Blind begrepen dat hij ook bij Nederland in beeld is. René Hake, zijn coach bij FC Twente, voorzag hem deze week van advies.

“Ik heb Hakim de plussen en minnen aangegeven van zijn eventuele keus”, vertelt Hake in TC Tubantia. De oefenmeester heeft daarbij getracht om zijn eigen mening voor zich te houden. “Ik ga hem niet een bepaalde kant opduwen. Het is zijn keus, zijn gevoel. En ik heb het idee dat hij daarin vrij standvastig is.”
Ziyech is uitgenodigd voor een tweetal oefenduels van Marokko.

Mocht hij inderdaad afreizen naar zijn vaderland en daar meedoen, dan mag hij niet meer uitkomen voor het Nederlands elftal. In het verleden speelde de 22-jarige wel al meerdere interlands voor diverse vertegenwoordigende Nederlandse jeugdelftallen. Zo heeft hij onder meer vier wedstrijden in het shirt van Jong Oranje achter zijn naam staan.

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=256923

22-09-2015, 16:42


Waar zegt de trainer kies voor oranje?

22-09-2015, 16:49

Citaat door Izzy:
Waar zegt de trainer kies voor oranje?
Ik weet het staat nergens, maar denk je nou echt dat hij hem gaat adviseren om voor Marokko te kiezen?

Preudhomme heeft ook hetzelfde gedaan met Chadli.

22-09-2015, 17:19
wat een vuile flikkers zeg

laat hem met rust kankerlijers ..hij zegt toch duidelijk ik ga naar Marokko en klaar is kees

22-09-2015, 17:21


Die boer uit Coevoerden gaat echt niet om de tafel zitten met Ziyech en tegen hem zeggen nou kijk eens jongen kies voor Marokko .. eerste wat die zei KIES VOOR ORANJE !!

22-09-2015, 21:55

Citaat door LaasteGeruchten:
wat een vuile flikkers zeg

laat hem met rust kankerlijers ..hij zegt toch duidelijk ik ga naar Marokko en klaar is kees
Wollah moet altijd doodlachen om jou reacties LG