Bekijk volle/desktop versie : khifas benfica



21-09-2015, 23:05
Ze hebben 3 marokkaanse spelers en geen 1 van hun speelt.
Ze krijgen niet een een wissel.
Zijn het weer van die zoveelste miskopen die het niet gaan redden in portugal

21-09-2015, 23:20


Ligt aan de traner ..hij speelt te laf..niet aanvallend ..alleen maar counter voetbal zelf thuis doe hij dat en ook nog iets Taarabt was te dik die moest eerst afvallen ..Carcela is fit maar krijgt geen kans omdat er teveel middenvelders rondlopen bij Benfica en hij weet niet wie hij moet opstellen ..hij kiest dat liever iemand waar hij mee kan counteren of een verdedigende ingesteld middenvelder

Wat betreft die Oueld Cikh die kan ban mij wegrotten ..ik beschouw hem niet als een Marokkaan maar voor mij is hij een landverrader

22-09-2015, 13:34

Citaat door LaasteGeruchten:
Ligt aan de traner ..hij speelt te laf..niet aanvallend ..alleen maar counter voetbal zelf thuis doe hij dat en ook nog iets Taarabt was te dik die moest eerst afvallen ..Carcela is fit maar krijgt geen kans omdat er teveel middenvelders rondlopen bij Benfica en hij weet niet wie hij moet opstellen ..hij kiest dat liever iemand waar hij mee kan counteren of een verdedigende ingesteld middenvelder

Wat betreft die Oueld Cikh die kan ban mij wegrotten ..ik beschouw hem niet als een Marokkaan maar voor mij is hij een landverrader
Mooie analyse alleen moet je helaas zo rot eindigen. Hij is in iedergeval geen gokverslaafde.

22-09-2015, 13:41
Benfica is een handelshuis. Haalden eerst ook veel Serviërs en verkopen ze door met winst. Puur financieel, want clubs uit het Midden-Oosten willen best betalen om een spelers met een Islamitische achtergrond, al is het alleen al het salaris overnemen en een huursom betalen.

22-09-2015, 16:53



Citaat door Dingens:
Benfica is een handelshuis. Haalden eerst ook veel Serviërs en verkopen ze door met winst. Puur financieel, want clubs uit het Midden-Oosten willen best betalen om een spelers met een Islamitische achtergrond, al is het alleen al het salaris overnemen en een huursom betalen.
Markovic ( Heeft Benfica 15 Miljoen winst opgeleverd ) ----> Matic 3 en halve seizoen gespeeld ( 4 jarig Contract ) ---> Djuricic is verhuurd ---> Fejsa is er nog.

Laatste islamitische spelers die we hadden was in de jaren 90 ( Tahar el Khalej en Karim el Hadrioui ) Hassan Nader was eerder al speler van Benfica.

Dit is heel anders dan wat je hier boven zegt.