Bekijk volle/desktop versie : ik zou best kunnen trouwen met een ontmaagd meisje alleen ik kan het niet



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-09-2015, 21:29

Citaat door echtraar44:
k zou best wel met een meisje kunnen trouwen die ontmaagd is of ze nou ontmaagd is tijdens een huwelijk of daarbuiten maakt niks uit iedereen maakt fouten en ik ben iemand die snel vergeeft alleen ik zou dat nooit kunnen om de volgende reden , ik ben namelijk best klein geschapen en ik weet zeker dat de man met wie zij het heeft gedaan veel groter heeft dan mij en ze gaat me zoiezo vergelijken met haar ex daarom zou ik het nooit kunnen , ik zal me zo vernederd voelen ook al zal ze het nooit in mijn gezicht zeggen alsnog weer ik wat zij dan denkt ik vind dat echt jammer van me zelf dit is dan ook de enige reden waarom ik alleen met een maagde meisje kan trouwen terwijl ik een ontmaagde persoon best wel een kans wil geven om een nieuwe leven te starten
.

21-09-2015, 23:35


en wat is nu eigenlijk jouw vraag?

21-09-2015, 23:37
En jij bent 45?

21-09-2015, 23:41
Je bent onzeker!

22-09-2015, 00:08



Citaat door AyaSophia:
en wat is nu eigenlijk jouw vraag?
Hij heeft geen vraag. Hij wil dat we massaal gaan zeggen dat een kleine garnaal oké is en dat het niet gaat om grootte maar wat je met je roerstokje kan doen.




Nou bij deze dan




SIZE DOES MATTER A LOT!




Jallah deal with realty, topic sluiten en gaan slapen.

22-09-2015, 00:14

Citaat door Diamantje_20:
Hij heeft geen vraag. Hij wil dat we massaal gaan zeggen dat een kleine garnaal oké is en dat het niet gaat om grootte maar wat je met je roerstokje kan doen.




Nou bij deze dan




SIZE DOES MATTER A LOT!




Jallah deal with realty, topic sluiten en gaan slapen.

22-09-2015, 00:17
oké. welke van de duizend snotapen hier ben jij ook alweer?

22-09-2015, 00:18
http://https://www.aador.nl/sexspeeltjes-mannen/penis-vergroten?gclid=CN3c8faTicgCFSQIwwod4dcINQ#page=0& top=1&

ik heb even gegoogled voor je
ik kwam achter dat je je penis kan vergroten

je hebt het hard nodig pikkie


:gniffle:

22-09-2015, 00:30
Denk je dat omdat ze maagd is ze er nooit 1 heeft gezien?? Staat zelfss in je biologieboek foto ervan

22-09-2015, 00:31
Met andere woorde werk aan je zelfvertrouwe en roei met de rieme die je hebt

22-09-2015, 01:07
Maagd of ontmaagd wij vrouwen willen met echte mannen trouwen helaas val jij net er buiten dus bla met hamak rassek over je derde been. Geen ene echte vrouw wil je. Word gay ofzo misschien maak je bij dat soort mensen kans

22-09-2015, 01:08

Citaat door 85meriem85:
Maagd of ontmaagd wij vrouwen willen met echte mannen trouwen helaas val jij net er buiten dus bla met hamak rassek over je derde been. Geen ene echte vrouw wil je. Word gay ofzo misschien maak je bij dat soort mensen kans
geef die man wat hoop joh straks word hij echt een flikker hahahahha

22-09-2015, 01:12



Citaat door Zaka90:
geef die man wat hoop joh straks word hij echt een flikker hahahahha


Dat word hij sws ik bedoel welke echte vrouw neemt zo'n hopeloos ventje wat op m.nl een topic opent come on. Ik ga denk ik ook maar pot worden echte mannen zijn uitgestorven net als de dinosauriër

22-09-2015, 01:17
voor het zelfde geld maakt hij gewoon een grap ? dat kan ook toch gewoon joh
dus wees niet getreurd haha

22-09-2015, 01:33

Citaat door Zaka90:
voor het zelfde geld maakt hij gewoon een grap ? dat kan ook toch gewoon joh
dus wees niet getreurd haha


Grap?? Weet je het zeker ik bedoel

1 man op een vrouwen forum
2 topic openen zehma om medelijden te wekken zodat hij privé berichten krijgt.
3 erbij vermelden dat je klein geschapen bent

Conclusie: Niet meer te verhelpen die word gay als hij dat al niet is haha.

Pagina's : [1] 2 3 4 5