Bekijk volle/desktop versie : vrouwen die verstand hebben van parfum.



21-09-2015, 20:37
La vie est belle van Lancôme of Paradiso van Robert Cavalli? Ik kan niet kiezen.

21-09-2015, 20:38


Donna Trussardi, ik weet dat deze er niet tussen staat. Maar ga deze ruiken en je zal me dankbaar zijn.

21-09-2015, 20:39

Citaat door Teglelet:
Donna Trussardi, ik weet dat deze er niet tussen staat. Maar ga deze ruiken en je zal me dankbaar zijn.
Waar kan je die halen? Zeker kei duur. Ik vind de meeste parfum echt niet lekker bij mij ruiken. Maar deze twee zijn zo perfect dat ik gewoon niet kan kiezen. Misschien haal ik ze alletwee wel.

21-09-2015, 20:42

Citaat door Jahoor-:
La vie est belle van Lancôme of Paradiso van Robert Cavalli? Ik kan niet kiezen.
Si van Armani Geprobeerd?
Zlf heb ik nu black upium.

21-09-2015, 20:44



Citaat door Hindee:
Si van Armani Geprobeerd?
Zlf heb ik nu black upium.
Ja. Maar die vond ik niet zo lekker bij mij. Bij andere ruikt het wel goed altijd.

21-09-2015, 20:47

Citaat door Jahoor-:
Ja. Maar die vond ik niet zo lekker bij mij. Bij andere ruikt het wel goed altijd.
Waarom niet roberto cavalli roberto cavalli? Heerlijk, de andere zijn wat zomers vind ik.

21-09-2015, 20:57

Citaat door Hindee:
Waarom niet roberto cavalli roberto cavalli? Heerlijk, de andere zijn wat zomers vind ik.
Ja zal ik die maar halen? Ik ben zo wispelturig. Dacht misschien heeft iemand een voorkeur. Die van Lancôme is ook echt nice, maar misschien wat meer voor de zomer inderdaad. Dankje.

21-09-2015, 20:58

Citaat door Jahoor-:
Waar kan je die halen? Zeker kei duur. Ik vind de meeste parfum echt niet lekker bij mij ruiken. Maar deze twee zijn zo perfect dat ik gewoon niet kan kiezen. Misschien haal ik ze alletwee wel.
Sowieso bij de douglas. Valt reuze mee vind ik. Weet de exacte prijs niet meer. Maar tis echt een lekker geurtje!

21-09-2015, 21:02
Paradiso

21-09-2015, 21:02

Citaat door Jahoor-:
Ja zal ik die maar halen? Ik ben zo wispelturig. Dacht misschien heeft iemand een voorkeur. Die van Lancôme is ook echt nice, maar misschien wat meer voor de zomer inderdaad. Dankje.
Weet je ik wil die weer halen dus ik roep al snel 'ja haal die'.
Lancôme is heerlijk, maar dan haal je die wel hierna..