Bekijk volle/desktop versie : I love the smell...



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

21-09-2015, 09:04
[ ......of msemen in the morning


aan de getrouwde dames 1 tip. Wil jij graag je man behouden ?? Maak dan zo nu en dan verse msemen (mafrouq) in de ochtend en zorg ervoor dat hij wakker wordt door de geur. Gegarandeerd een geslaagd huwelijk tot het einde der tijden ]

Oh ja en natuurlijk serveren met dhen en thement

21-09-2015, 09:08


Ik ben zo moe. Heb echt het gevoel dat mijn oogballen uit mijn oogkassen zullen vallen

21-09-2015, 09:14

Citaat door taqwa_lillah:
Ik ben zo moe. Heb echt het gevoel dat mijn oogballen uit mijn oogkassen zullen vallen
Hoe kan dat het is pas ochtend, als het goed is moet je net lekker hebben geslapen en uitgerust zijn

21-09-2015, 09:21

Citaat door Ras-Al-Ghul:
[ ......of msemen in the morning


aan de getrouwde dames 1 tip. Wil jij graag je man behouden ?? Maak dan zo nu en dan verse msemen (mafrouq) in de ochtend en zorg ervoor dat hij wakker wordt door de geur. Gegarandeerd een geslaagd huwelijk tot het einde der tijden ]

Oh ja en natuurlijk serveren met dhen en thement
Heeeeeeerlijk met een glaasje muntthee

21-09-2015, 09:24


Je brengt het alsof alleen een man hier gelukkig van wordt. We leven nu ahum in andere tijden. Lijkt me heerlijk om wakker te worden en de geur van verse msemmen te ruiken.

21-09-2015, 09:31

Citaat door toonberouw:
Heeeeeeerlijk met een glaasje muntthee
Jij snapt het, het kan niet anders dan gecombineerd worden met Marokaanse ne3ne3thee. Het is voor elkaar gemaakt

21-09-2015, 09:33

Citaat door Aurora.:
Je brengt het alsof alleen een man hier gelukkig van wordt. We leven nu ahum in andere tijden. Lijkt me heerlijk om wakker te worden en de geur van verse msemmen te ruiken.
Ik ben wat ouderwets, ik neem aan dat de man in de ochtend wakker word om te gaan werken en de vrouw word wakker om een ontbijtje voor hem te maken

Maar je hebt gelijk, tegenwoordig werken ze beide en eten ze magnetronmaaltijden

21-09-2015, 09:35

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Jij snapt het, het kan niet anders dan gecombineerd worden met Marokaanse ne3ne3thee. Het is voor elkaar gemaakt
True love
Voor altijd verbonden met elkaar

21-09-2015, 09:36
Ik wilde dus eigenlijk mijn moeder vanochtend verrassen met msemmen. Maar ik heb geen idee hoe ik het moet maken. . Wordt rwiena als ik eraan begin.

21-09-2015, 09:39

Citaat door toonberouw:
True love
Voor altijd verbonden met elkaar
Stop jij ne3ne3 in de glas of in de pot ?

21-09-2015, 09:40

Citaat door Paralyzed:
Ik wilde dus eigenlijk mijn moeder vanochtend verrassen met msemmen. Maar ik heb geen idee hoe ik het moet maken. . Wordt rwiena als ik eraan begin.
Je bent wel een goede lieve dochter omdat je eraan dacht.

Wel voorschut dat je niet weet hoe, ik bedoel zelfs ik weet hoe en ik heb in totaal in mijn hele leven drie keer de binnenkant van een keuken gezien.

21-09-2015, 09:42

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Stop jij ne3ne3 in de glas of in de pot ?
Ik doe het in een pot!!!
Bij mij moet er ook veel suiker in.
Mijn papa drink na3na3 thee zonder suiker. Hij heeft geen suikerziekte ofzo. Maar hii zegt altijd als ik iets kan voorkomen doe ik het.

21-09-2015, 09:43



Beghrir erbij en een omelet met zout en komijn tussen een warm stuk stokbrood met la vache ki rit.

21-09-2015, 09:43

Citaat door Ras-Al-Ghul:
Je bent wel een goede lieve dochter omdat je eraan dacht.

Wel voorschut dat je niet weet hoe, ik bedoel zelfs ik weet hoe en ik heb in totaal in mijn hele leven drie keer de binnenkant van een keuken gezin.
. Ik kan eigenlijk voornamelijk hoofdgerechten maken en marmitta's/tajine's. Ontbijt niet omdat mijn moeder dat altijd 's ochtends vroeg doet en dan slaap ik of ik ben op school.

Maar je hebt wel gelijk. Ik ga het dit weekend leren. Dan kan ik meteen die gruwelijke gevulde harsha's/msemmens maken met kip erin .

21-09-2015, 09:44

Citaat door toonberouw:
Ik doe het in een pot!!!
Bij mij moet er ook veel suiker in.
Mijn papa drink na3na3 thee zonder suiker. Hij heeft geen suikerziekte ofzo. Maar hii zegt altijd als ik iets kan voorkomen doe ik het.
In de pot is handiger maar in een glas is het lekkerder vind je niet ?? Het nadeel van het in een glas doen is dat zo nu en dan zo'n steel in je neus wordt gepropt met elke slok

Maar je pa heeft gelijk, zoveel Marokkanen met suikerziekte niet normaal

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7