Bekijk volle/desktop versie : If I got ill today



Pagina's : [1] 2

20-09-2015, 21:59
and my health went away, tell me honestly, would you still love me the same?

Ik vraag me eigenlijk af hoe openminded men is. Marokkanen vind ik over het algemeen heel narrow minded. Ze accepteren alleen wat near perfection is. Stel je voor je leert de liefde van je leven kennen en in de tijd tussen het getrouwd zijn op papier en de bruiloft km je er achter dat diegene ziek is, zou je ermee doorgaan of kappen? Zou je voordat daar uberhaupt sprake van is, iemand accepteren als diegene doofstom of blind is?

Discuss.

20-09-2015, 22:09



Citaat door Zegevierend:
Dus nadat je getrouwd bent voor de wet (in goederen van gemeenschap en/of huwelijksvoorwaarden) kom je erachter dat ze liegt (of gewoon voor zichzelf heeft gehouden) over iets wat toch een 'grote leugen' is ongeacht of je zou blijven of niet...

Meen je deze vraagstelling en noem je dit: 'Je vraagt je af hoe openminded iedereen is?'

Get the fuck out.
Nee, als ze er in die tussentijd achterkomt. Diagnoses kunnen ook in de tussentijd voorkomen. Ik heb het hier niet over leugens.

20-09-2015, 22:11
Oh dear..it's you. als je mijn topic gaat verkloten, I urge you to fuck off want ik heb geen zin in jouw onzin.

20-09-2015, 22:14
ligt natuurlijk aan de ziekte zelf. ik neem aan dat jij ook niet meer verder gaat met iemand die HIV heeft.

20-09-2015, 23:07



Citaat door BadCooper:
ligt natuurlijk aan de ziekte zelf. ik neem aan dat jij ook niet meer verder gaat met iemand die HIV heeft.
Ik heb het hier puur over dingen waar je zelf geen controle op hebt, denk auto-immuun, etc. Niet dingen die je door domme beslissingen kunt oplopen.

20-09-2015, 23:41

Citaat door LostSoull:
Zeker doorgaan. Je gaat toch de volle 100%, voor elkaar.
Wat als je zelf de zieke bent, heb je dan niet zoiets van fuck..ik kan zijn leven niet vergallen..ik bedoel het is heftig en al helemaal als het chronisch is denk ik.

21-09-2015, 00:16

Citaat door controversy:
Ik heb het hier puur over dingen waar je zelf geen controle op hebt, denk auto-immuun, etc. Niet dingen die je door domme beslissingen kunt oplopen.
De zijn natuurwetten, die kun je niet omzeilen. Iedereen prefereert een gezond iemand om daar mooie gezonde sterke kindjes mee te baren. Hoeft Niks persoonlijks te zijn. De een zakt af bij een ziekte de ander bij iets heel wat anders.

21-09-2015, 00:19
K denk eerder als het bij puntje paaltje komt... Dat de meerderheid zal wegvluchten.

21-09-2015, 00:21
Iwa polisario sletje

21-09-2015, 05:26

Citaat door controversy:
and my health went away, tell me honestly, would you still love me the same?

Ik vraag me eigenlijk af hoe openminded men is. Marokkanen vind ik over het algemeen heel narrow minded. Ze accepteren alleen wat near perfection is. Stel je voor je leert de liefde van je leven kennen en in de tijd tussen het getrouwd zijn op papier en de bruiloft km je er achter dat diegene ziek is, zou je ermee doorgaan of kappen? Zou je voordat daar uberhaupt sprake van is, iemand accepteren als diegene doofstom of blind is?

Discuss.
Hangt er vanaf, heeft ze het verzwegen, of is ze er dan pas zelf achter gekomen. Ziek zijn is een ding, iets nogal belangrijk verzwijgen is een ander.

Je kijkt naar iemand als geheel, iemand is meer dan alleen twee werkende ogen.

21-09-2015, 10:56
Ik zou het erbij nemen. Wetende dat ik morgen in dezelfde positie kan staan. En word dan maar in de steek gelaten.

21-09-2015, 11:03

Citaat door controversy:
and my health went away, tell me honestly, would you still love me the same?

Ik vraag me eigenlijk af hoe openminded men is. Marokkanen vind ik over het algemeen heel narrow minded. Ze accepteren alleen wat near perfection is. Stel je voor je leert de liefde van je leven kennen en in de tijd tussen het getrouwd zijn op papier en de bruiloft km je er achter dat diegene ziek is, zou je ermee doorgaan of kappen? Zou je voordat daar uberhaupt sprake van is, iemand accepteren als diegene doofstom of blind is?

Discuss.
Het heeft niet lang geduurd voordat de welbekende vooroordeel op tafel werd gegooid. Wel typisch dus om elke keer weer over dezelfde boeg te gooien.
Maar gelukkig gaat het niet om de mind maar om het hart. Als het hart goed en zuiver is omwille van Allah dan zal de mind ook goed zijn. Maar vooral blijven denken en roepen dat Marokkanen narrow minded zijn.

21-09-2015, 11:13


Dat is niet eerlijk. Ik zou niet met diegene blijven om 1 reden, dat is dat hij mij niet genoeg vertrouwd heeft om het mij te vertellen voordat we getrouwd zijn op papier.

Hij wilde dus eerst zekerheid en dan pas de waarheid aan mij vertellen? Als hij dacht dat ik hem dan mijn rug zou keren, heeft hij zich blijkbaar in mij vergist.
Ik vind eerlijk zijn tegenover elkaar of het nu in je voordeel of nadeel zal zijn belangrijk, met name als je man en vrouw bent.

21-09-2015, 15:11
Het gaat er niet om dat diegene liegt. Hij/zij komt er achter dat ie ziek is na het tekenen.

21-09-2015, 15:23

Citaat door controversy:
Het gaat er niet om dat diegene liegt. Hij/zij komt er achter dat ie ziek is na het tekenen.
Liegen is de waarheid verdraaien.

Iets bewust voor jezelf houden valt ook onder liegen omdat je weet wat voor consequenties het kan hebben.

Bovendien bepaal jij niet hoe een ander zijn leven leeft, iedereen heeft recht op de waarheid en mag zelf kiezen wat het beste is voor hem of haar.

Dus dat jij het voor jezelf het best vind om het te verzwijgen, prima maar dan moet je ook niet een huwelijk aan gaan want die dingen gaan niet samen!
Je neemt iemand daarin mee en die persoon heeft ook het recht om het te weten omdat hij of zij er vroeg of laat ook mee zal meoten omgaan of je zal moeten verzorgen!

Pagina's : [1] 2