Bekijk volle/desktop versie : Read a book a day... [non-fictie boeken]



Pagina's : [1] 2 3

20-09-2015, 18:45

Citaat door Zegevierend:
Op aanraden van het lid Edelmoedig open ik een topic over boeken die ik heb gelezen of van plan ben te lezen. Ik lees altijd boeken waar ik iets van kan leren, dus romcom verhaaltjes zijn niet aan mij besteed.

Voel je vrij om hier net als mij boeken te delen die je hebt gelezen of wilt gaan lezen.

Met vriendelijke groet,

Edelmoedig & Zegevierend
.

20-09-2015, 19:58



Citaat door Zegevierend:
Status: Gelezen

Waar gaat het over?

An insightful look into one of the world’s best PUA’s Richard La Ruina (Gambler). His journey like many others takes him from humble beginnings in Cambridge all the way to traveling arounf the world helping guys with women and showing them his own techniques for seducing the opposite sex.
This book is actually his second and details life after seducing hundreds of women. It helps you understand the female mind a little more and shows you new techniques that he’s picked up since the first book.
What you’ll learn: Advanced seduction techniques which can be used to pickup the most beautiful women in the world. It’s the same techniques Richard uses to build a strong connection with girls in minutes.
heb je deze serieus in je boekenkast staan

20-09-2015, 23:44
Love it!! Ga verder met plaatsen!!

21-09-2015, 00:38

Citaat door Zegevierend:
Yo man, da's inderdaad een goede. Zal dat binnenkort doen.
aaah dat vind ik dus niks! er moet nog wel wat te raden overblijven! zolang het maar goede boeken zijn die je plaatst, verder niet spoilen.

21-09-2015, 12:05


Ga door broeder, stimuleer ons tot het worden van intellectuele beesten.

21-09-2015, 17:59
Zitten wat interessante bij


Zijn dit alleen gelezen boeken of ook allen aanraders?

22-09-2015, 20:47
Irrationaliteit, Stuart Sutherland

23-09-2015, 19:27
Ik vond het een vermakelijk boek die je een goed beeld geeft over situaties waarin we denken dat we rationeel denken maar dat niet zo is en soms ook niet hoeft. Met vele leerzame psychologische testen die zijn uitgevoerd en waar jezelf ook wat van kan leren. Ik zeg lezen!

23-09-2015, 19:59
23 dingen die ze je niet vertellen over het kapitalisme, Ha-Joon Chang

24-09-2015, 00:18
Zitten interessante boeken tussen.

Up.

26-09-2015, 19:54
Kan ik ook Islam gerelateerde boeken plaatsen of ben je geen Moslim?

27-09-2015, 01:34
Wees niet bedroefd van Dhr. Aaidh al Qarni.

29-09-2015, 18:41


Imam Ghazali -Begin van de leiding




Begin van de leiding” is een praktisch handboek voor het zuiveren van de ziel. Imam Abu Hamid Al Ghazali, drager van de titel “Bewijs van de islam”, schreef boeken over theologie, filosofie, jurisprudentie en neemt in dit boek de rol van opvoeder.

Niets is zo belangrijk en zo moeilijk als zielszuivering. In dit boek geeft Al Ghazali op een bondige en praktische wijze de lezer handvaten om de ziel te zuiveren. Dit boek combineert het innerlijke met het uitwendige aspect van de religie. Het is opgebouwd uit een deel over daden van gehoorzaamheid en een deel over het vermijden van zondes. Ook behandelt dit boek de etiquette van het dagelijkse leven en geeft het aanwijzingen hoe de moslim zijn leven dient in te richten, elk uur van de dag.


[video=youtube;CzQWYTEoy6w]https://www.youtube.com/watch?v=CzQWYTEoy6w[/video]

30-09-2015, 21:51
Niccolò Machiavelli - Il Principe.

01-10-2015, 21:17

Citaat door Zegevierend:
Mah man.
Mah?

Pagina's : [1] 2 3