Bekijk volle/desktop versie : Eerste liefde?



Pagina's : [1] 2

20-09-2015, 15:16
Is het waar wat ze zeggen over eerste liefde? Dat je die namelijk nooit vergeet, ook al ga je trouwen of een relatie neemt met iemand anders. Wie hier van de dames en heren is zijn eerste liefde nooit vergeten en die gene is nu getrouwd of heeft een relatie?


Just curious.

20-09-2015, 15:18


klopt ja. maar money komt en gaat. als je er eenmaal mee huwt dan zit je vast aan verplichtingen.

20-09-2015, 15:20

Citaat door Badrharing:
klopt ja. maar money komt en gaat. als je er eenmaal mee huwt dan zit je vast aan verplichtingen.
Dafuq.

21-09-2015, 23:35
Uppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

21-09-2015, 23:42


Geen idee, ze zeggen van wel. Maar ik heb het zelf (nog) niet ervaren ben benieuwd naar de reacties

22-09-2015, 13:42

Citaat door CostaDelSol:
Geen idee, ze zeggen van wel. Maar ik heb het zelf (nog) niet ervaren ben benieuwd naar de reacties
Me too!

Citaat door Aurora.:
We gaan nog steeds met elkaar om. Kunnen elkaar niet los laten.
En hebben jullie allebei al iemand anders ontmoet?

22-09-2015, 16:10

Citaat door Flawless:
Is het waar wat ze zeggen over eerste liefde? Dat je die namelijk nooit vergeet, ook al ga je trouwen of een relatie neemt met iemand anders. Wie hier van de dames en heren is zijn eerste liefde nooit vergeten en die gene is nu getrouwd of heeft een relatie?


Just curious.
Je vergeet niks maar je zal gewoon verder gaan met je leven.Mijn eerste liefde vergeet ik niet maar ben blij dat ik niet met hem geëindigd ben.Het betekend niks meer op een gegeven moment.

22-09-2015, 16:30
Mijn eerste liefde zal ik nooit vergeten.

Groep 4, zij vond mij irritant.

Fuck die puta.

22-09-2015, 16:53
Ajax Amsterdam.

22-09-2015, 19:05
Haar eerste liefde is de eerste die haar lichaam heeft gevoeld de eerste bij wie ze zich heeft laten gaan.
De eerste die haar pijn heeft gedaan de eerste die haar afhankelijkheid heeft laten voelen al deze emoties vergeet ze inderdaad nooit meer.

22-09-2015, 19:11

Citaat door elGuapo:
Haar eerste liefde is de eerste die haar lichaam heeft gevoeld de eerste bij wie ze zich heeft laten gaan.
De eerste die haar pijn heeft gedaan de eerste die haar afhankelijkheid heeft laten voelen al deze emoties vergeet ze inderdaad nooit meer.
Er hoeft geen sprake te zijn van lichamelijk contact maar een vrouw kan makkelijk een man vergeten als ze een betere tegenkomt.
Ongeacht of het haar eerste liefde was of niet.

22-09-2015, 19:16

Citaat door secondchance:
Er hoeft geen sprake te zijn van lichamelijk contact maar een vrouw kan makkelijk een man vergeten als ze een betere tegenkomt.
Ongeacht of het haar eerste liefde was of niet.

Citaat door Aurora.:
Meh. Niet eens.
Had ook niet verwacht dat jullie het eens met me zouden zijn.
Want jullie zijn anders jullie hebben wel een eerste liefde gehad maar het enige lichaamscontact was handje vasthouden.

22-09-2015, 19:19



Citaat door elGuapo:
Had ook niet verwacht dat jullie het eens met me zouden zijn.
Want jullie zijn anders jullie hebben wel een eerste liefde gehad maar het enige lichaamscontact was handje vasthouden.
Hij heeft zelf nooit mijn hand vast mogen houden.Niet elke vrouw laat fysiek contact toe
Vrouwen vergeten mannen snel zodra een andere man haar aandacht schenkt is ze hem al vergeten

22-09-2015, 19:21
Nee hoor. Doet mij helemaal niks, verleden tijd. Ik denk er niet eens meer aan. Daarom moet je nooit teveel hechten aan mensen anders kom je niet vooruit in je leven met al die bagage. Je bent niet voor niets uit elkaar. Als ik iemand leer kennen zal het voor mij zijn alsof het mijn eerste liefde is.

22-09-2015, 19:25

Citaat door Aurora.:
Hij heeft me nooit durven aanraken, daar was zijn bewondering en respect te groot voor. Daarbij zijn dat zaken die ik niet toelaat.

Pagina's : [1] 2