Bekijk volle/desktop versie : Ziyech krabbelt niet terug: 'Ik wil gewoon spelen voor Marokko'



Pagina's : [1] 2

19-09-2015, 21:46
Hakim Ziyech is door Badou Zaki uitgenodigd voor de interlands van de Marokkaanse ploeg tegen Ivoorkust (9 oktober) en Guinee (12 oktober) en als hij in een van deze wedstrijden in actie komt, mag hij niet meer voor het Nederlands elftal uitkomen. De genoemde duels zijn weliswaar oefenwedstrijden, maar Ziyech heeft al voor Jong Oranje gespeeld en een speler mag maar een keer van voetbalnationaliteit wisselen. Daar was de middenvelder niet van op de hoogte.

“Ik hoor het nu van jullie”, zei de aanvoerder van FC Twente na het gelijkspel van zijn ploeg met SC Cambuur voor de camera van FOX Sports. Hij denkt er echter niet aan om terug te krabbelen: “Zoals het er nu naar uitziet, ga ik gewoon naar Marokko. Ik wil gewoon spelen”, zei Ziyech, die dus lijkt te kiezen voor een interlandloopbaan bij de Marokkaanse ploeg.
“Ik kan nog terug, maar ik heb de uitnodiging geaccepteerd”, maakte Ziyech duidelijk. De middenvelder werd ook al eens geselecteerd voor het Nederlands elftal, maar moest zich toen vanwege een blessure afmelden.


lekker voor die Oranje fans hier

19-09-2015, 21:49


http://www.foxsports.nl/video/ziyech-hoor-dit-voor-het-eerst/

19-09-2015, 21:52
Beter doe je die OT weg Sjonge jonge amateurs

19-09-2015, 21:53
Dewolf gaat kapot ..

19-09-2015, 21:54


die rotkop vroeg hem doodleuk om een blessure te veinzen

moet zeggen dat hakim zich als een echte strijder gedroeg, hij gaf geen krimp en bleef bij zijn beslissing
hopelijk bezwijkt ie niet op het allerlaatste moment

19-09-2015, 22:03

Citaat door Izanovic.:
Dewolf gaat kapot ..
Strontkop gaat inderdaad kapot van binnen

19-09-2015, 22:04

Citaat door Izanovic.:
http://www.foxsports.nl/video/ziyech-hoor-dit-voor-het-eerst/
Gadverdamme hoe ze op hem inpraten en en proberen van gedachte te krijgen.

19-09-2015, 22:06
gaf net aan dat beslissing niet zeker is, dus niet te vroeg juichen

19-09-2015, 22:08
Hopelijk bezwijkt ie niet want ze gaan hem 100 procent oproepen vanwege dit.

19-09-2015, 22:10
Daarnaast ziet de toekomst van het Nederlands elftal er niet zo rooskleurig uit.

19-09-2015, 22:15

Citaat door casaoui01:
Gadverdamme hoe ze op hem inpraten en en proberen van gedachte te krijgen.
weet je waarom?? je ziet hem duidelijk twijfelen toen ze zeiden dat hij niet meer kan switchen. Hij wist dat niet. zij zien aan hem dat hij stottert en vertwijfeling is duidelijk zichtbaar op zn kop.

19-09-2015, 22:17

Citaat door Largo0:
Daarnaast ziet de toekomst van het Nederlands elftal er niet zo rooskleurig uit.
Jawel hoor

Want met El Ghazi op rechts en Rayhi op links
Ould Chick en Bouy op het middenveld samen met Maher.

Super

19-09-2015, 22:18


Nou nou hij mocht wel gewoon zeggen, ik speel graag voor Marokko en ik vind het een eer dat ik ben opgeroepen. En mijn keuze staat vast. Dan zouden ze ook niet zoveel zeiken

19-09-2015, 22:23
Als hij geblesseerd is dan weten jullie wel hoe laat het is.

Bouffal heeft ook de blessure gefaket

El Hamdaoui was daar de beste in.

19-09-2015, 22:29
ik weet niet wat jullie allemaal uit dit interview halen.

maar ziyech staat erbij als iemand die op punt staat om zn chickie te dumpen, en dan hoort dat ze zwanger van hem is

die gaat gewoon voor oranje kiezen

Pagina's : [1] 2