Bekijk volle/desktop versie : Hier ben ik en ik moet iets kwijt over relaties



Pagina's : [1] 2 3

19-09-2015, 18:35
Ik ben 3 meiden verder. Nee, ik kan alleen contacten vernederen. RELATIES(KIJK MAGNETO DIT HOORT IN DIT HOEKJE FLAPDROL) zijn niet aan mij besteed. Sterker nog, ik wil met rust gelaten worden. Alleen die wens wordt niet geaccepteerd door de dames

19-09-2015, 18:42


RELATIES zijn niet aan mij besteed, RELATIES nemen alleen van je, het voegt niets toe aan mijn leven

19-09-2015, 18:44
Met je vrouw heb je toch ook een relatie?
Het woord relatie staat niet alleen voor 'verboden contact'.

PS. Overmorgen D-Day. Ik leef met je mee!

19-09-2015, 18:51

Citaat door MaximeSanders:
Met je vrouw heb je toch ook een relatie?
Het woord relatie staat niet alleen voor 'verboden contact'.

PS. Overmorgen D-Day. Ik leef met je mee!
Ik wil geen vrouw Max.

Wollah kon ik je mijn voicemail maar laten luisteren. Die kk honden komen al met waarschuwingen als ik niet verschijn. Hoofdkantoor belt constant --> Voicemail is het natuurlijk, omdat ik HONDEN altijd negeer.

19-09-2015, 18:54


Niemand kan mij hier de mond snoeren. Niemand moet roepen dat dit onderwerp hier NIET hoort. Ik wil GEEN RELATIE, HELEMAAL GEEN LIEFDE en zeker niet met een MAROKKAANSE.

Ik heb al 3 vd 4 woorden gebruikt van Marokkaanse Jongeren, Liefde en Relaties

19-09-2015, 18:55

Citaat door Neutraall:
Ik wil geen vrouw Max.

Wollah kon ik je mijn voicemail maar laten luisteren. Die kk honden komen al met waarschuwingen als ik niet verschijn. Hoofdkantoor belt constant --> Voicemail is het natuurlijk, omdat ik HONDEN altijd negeer.
Wie heeft je zo gevormd?

Hahahaha laat ze maar lekker gek worden.

19-09-2015, 19:01

Citaat door MaximeSanders:
Wie heeft je zo gevormd?

Hahahaha laat ze maar lekker gek worden.
De overload aan aandacht? Ik ben het gewoon zat geworden al die vrouwen die altijd iets van me willen Ik word al gek van het gezeik van me nicht

Ze worden zeker gek, het klonk een beetje als een dreigement. Je bent niet helemaal kansloos denk ik zo opeens

19-09-2015, 19:07

Citaat door Neutraall:
Niemand kan mij hier de mond snoeren. Niemand moet roepen dat dit onderwerp hier NIET hoort. Ik wil GEEN RELATIE, HELEMAAL GEEN LIEFDE en zeker niet met een MAROKKAANSE.

Ik heb al 3 vd 4 woorden gebruikt van Marokkaanse Jongeren, Liefde en Relaties


Mod verhuis em naar onzinhoekje

19-09-2015, 19:12

Citaat door Kiya:


Mod verhuis em naar onzinhoekje
Don't even..

Magneto is jaloers op mijn uitpuilende PM-box denk ik. Hij wil mij zijn, maar het is een simpele ziel, dus maakt hij gebruik van zijn enige macht die hij op mij voor heeft. Hij moet zich niet met mij bemoeien. Ik wil gewoon weer ON-TOPIC. Dames stop met PM-en, ik wil geen relatie en ook niet afspreken. Het maakt me depressief, als jullie erom vragen, weet dan dat jullie me ongelukkig maken.

19-09-2015, 19:17

Citaat door Neutraall:
De overload aan aandacht? Ik ben het gewoon zat geworden al die vrouwen die altijd iets van me willen Ik word al gek van het gezeik van me nicht

Ze worden zeker gek, het klonk een beetje als een dreigement. Je bent niet helemaal kansloos denk ik zo opeens
Jij bent gewoon altijd de verkeerde vrouwen tegengekomen. Ik wil jou over 5 jaar nog wel eens zien. Dan ben je verkocht aan de vrouw van je dromen en besef je je dat al die anderen geen echte vrouwen waren.

Zij dreigen? Jij hebt dus de touwtjes in handen!

19-09-2015, 19:25

Citaat door MaximeSanders:
Jij bent gewoon altijd de verkeerde vrouwen tegengekomen. Ik wil jou over 5 jaar nog wel eens zien. Dan ben je verkocht aan de vrouw van je dromen en besef je je dat al die anderen geen echte vrouwen waren.

Zij dreigen? Jij hebt dus de touwtjes in handen!
Gaat moeilijk schat, ik accepteer geen vrouwen meer in mijn leven. Ik voel me al een stuk gelukkiger

Die dreigementen zetten mij wel aan het denken. Ze zullen toch geen ijzer in het vuur hebben? Ben ik zo naief? Nee, heb er een vies gevoel aan over gehouden eerlijk gezegd, maar deze trotse man deinst nergens voor terug. Ik ben de AARDSE god, niemand maakt mij wat

http://https://www.youtube.com/watch?v=wGPlCLf9AZ8

19-09-2015, 19:29

Citaat door Neutraall:
Don't even..

Magneto is jaloers op mijn uitpuilende PM-box denk ik. Hij wil mij zijn, maar het is een simpele ziel, dus maakt hij gebruik van zijn enige macht die hij op mij voor heeft. Hij moet zich niet met mij bemoeien. Ik wil gewoon weer ON-TOPIC. Dames stop met PM-en, ik wil geen relatie en ook niet afspreken. Het maakt me depressief, als jullie erom vragen, weet dan dat jullie me ongelukkig maken.
Aha jaloezie but of course hoe heb ik dat niet kunnen weten..

Maarre geef eens wat tips om zo gewild te zijn als jij

19-09-2015, 19:30



Citaat door Neutraall:
Gaat moeilijk schat, ik accepteer geen vrouwen meer in mijn leven. Ik voel me al een stuk gelukkiger

Die dreigementen zetten mij wel aan het denken. Ze zullen toch geen ijzer in het vuur hebben? Ben ik zo naief? Nee, heb er een vies gevoel aan over gehouden eerlijk gezegd, maar deze trotse man deinst nergens voor terug. Ik ben de AARDSE god, niemand maakt mij wat

http://https://www.youtube.com/watch?v=wGPlCLf9AZ8
Dude, see you in five years.

Ze hebben niks, anders hadden ze je allang gepakt! Dit is wanhopige bluf.
Jij kan de komende nachten met een gerust hart gaan slapen.

19-09-2015, 19:40

Citaat door Kiya:
Aha jaloezie but of course hoe heb ik dat niet kunnen weten..

Maarre geef eens wat tips om zo gewild te zijn als jij
Hij houdt iedere move van mij in de gaten, de zielepoot

It's a gift, it's nature, sorry

19-09-2015, 19:43

Citaat door MaximeSanders:
Dude, see you in five years.

Ze hebben niks, anders hadden ze je allang gepakt! Dit is wanhopige bluf.
Jij kan de komende nachten met een gerust hart gaan slapen.
Over 5 jaar heb ik elke contact InshAllah verwijderd en besta ik helaas niet meer, omdat zo een gek mij ergens opspeurt en mij met een hakbijl aanvalt, immers als zij mij niet kan krijgen dan helemaal niemand

Ik denk dat zij mij lopen te intimideren, maar als ik niet verschijn en ik blijf niet verschijnen is het een keer afgelopen, maar ja..

Pagina's : [1] 2 3