Bekijk volle/desktop versie : Wat een heerlijk weer



16-09-2015, 09:43
Ik word er helemaal gelukkig van
Ideaal weer om je je ziek te melden
En heerlijk naast het raam op de bank naar het zachte gespetter luisteren fantaserend over wat je maar wilt, onder het genot van het een en andere
Tv aan zonder er naar te kijken
En lekker youtuben

16-09-2015, 10:11


Dit weer is het laatste waar ik gelukkig van word. De zomer is echt voorbij.

16-09-2015, 10:14

Citaat door Teglelet:
Dit weer is het laatste waar ik gelukkig van word. De zomer is echt voorbij.


Als het kon dan had ik jou een beetje gegeven van alle het geluk dat dit weer mij bezorgt

Helemaal overdonderd

16-09-2015, 10:16

Citaat door Teglelet:
Dit weer is het laatste waar ik gelukkig van word. De zomer is echt voorbij.

16-09-2015, 10:33



Citaat door ELmotchou:
Als het kon dan had ik jou een beetje gegeven van alle het geluk dat dit weer mij bezorgt

Helemaal overdonderd





Wat is iedereen ineens aardig en gul hier.

16-09-2015, 10:35

Citaat door Bloempje25:
Word jij er wel gelukkig van?

16-09-2015, 10:35
Snotter-snotter..

16-09-2015, 11:09

Citaat door Teglelet:
Word jij er wel gelukkig van?
Jawel ik hou wel van regen. Is rustgevend en goed voor mijn hooikoorts. Enige nadeel is dat je weinig zin hebt om de deur uit te gaan

16-09-2015, 11:18

Citaat door Bloempje25:
Jawel ik hou wel van regen. Is rustgevend en goed voor mijn hooikoorts. Enige nadeel is dat je weinig zin hebt om de deur uit te gaan
Voor mensen met hooikoorts is het ideaal idd. Ik moet zon hebben, ik voel de winterdepressie langzaam aan al opkomen.

16-09-2015, 11:21

Citaat door Bloempje25:
Jawel ik hou wel van regen. Is rustgevend en goed voor mijn hooikoorts. Enige nadeel is dat je weinig zin hebt om de deur uit te gaan
Ik heb ook hooikoorts, maar dit soort weer heof ik niet.. dan maar zon en last van hooikoorts


Citaat door Teglelet:
Voor mensen met hooikoorts is het ideaal idd. Ik moet zon hebben, ik voel de winterdepressie langzaam aan al opkomen.
hier nog een.... misschien toch maar gaan emigreren... neem zandbak dan op de koop toe, alles beter dan depressief grijs weer.

16-09-2015, 11:28

Citaat door freeminded:
Ik heb ook hooikoorts, maar dit soort weer heof ik niet.. dan maar zon en last van hooikoorts

hier nog een.... misschien toch maar gaan emigreren... neem zandbak dan op de koop toe, alles beter dan depressief grijs weer.
Dus dat, deden wij mensen ook maar aan een winterslaap. Dan was het allemaal een stuk makkelijker. Hoe vermoeiend is het om uit je bed te komen wetend dat het buiten koud, nat en grijs en grauw is.



x klaag klaag x

16-09-2015, 11:32
Weer om heerlijk vanuit huis te werken

16-09-2015, 11:36



Citaat door Teglelet:
Voor mensen met hooikoorts is het ideaal idd. Ik moet zon hebben, ik voel de winterdepressie langzaam aan al opkomen.
Heerlijk.. nergens last van

16-09-2015, 11:37

Citaat door freeminded:
Ik heb ook hooikoorts, maar dit soort weer heof ik niet.. dan maar zon en last van hooikoorts

hier nog een.... misschien toch maar gaan emigreren... neem zandbak dan op de koop toe, alles beter dan depressief grijs weer.
Hahaha nee hooikoorts is echt killing. Soms is het gewoon te benauwd hier. Regen vind ik heerlijk... maar het hoeft niet dagelijks te regenen dat weer niet