Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Gezichtsbehandelingen aan huis van visagiste louisa ROTTERDAM

visagistelouisa
14-09-2015, 17:32

Beste dames, Ik geef gezichtsbehandelingen en lichaamsmassages aan huis, en heel wat dames zijn je voor geweest. Binnenkort begin ik weer met het oppakken van mijn werk als visagiste mijn zianawerk heb ik sinds eind 2012 begin 2013 stil gezet. Verder zal ik ook workshops hd wenkbrauwen en make-up aan huis geven waar heel veel vraag naar is. Als ik aan huis kom neem ik mijn eigen speciale behandelstoel mee, mijn handdoeken, gezichtsproducten, mobiele vapozone, alles het enie wat jij moet doen is liggen en relaxen. Wil je mij contacteren? Voeg mij dan toe op facebook en geniet van alle kortingen en aanbiedingen, en ook wat ik aan tips plaats op mijn facebook wat zeker voor jouw van pas zal komen. Mijn Youtube kanaal: Visagste Louisa op youtube zoeken abonneer je daarop. Check mijn facebookpagina: Louisa Visagiste https://www.facebook.com/profile.php?id=100009277248786 Mijn likepagina met alle tips korten en artikels: Louisa's beauty tips https://www.facebook.com/Louisas-beauty-tips-521895687957574/timeline/?ref=hl Instagram: Visagiste Louisa Tijdelijke actie is: Tijdelijke actie : Deluxe gezichtsbehandeling 60min + 30min massage €35 Deluxe gezichtsbehandeling 90min + 30min massage €45 Want normaal alleen behandeling is €45 anderhalf uur zonder lichaamsmassage of gedeelte massage. Enkel gezichts en gelaatsmassage wat aansluit op de einde van de behandeling. Fraicheur behandeling (Basis behandeling) Analyse gezicht Gezichtsreiniging Scrubben Vapozone stoom met rozenwater Onzuiverheden verwijderen Masker Korte gezichts en gelaatsmassage Huid hydratatie en lichaamsparfume ring €35,- 60 minuten Louisa's deluxe Analyse gezicht Gezicht reinigen op diverse manieren Gezicht scrubben met biologische scrub Vapozone stoom met rozenwater/lavendel/kamille Meeëters verwijderen en gerstekorrels Dieptereiniging Heerlijke gekruide ghassoulmasker/naturel ghassoul op gezicht, nek, gelaat, schouders lichtjes en dat vervolgens wordt ingemasseerd. Daarna weer nog een heerlijke gezichtsreiniging Een heerlijke verfrissende gelmasker en reiniging Tijdens de masker krijg je een heerlijke gezicht-nek-schouders massage Dan een zachte biologische peeling Gezichtsreiniging En voor huid kalmering wordt er korenbloesem aangebracht Vervolgens een heerlijke gezichts, oor, hals, schouders massage. NIEUW (gezichtsampul) bij behandeling geeft een extra hydratatieboost aan gezicht Vervolgens een gezichtslotion/serum Lichaamsparfumering €45,- > Anderhalf uur- 90minuten kan uitloop in zijn. Louisa's Antistress Analyse gezicht Gezicht reinigen op diverse manieren Gezicht scrubben met biologische scrub Vapozone stoom met rozenwater/lavendel/kamille Meeëters verwijderen en gerstekorrels Gezicht reinigen op diverse manieren Heerlijke gekruide ghassoulmasker met rozenwater en munt voor verfrissing/naturel ghassoul op gezicht, nek, gelaat, schouders lichtjes en dat vervolgens wordt ingemasseerd. Daarna weer nog een heerlijke gezichtsreiniging Weer een verkoelende verfrissende masker en reiniging Dan een zachte biologische peeling Gezichtsreiniging en voor huid kalmering korenbloesem Vervolgens een heerlijke gezichts, oor, hals, schouders, armen en handen massage. Tijdelijk een korte ontspannende massage (geen lichaamsmassage) voor rug en schouders nu in deze behandeling NIEUW (gezichtsampul) bij behandeling geeft een extra hydratatieboost aan gezicht Vervolgens een gezichtslotion/serum Lichaamsparfumering €65 > 2 lange volle uren- 120 minuten Apart massage boeken bij een behandeling nog tijdelijk deze prijzen/overzicht totdat wijziging op fb wordt bekend gemaakt. Normale lichaamsmassage €10 > 30 minuten (actieprijs normaal €15) * Normale lichaamsmassage €20 > 60 minuten (Actieprijs normaal €25) * Sportmassage €25 > 30 minuten * Sportmassage €35 > 60 minuten (bij een gezichtsbehandeling van 2 uur kan er enkel een half uur massage bij worden geboekt, anders wordt het te intensief voor mij) Sportmassage is wat intensiever dan een normale ontspanningsmassage massage, alhoewel de spieren ook wat soepeler worden gemaakt wordt er meer druk op uitgeoefend op de weefsel en spieren. Dus dan kun je wel voelen en zeker nog de dag erna. http://i62.tinypic.com/n6dg06.jpg

visagistelouisa
14-09-2015, 17:39
http://i58.tinypic.com/5ewars.jpg

lalalina
14-09-2015, 18:53
HALLO ik zou graag zon gezichtsbehandeling en massage als cadeau willen boeken voor mijn moeder. kan je me je telefoonnummer pmen en wat de exacte kosten zullen zijn?

visagistelouisa
14-09-2015, 20:20
Jazeker. Mijn werknummer is pm me

visagistelouisa
14-09-2015, 23:48

HALLO ik zou graag zon gezichtsbehandeling en massage als cadeau willen boeken voor mijn moeder. kan je me je telefoonnummer pmen en wat de exacte kosten zullen zijn? Jazeker de kosten staan boven vermeld met de aantal minuten erbij. Ik pm je eventjes.