Bekijk volle/desktop versie : Inschrijven aan EUR



12-09-2015, 23:45
Hey

zou iemand me kunnen helpen. Ik zou me nog willen inschrijven aan de EUR, maar kan ik me daar nu nog inschrijven aangezien het al 12 september is. Houden ze rekening met ongeziene omstandigheden.

alvast bedankt

26-09-2015, 16:37


Ik heb nooit wat aan jullie!!! Zoveel x bekeken en niemand die me wat kan zeggen. En ben zelf zo lui dat ik ze niet eens een mail heb verzonden. ik vraag me wel af hoe ze omgaan met vrijstellingen en hun website is zo onduidelijk!

26-09-2015, 21:11
"Ik heb nooit wat aan jullie".

A koe alleen omdat jij lui bent moet iedereen alles voor je voorschotelen. Pak je fucking telefoon overmorgen en bel hun inschrijfbalie.

26-09-2015, 23:16

Citaat door KoekieMonster12:
"Ik heb nooit wat aan jullie".

A koe alleen omdat jij lui bent moet iedereen alles voor je voorschotelen. Pak je fucking telefoon overmorgen en bel hun inschrijfbalie.
waarom moet ik hun bellen als iemand me hier al advies kan geven. Ik zit momenteel ook nog in marokko dus bellen zou nogal duur uitvallen. En ik klets nog wel zo graag.

ey als je niets zinnigs te melden hebt hou je mening dan bij je in het vervolg!!! yeh er7em

27-09-2015, 01:24



Citaat door Rwazna:
waarom moet ik hun bellen als iemand me hier al advies kan geven. Ik zit momenteel ook nog in marokko dus bellen zou nogal duur uitvallen. En ik klets nog wel zo graag.

ey als je niets zinnigs te melden hebt hou je mening dan bij je in het vervolg!!! yeh er7em
Iemand hier is de EUR niet. Ga bellen ga

27-09-2015, 10:50
Is niet mogelijk, inschrijving termijn allang verlopen. Het lijkt mij tevens sterk dat ze rekening zullen houden met onvoorziene omstandigheden.

Volgende keer gewoon bellen, scheelt je een week wachten op antwoord!

27-09-2015, 19:07

Citaat door Hop:
Is niet mogelijk, inschrijving termijn allang verlopen. Het lijkt mij tevens sterk dat ze rekening zullen houden met onvoorziene omstandigheden.

Volgende keer gewoon bellen, scheelt je een week wachten op antwoord!
heb ondertussen al antwoord gekregen.gaat dus wel alleen heb ik geen recht meer op ov enzo. Maar dat krijg ik sws niet aangezien ik tegenwoordig niet meer in nl woon. Bedankt lief. X