Bekijk volle/desktop versie : Saudi Arabie: 2,5 miljoen Syrische vluchtelingen in het land sinds uitbreken vd Lente



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10

11-09-2015, 22:25
2,5 miljoen Syrische vluchtelingen in Koninkrijk Saudi Arabie sinds opstanden uit 2011. En honderen duizenden kinderen op Saudische scholen. Ze worden als inwoners beschouwd,mogen gaan en staan waar ze willen en genieten de meest basale voorzieningen zoals gezondheidszorg en educatie.


Yallah, Eat your hearth out

Bron is de Saudische overheid. In het Engels:: http://https://mobile.twitter.com/spagov/status/642424989740720128
Uitgebreide versie in het Arabisch: http://www.was.sa/1397404

11-09-2015, 22:28


Even kijken, de Saoudische overheid en Twitter..

Ja, dan is het waar.

11-09-2015, 22:33
Echt, bij de Sociale Werkplaats zijn ze creatiever.

11-09-2015, 22:34

Citaat door GTO:


Masha Allah 3ala al galeej, ta7iya lil 3arab

Allah ykharab buyut 7izb Allah insha Allah ta3ala, wa Iran kaman
Ze willen niet opscheppen maar werden gedwongen door desinformatie door tokkie media. Iwa ja, dan kun je het krijgen ook.

11-09-2015, 22:35



Citaat door GTO:
Effe kijken, Nederland en het verzet staat uitgebreid in de geschiedenisboeken,

Ja dan is het waar

11-09-2015, 22:35

Citaat door vredesduifje:
Echt, bij de Sociale Werkplaats zijn ze creatiever.
Loop je nou te bluffen ?

11-09-2015, 22:37

Citaat door Abu_Haydar:
Waarom niet de Tunesische vlag? Of beter gezegd, waarom de Egyptische vlag? In contradictie met de Palestijnse vlag.

11-09-2015, 22:37

Citaat door Svengali:
Loop je nou te bluffen ?
Nee, daar denken ze nog wel eens 'out of the box', ouwe.

11-09-2015, 22:38

Citaat door BadCooper:
Waarom niet de Tunesische vlag? Of beter gezegd, waarom de Egyptische vlag? In contradictie met de Palestijnse vlag.
Ik zie geen contradictie. Egyptenaren en Palestijnen zijn eeuwig met elkaar verbonden ongeacht wat politici uitvoeren.

11-09-2015, 22:43

Citaat door Abu_Haydar:
Ik zie geen contradictie. Egyptenaren en Palestijnen zijn eeuwig met elkaar verbonden ongeacht wat politici uitvoeren.
Moet je eens met Palestijnen praten die het Egyptisch regime verachten boven de zionistische terreurstaat.
Ik denk dat het met de as van de duivel te maken heeft, die vlaggen.

11-09-2015, 22:49

Citaat door BadCooper:
Moet je eens met Palestijnen praten die het Egyptisch regime verachten boven de zionistische terreurstaat.
Ik denk dat het met de as van de duivel te maken heeft, die vlaggen.
Moet je eens met Egyptenaren praten die de Egyptische regimes verachten boven de zionistische terreurstaat. Ik heb het over volkeren. Ik haat de meeste Arabische overheden maar ik zie elke Arabier als mijn broeder. Zelfs Tunesische en Algerijnse verfranste Egyptehaters.

11-09-2015, 22:53

Citaat door Abu_Haydar:
Moet je eens met Egyptenaren praten die de Egyptische regimes verachten boven de zionistische terreurstaat. Ik heb het over volkeren. Ik haat de meeste Arabische overheden maar ik zie elke Arabier als mijn broeder. Zelfs Tunesische en Algerijnse verfranste Egyptehaters.
Je gebruikt een oude Syrische vlag dus zo veel liefde voor de Arabische volkeren is er niet echt. Maar die vlag helemaal rechts, hoe verklaar je die?

11-09-2015, 22:53



Citaat door GTO:
Praatjes akhee. Nusayri en Rafida lover. Bestaan de Arabische volkeren uit 4 vlaggen?

11-09-2015, 22:58

Citaat door BadCooper:
Je gebruikt een oude Syrische vlag dus zo veel liefde voor de Arabische volkeren is er niet echt. Maar die vlag helemaal rechts, hoe verklaar je die?
Dit zijn landen die op een of andere manier te maken hebben met een strijd. Ze lijden allemaal onder buitenlandse machten die hun invloed willen uitoefenen. Rusland is de vriend van de Arabieren sinds dag 1. Russen hebben een grote rol gespeeld bij de bevrijding van de Sinai door Egypte. Nu zij te kampen hebben met westerse boycots en westerse invasies in haar buurlanden vind ik dat de Arabieren en de Russen weer de handen ineen moeten slaan om onze landen, culturen en volkeren te beschermen tegen imperialisten en zionisten.
Zodra de Syrische vlag officieel is veranderd, verander ik hem hier ook.

11-09-2015, 23:00
Gisteren had men het nog over 500.000 vluchtelingen uit Syrië. Waar halen ze die 2 miljoen vandaan?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10