Bekijk volle/desktop versie : Hongaarse cameravrouw ontslagen na schoppen vluchtelingen (video)



Pagina's : [1] 2 3 4

08-09-2015, 22:28
Video: http://www.ad.nl/ad/nl/36281/Vluchtelingenstroom-West-Europa/article/detail/4138258/2015/09/08/Cameravrouw-ontslagen-na-schoppen-vluchtelingen.dhtml


VIDEO Een cameravrouw van het Hongaarse N1TV heeft de zak gekregen omdat ze Syrische vluchtelingen heeft geschopt. Op beelden die circuleren op Twitter is te zien hoe ze een rennende man met zijn zoontje op zijn schouder onderuit haalt. Een andere video toont aan hoe ze een schoppende beweging maakt in de richting van een jong meisje.
Volgens Heavy gaat het om cameravrouw Petra Lazlo, die ook lid zou zijn van een Hongaarse anti-immigratiegroep. Haar ontslag is door televisiezender Nemzeti Televízió bevestigd op Facebook. Hoofdredacteur Szabolcs Kisber spreekt van 'onacceptabel gedrag'. Over de toedracht van de actie van de vrouw is nog niets bekend.

08-09-2015, 22:31


Ziek!

08-09-2015, 22:47
Westerse beschaving

08-09-2015, 22:50

Citaat door BadCooper:
Westerse beschaving
In een Oostblokland wil je niet eens dood worden gevonden.

08-09-2015, 22:52


Hoezo, ze helpt toch gewoon de politie?

08-09-2015, 22:54

Citaat door MoiSophia:
In een Oostblokland wil je niet eens dood worden gevonden.
Waar is pollewopje. Misschien is het haar tante.

08-09-2015, 23:00

Al die Arabische olie sjeiks moeten zichzelf door de plee spoelen.TFOE
Blijkbaar zijn ze bang dat deze mensen hun dure tapijten of hun met diamant bedekte auto's "vies" zullen maken. Daarom vangen ze deze mensen niet op waardoor ze in Europa vernederd worden.

08-09-2015, 23:02

Citaat door BadCooper:
Waar is pollewopje. Misschien is het haar tante.

08-09-2015, 23:02

Citaat door Canislupus:

Al die Arabische olie sjeiks moeten zichzelf door de plee spoelen.TFOE
Blijkbaar zijn ze bang dat deze mensen hun dure tapijten of hun met diamant bedekte auto's "vies" zullen maken. Daarom vangen ze deze mensen niet op waardoor ze in Europa vernederd worden.
Ze hebben al heel wat opgenomen althans KSA, trap niet in die propaganda

08-09-2015, 23:04

Citaat door BadCooper:
Ze hebben al heel wat opgenomen althans KSA, trap niet in die propaganda
Ik heb vandaag nog een Arabier horen zeggen dat het voor de vluchtelingen en ik quote te duur zou zijn om in hun landen te blijven. Er is alleen plaatst voor arbeiders en niet voor mensen met "psychische problemen" , woorden van een Kuwaiti

08-09-2015, 23:06
schandalig, die jongetje krijgt een trauma omdat zijn vader bijna opgepakt was door mannen met knuppels, ook nog eens ten val gebracht door een zogenaamde journaliste die diep van binnen racistisch is. Ergste van allemaal is dat ze iemand laat vallen met een kindje op zijn schouders!!?? en het daarna nog gaan filmen, ik hoop dat ze in deze dunya zal worden gestraft en anders in al agirah.

08-09-2015, 23:08

Citaat door Canislupus:
Ik heb vandaag nog een Arabier horen zeggen dat het voor de vluchtelingen en ik quote te duur zou zijn om in hun landen te blijven. Er is alleen plaatst voor arbeiders had de beste man het over.
In KSA is alles gewoon gratis voor de vluchtelingen van gezondheidszorg tot aan huisvesting

08-09-2015, 23:11



Citaat door BadCooper:
In KSA is alles gewoon gratis voor de vluchtelingen van gezondheidszorg tot aan huisvesting
Waarom gaan ze dan massaal naar Turkije om richting Europa te komen, terwijl ze daarvoor soms dik moeten betalen?
Denk je niet dat als wat je zegt waar was ze massaal richting SA zouden gaan?
Hoe dan ook ik hoop dat wat je zegt waar is. Maar ben bang dat het niets meer dan propaganda was door de Saudi's.

[video=youtube;wDBvtB2uUbc]https://www.youtube.com/watch?v=wDBvtB2uUbc[/video]

08-09-2015, 23:13

Citaat door intelligent:
schandalig, die jongetje krijgt een trauma omdat zijn vader bijna opgepakt was door mannen met knuppels, ook nog eens ten val gebracht door een zogenaamde journaliste die diep van binnen racistisch is. Ergste van allemaal is dat ze iemand laat vallen met een kindje op zijn schouders!!?? en het daarna nog gaan filmen, ik hoop dat ze in deze dunya zal worden gestraft en anders in al agirah.
Amin

08-09-2015, 23:13
Ze hebben er 500 duizend opgenomen vanaf 2011 uit Syrië alleen.

Pagina's : [1] 2 3 4