Bekijk volle/desktop versie : Minister Kamp naar Palestina en Zionistan



Pagina's : [1] 2

08-09-2015, 13:58
Minister Henk Kamp (Economische Zaken) is van dinsdag 8 september tot donderdag 10 september in de zionistische schurkenstaat Israël en Palestina.





Hij gaat daar kijken hoe de economische samenwerking met Nederland kan worden versterkt. Tijdens het werkbezoek van Kamp aan Israël staan beginnende bedrijven (start-ups) centraal. Volgens het ministerie van Economische Zaken heeft Israël al jaren een ijzersterke reputatie op dat gebied en is Nederland hard aan de weg aan het timmeren. Samen met Neelie Kroes, voormalig Europees commissaris, gaat Kamp Nederland promoten op een internationaal festival voor beginnende ondernemers in Tel Aviv.

Ook met de Palestijnen zal Kamp de mogelijkheden voor nauwere economische samenwerking verkennen. Hij ontmoet onder anderen zijn Palestijnse collega spreken en topmanagers van grote bedrijven. Nederland is een van de voornaamste geldschieters van de Palestijnse Autoriteit.

08-09-2015, 14:24


Wat een tendentieuze jammerende slinger aan dit artikel. Ik verwacht meer objectiviteit van een redactie.

08-09-2015, 14:25
Zionistan Waar ligt dat precies ?

08-09-2015, 14:32
Wat een amateuristisch stuk die duidelijk weer de mening van m.nl weergeeft.

08-09-2015, 14:33


Israël is een schurkenstaat. Niks mis met die benaming.

08-09-2015, 14:33
goed geschreven stuk minister Kampf moet zich distantieren van terreur organisatie israel

08-09-2015, 14:39

Citaat door discover_me:
Wat een amateuristisch stuk die duidelijk weer de mening van m.nl weergeeft.
Klopt toch. Wij boycotten toch ook niet alleen producten uit de Krim, maar heel Rusland. Dus leg jij mij maar eens uit waarom niet alle producten uit Israël worden geboycot, terwijl ze al bijna een eeuw de Westbank en tot voor kort Gaza bezetten?

08-09-2015, 14:44

Citaat door WorldFamous77:
Klopt toch. Wij boycotten toch ook niet alleen producten uit de Krim, maar heel Rusland. Dus leg jij mij maar eens uit waarom niet alle producten uit Israël worden geboycot, terwijl ze al bijna een eeuw de Westbank en tot voor kort Gaza bezetten?
Gaat het niet om, ben ook tegen israel. Maar het stukje is nogal amateuristisch geschreven met vooral een eigen mening....

08-09-2015, 14:45
Want die shit komt allemaal uit Israël?

08-09-2015, 14:45
Wat een kul argument. Onder financiële druk gaan fabrikanten gewoon op zoek naar alternatieven. Onder druk wordt alles vloeibaar.

Boycot is gewoon uiterst effectief. En ook nog eens legaal, geweldloos en door elke burger toepasbaar. Geen wonder dat Schurkistan zo in paniek is om dit soort acties.

08-09-2015, 14:46

Citaat door discover_me:
Gaat het niet om, ben ook tegen israel. Maar het stukje is nogal amateuristisch geschreven met vooral een eigen mening....
Probeer eens inhoudelijk wat te zeggen over de tekst. Hier kan ik geen chocola van maken

08-09-2015, 14:47

Citaat door discover_me:
Gaat het niet om, ben ook tegen israel. Maar het stukje is nogal amateuristisch geschreven met vooral een eigen mening....
Kamp zelf is anders vooral juichend over de economische banden met Israël.

08-09-2015, 14:55


Mein Kamp gaat proberen te regelen dat zijn sponsoring en investeringen aan de palestijnen niet in een bodemloos vat verdwijnen.
Misschien kan ie ook effe Syrie aandoen, daar zitten vluchtelingen.

08-09-2015, 14:57

Citaat door vredesduifje:
Kamp zelf is anders vooral juichend over de economische banden met Israël.
Voor topkwaliteit moet je bij de Israeli zijn.

08-09-2015, 15:00

Citaat door mistertrue:
Voor topkwaliteit moet je bij de Israeli zijn.
Nein, danke.

Pagina's : [1] 2