Bekijk volle/desktop versie : Blanke vrouw baart donkere dochter na fout spermabank



Pagina's : [1] 2

07-09-2015, 18:37
De blanke Jennifer Cramblett (37) uit Ohio beweert dol te zijn op haar halfzwarte dochtertje maar cultureel niet voorbereid te zijn om haar op te voeden. Cramblett spande vorig jaar een rechtszaak in tegen de spermabank die haar per ongeluk zaad van een zwarte donor had gegeven. Ze vangt nu bot bij de rechter.

Cramblett raakte in december 2011 zwanger via kunstmatige inseminatie. Dat gebeurde met sperma van een zwarte man en niet van een blanke, wat nochtans de uitdrukkelijke keuze was van de lesbische vrouw en haar partner, Amanda Zinkon (30). Een medewerker van de Midwest spermabank uit Illinois had de handgeschreven voorkeuren verkeerd gelezen. De spermabank verontschuldigde zich en vergoedde een deel van de kosten van de medische behandeling, maar dat vond Cramblett niet voldoende.

Volgens haar moet haar driejarige mulatje, Payton, opgroeien in een blanke gemeenschap, met alle stereotiepe reacties tegenover minderheden van dien. Ze heeft naar eigen zeggen zelf ook niet genoeg culturele voeling met de zwarte gemeenschap. De hele zaak heeft hen ook veel stress, leed en verdriet bezorgd.

Cramblett beschuldigde de spermabank vorig jaar van "contractbreuk" en van "onrechtmatige geboorte". De rechter oordeelde echter dat daar geen sprake van kan zijn, onder meer omdat het meisje gezond ter wereld kwam. Cramblett zou nu wel een nieuwe zaak kunnen aanspannen wegens "nalatigheid".

bron

07-09-2015, 18:39


Als het maar gezond is toch.

Jammer genoeg is de omgeving van de moeder dat NIET.

07-09-2015, 18:42
Benieuwd hoe ze dit later uitlegt aan haar volwassen dochter.

"Sorry schat, ik wist niet hoe ik jou als half-zwarte moest opvoeden ... had geen voeling met de cultuur..."


07-09-2015, 18:44

Citaat door HoBBiT123:
Benieuwd hoe ze dit later uitlegt aan haar volwassen dochter.

"Sorry schat, ik wist niet hoe ik jou als half-zwarte moest opvoeden ... had geen voeling met de cultuur..."

Zoals de rascist zegt, cultuur zit immers in je huidskleur.

07-09-2015, 18:45



Citaat door HoBBiT123:
Benieuwd hoe ze dit later uitlegt aan haar volwassen dochter.

"Sorry schat, ik wist niet hoe ik jou als half-zwarte moest opvoeden ... had geen voeling met de cultuur..."

Je cultuur komt door je kleur?

Wisiknie

07-09-2015, 18:46
Oeps..........maar he dat je überhaupt een kind kan krijgen is een zegen en ja mensen maken fouten.

07-09-2015, 19:00

Citaat door Vakidioot:
Je cultuur komt door je kleur?

Wisiknie
Die vrouw blijkbaar wel.

07-09-2015, 19:04

Citaat door Mathijs:
Die vrouw blijkbaar wel.
In Amerika (net als bij sommige groepen hier) denkt meN zo extreem in rassen dat ik me wel kan voorstellen dat ze zo (fout) denkt.
Ik ken verhalen van weeskinderen die niet bij autochtonen geplaatst worden omdat mensen van gelijke afkomst als dat kind daar problemen mee hebben.
Nee, je wordt NIET als Nederlander of Marokkaan geboren ook al denken sommige mensen wel zo. maar dat is dom en racisme: je wordt geboren als mens.
Cultuur krijg je mee van je opvoeders. (ouders, leraren leiders, trainers etc).

07-09-2015, 19:05
zo zie je maar als ze op tijd psychische hulp had gekregen was ze niet lesbisch geworden

en had ze een kind gekregen zoals ze wou op een natuurlijke manier

07-09-2015, 19:07
Geen knip voor haar neus waard, dat wijf.

07-09-2015, 19:07

Citaat door Karam990:
zo zie je maar als ze op tijd psychische hulp had gekregen was ze niet lesbisch geworden

en had ze een kind gekregen zoals ze wou op een natuurlijke manier
Debiel.

07-09-2015, 20:07
Ze heeft een prachtige gezonde dochter gekregen, wat kan een mens nog meer willen?

Wat een onzin over culturele achtergrond, het is maar een kleurtje, gaat niet verder dan wat pigment in de huid. Als ze niet zo moeilijk had gedaan over die huidskleur en gewoon dat kind had opgevoed op dezelfde manier als ze anders zou doen zou er geen enkel probleem zijn.

07-09-2015, 20:11



Citaat door vredesduifje:
Geen knip voor haar neus waard, dat wijf.
lullo

07-09-2015, 20:19
Ik zeg verhuizen. Naar een wijk met normale mensen.

07-09-2015, 20:23
Wat een vieze racistische pot! Wat heeft de omgeving te maken met de opvoeding van je kinderen! Het gaat om de liefde wat je geeft wat de omgeving zegt of doet staat er buiten. Wel sneu voor dat kind dat ze tussen 2 racistische potten moet opgroeien. Hoop dat ze hun over een paar jaar neerknalt met het pistool wat ze uiteraard in huis zullen hebben.

Pagina's : [1] 2