Bekijk volle/desktop versie : Mensen die geen westers tv meer in huis hebben?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

07-09-2015, 13:26
Hoe doen jullie dit mennn?

Ik wilde gisteren Nickelodeon kijken, maar dat kon niet. Eerst staarde ik even maar de tv en toen ben ik maar gaan slapen.

Mijn dochter vroeg ook naar Nickelodeon net. Ik zei dat papa het heeft weg gehaald, je mag naar baraem kijken.

Ze schreeuwde: papa is stom!!!

Even doorbijten dus. Het is voor een goede zaak. Moge Allaah ons de kracht geven.

Zijn er anderen die hier ook voor gekozen hebben?

07-09-2015, 13:27



Citaat door Milky_:
Hoe doen jullie dit mennn?

Ik wilde gisteren Nickelodeon kijken, maar dat kon niet. Eerst staarde ik even maar de tv en toen ben ik maar gaan slapen.

Mijn dochter vroeg ook naar Nickelodeon net. Ik zei dat papa het heeft weg gehaald, je mag naar baraem kijken.

Ze schreeuwde: papa is stom!!!

Even doorbijten dus. Het is voor een goede zaak. Moge Allaah ons de kracht geven.

Zijn er anderen die hier ook voor gekozen hebben?
Volgens mij heb jij echt schattige kinderen.

07-09-2015, 13:30
Ook geen films

Wat moet jij met nickelodeon, wesh denk je: je bent nog 10 ofzo?...

07-09-2015, 13:31

Citaat door Neda:
Ook geen films
Ik keek allang geen films meer. De zin om films helemaal uit te kijken had ik niet meer.

Heb een hectisch tijd achter de rug met 2 zieke kinderen, en Nickelodeon was mijn steun en toeverlaat.

07-09-2015, 13:34



Citaat door HRS__x:
Volgens mij heb jij echt schattige kinderen.
Iedereen in de familie zegt dat ik alleen clowns baar. Mensen moeten altijd om ze lachen. Ze zei laatst tegen mijn moeder: HAHA jij bent met zjedie getrouwd!

Mijn moeder zei: jammer hè?
Dochter: ben je nu zielig? Zjedie heeft niet expres gedaan.. toch zjedie?

Mijn pa is dus per ongeluk met mijn ma getrouwd. Niet expres. Dat moet dan een troost zijn.

07-09-2015, 13:36
Hoop het in de toekomst ook te kunnen toepassen...maareuuhh ben ook een filmzot net zoals neda...telkens komen mijn broers met de 'nieuwste' films af...tja die gezelligheid ga ik dan wel missen..

07-09-2015, 13:37

Citaat door Milky_:
Ik keek allang geen films meer. De zin om films helemaal uit te kijken had ik niet meer.

Heb een hectisch tijd achter de rug met 2 zieke kinderen, en Nickelodeon was mijn steun en toeverlaat.



Ga wat films kijken, ga....

Allah Iesafiehoem, dat is inderdaad pittig..

Als ik aan nickelodeon denk, denk ik aan Sam en Kat..

07-09-2015, 13:38

Citaat door Milky_:
Iedereen in de familie zegt dat ik alleen clowns baar. Mensen moeten altijd om ze lachen. Ze zei laatst tegen mijn moeder: HAHA jij bent met zjedie getrouwd!

Mijn moeder zei: jammer hè?
Dochter: ben je nu zielig? Zjedie heeft niet expres gedaan.. toch zjedie?

Mijn pa is dus per ongeluk met mijn ma getrouwd. Niet expres. Dat moet dan een troost zijn.
hahaha wat een schatje zeg..moge Allah je kinderen laten opgroeien tot vrome moslima's.

07-09-2015, 13:38

Citaat door Milky_:
Iedereen in de familie zegt dat ik alleen clowns baar. Mensen moeten altijd om ze lachen. Ze zei laatst tegen mijn moeder: HAHA jij bent met zjedie getrouwd!

Mijn moeder zei: jammer hè?
Dochter: ben je nu zielig? Zjedie heeft niet expres gedaan.. toch zjedie?

Mijn pa is dus per ongeluk met mijn ma getrouwd. Niet expres. Dat moet dan een troost zijn.
Raap me op.
Ik hou echt van zulke kinderen. Dochtertje van mijn broer laat mijn moeder en mij ook altijd lachen. Kinderen brengen echt vreugde met zich mee elhamdouliAllah.

07-09-2015, 13:39

Citaat door MoslimaForever1:
Hoop het in de toekomst ook te kunnen toepassen...maareuuhh ben ook een filmzot net zoals neda...telkens komen mijn broers met de 'nieuwste' films af...tja die gezelligheid ga ik dan wel missen..





Als ik een film kijk, waan ik me echt als die acteurs en actrices, dan vermoord ik iedereen, ren achter iedereen, speel in een horror film en verjaag al die geesten, ontmoet de man van mijn dromen, beleef romantische avonturen met hem, vlieg in een vliegtuig over de oceaan..

Ik spoor soms niet

07-09-2015, 13:43
Heeeerrrlijkkkkkkkk als de tv uitstaat. Wat een rust Alhamdullilaah

07-09-2015, 13:46

Citaat door Neda:
Ga wat films kijken, ga....

Allah Iesafiehoem, dat is inderdaad pittig..

Als ik aan nickelodeon denk, denk ik aan Sam en Kat..
Ik hou niet zo van films meer shem 3awd. Ik wil niet.

Kastje is weg.

Sam en cat zijn leuk.

Wat spook je nu allemaal uit? Al vrij?

07-09-2015, 13:48



Citaat door MoslimaForever1:
hahaha wat een schatje zeg..moge Allah je kinderen laten opgroeien tot vrome moslima's.
Dank je lief. Allahoema amien op je dua.

07-09-2015, 13:51

Citaat door HRS__x:
Raap me op.
Ik hou echt van zulke kinderen. Dochtertje van mijn broer laat mijn moeder en mij ook altijd lachen. Kinderen brengen echt vreugde met zich mee elhamdouliAllah.
Ik heb hun grappige acties gemist. Ze waren allebei erg ziek. 1 met ontstoken amandelen en de ander met luchtweginfectie. Het leken net zombie kinderen. Sinds 2 dagen zijn ze weer de oude AlhamdoeliAllaah. Dan ga je het nog meer waarderen.

07-09-2015, 13:51

Citaat door Gaatjouniksaan:
Heeeerrrlijkkkkkkkk als de tv uitstaat. Wat een rust Alhamdullilaah
Ik laat hem nu uit omdat ik toch al weet dat ik geen Nickelodeon kan kijken.

Pagina's : [1] 2 3 4 5