Bekijk volle/desktop versie : Meiden die met getrouwde mannen praten en Getrouwde mannen die met meiden praten..!!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

07-09-2015, 13:09
Salaamoe 3alikom..

Ik ben dit onderwerp begonnen door iets heel ergs wat mijn allerliefste zus is overkomen!

Mijn zus.. die ik heel goed ken, als lief zorgzaam en ontzettend veel houd van haar man en kindje, zit nu met een
gebroken hartje...

Zij is per toeval erachter gekomen dat haar man een account had op Marokko.nl en kwam terecht in een zee van
berichtjes van gesprekken die haar man heeft gevoerd met een groot aantal verschillende meiden/vrouwen..

Zij heeft mij in vertrouwen genomen en zit nu in een hele verwarrende moeilijke periode.. want.. haar man is
emotioneel vreemd gegaan ( voor zo ver bekend, als het niet erger aan toe is) Zij en haar man hebben een
lief dochterje van 2 jaar Ma sha Allah en ze is in verwachting van een tweede kindje.. Haar vertrouwen is geschaad en zij vind het heel moeilijk om zelfs nog naar haar man te kijken.. Ik ben heel bang dat er een scheiding zit aan te
komen, want ik weet ook niet of haar man nog wel van haar houdt als hij zulke dingen doet..

We zullen de gebruikersnamen van haar man of de meiden die hij gesproken heeft niet bekend maken, omdat wij
geen slecht willen doen.. Wel wil ik heel graag namens mijn zus ook haar verhaal hier kwijt en iedereen getrouwd of
niet getrouwd waarschuwen voor dit soort slechte praktijken!!!

08-09-2015, 18:01


Dit is aan alle getrouwde mannen die hun kostbare tijd en aandacht verspillen aan andere vrouwen op wat voor manier dan ook!

Het huwelijk is iets moois, iets kostbaars, het is Soenna.. Jullie hebben voor een vrouw gekozen om mee getrouwd te zijn..
Dat betekend elkaar trouw blijven, eerlijkheid, vertrouwen, respect en al het goede waar een huwelijk voor staat.

Ruzie's en irritatie's zijn volkomen normaal in een huwelijk.. Dan is het vooral belangrijk om Sabr te hebben en om
uiteindelijk alles uit te praten met elkaar. Ga het vooral niet opkroppen of macho gedrag vertonen, alsof praten over je gevoelens
alleen voor mietjes is..

Getrouwd zijn is een uitdaging en daarvoor moet gewerkt worden, weet wel dat goede werken, goede beloningen te wachten staan..
in sha Allah..

Helaas bestaan er veel valkuilen in dit wereldse leven.. Een daarvan is het internet.. een gebied waar je zowel goede dingen als slechte dingen kan tegen komen. Daarom adviseer ik iedereen getrouwd of niet getrouwd om het internet alleen voor goede zaken te gebruiken
en niet om bijvoorbeeld te kijken hoe goed je nog in de markt ligt..Of voor de spanning van het opzoeken van contacten van het andere geslacht.. Sommigen doen dit uit verveling, sommigen wanneer ze erge ruzie hebben met hun partner.. Het kan heel onschuldig
beginnen.. Een keertje ff kijken kan toch geen kwaad? jaja.. bezwijk niet onder de influisteringen.. Als je getrouwd bent heb je niks te
zoeken op een chat met andere vrouwen! Dat mooie gevoel wat ze jou geven met hun complimentjes en geslijm, geflirt of zogenaamd
het luisterende oor die je thuis niet krijgt.. is iets zonder waarde.. zonder beloning en is ver weg van het goede.. want in plaats van jou
te adviseren om niet met andere vrouwen over bijvoorbeeld je persoonlijke problemen te praten zullen ze je hoofd alleen maar vullen
met nog meer slechte gedachten.. Want welke goede respectabele dame gaat nou een gesprek aan met een getrouwde man??!! Tenzij deze dames van niets weten, maar dat is een ander verhaal.. Het flirten online, chatten en hele gesprekken voeren online, contact
houden, steeds meer persoonlijkere dingen delen met vreemde vrouwen is een vorm van vreemd gaan!!! Emotioneel vreemdgaan en dit
is zeer schadelijk voor je huwelijkse relatie.. want je zorgt voor een afstand tussen jou en je vrouw.. en die kan alleen maar groter
worden.. Elke vorm van vreemd gaan is een grote zonde, die je natuurlijk beter kan vermijden.. En eenmaal de deur geopend naar het
slechte pad is vragen naar slechte tijden.. Het stiekeme en heimelijke ervan is ook gevaarlijk.. je weet nou eenmaal dat je verkeerd
bezig bent, daarom doe je zoiets achter de rug van je vrouw om.. en sommigen ervaren daarna een schuldgevoel.. ja die gaat niet
zomaar weg, niet als je een geweten hebt.. die schuldgevoel kan er ook voor zorgen dat je steeds weer in hetzelfde patroon terecht
komt.. Het enige wat je kunt doen is eerlijk zijn tegenover jezelf en je vrouw.. biecht het op, wees er eerlijk over.. sluit het af .. toon
berouw... maak het goed met je vrouw en zorg er voor dat je nooit meer terug keert naar die walgelijke zondes.. Heel belangrijk is ook .. geef je vrouw de tijd om het te verwerken.. je hebt immers haar vertrouwen beschadigd.. zwaar beschadigd!! Alleen eerlijkheid is goud waard!! Door eerlijk te zijn laat je zien dat je het zelf ook echt niet meer wil en eerlijk zijn naar een persoon toe is een manier van
respect...Wees goed voor je vrouw en er staan mooie beloningen op je te wachten in sha Allah...

15-04-2016, 02:42
Een echte man is zijn vrouw op alle gebieden trouw. .

15-04-2016, 02:43
Dit geldt ook voor de echte vrouw..

15-04-2016, 03:21


Helaas zullen veel van zulke gevallen de eerste zin lezen en wegdrukken. Puur omdat ze de waarheid niet onder ogen willen zien. En idd zijn er vaak meiden die trwppen in de vrijgezelle praatjes van getrouwde mannen hier. Raad die meiden dan ook aan om m.nl boor onzin te houden en geen contacten te zoeken.

Btw. Heel erg voor haar. Hopelijk komen zij en haar huwelijk er bovenop. Kinderen staan op nr.1

15-04-2016, 09:43
Moge Allah subhana wata3ala jullie bijstaan in deze moeilijke periode. Als hij alleen met de dames heeft gesproken en hij is nog niet verder gegaan dan dit, dan raad ik jouw zus aan om echt met hem te praten. Laat hem kenbaar maken dat hetgeen hij heeft gedaan absoluut niet kan. Zina en elke vorm van zina dient men te vermijden. Zina is niet zomaar iets. Het behoort tot 1 van de grote zondes. Vreest hij Allah niet en vreest hij niet de bestraffing in het graf en op de dag der opstanding. het leven is kort en voor je het ook maar beseft , is ook jouw tijd gekomen en keer jij weer terug naar je schepper. wil je dan terug keren met een boek vol slechte daden?Oh mijn geliefde broeders en zuster het leven in al Barzakh is niet zomaar iets. als je daar eenmaal bent, is er geen weg meer terug. Vrees Allah en toon berouw nu het nog kan.

15-04-2016, 09:58

15-04-2016, 10:56
Getrouwde mannen zoeken teveel de spanning op. Ik heb een getrouwde man op werk... hij versierd alles wat los en vast zit op werk...

Als vrouwzijnde begin ik direct over zijn kind vrouw , waarom die zo verliefd op haar is geworden... hoe hij zich voelt sinds de kleine er is etc etc...

Maar als ik er nie op ga... zijn er zat vrouwen die maar als te graag op zo een knappe man ingaan...

Sommige mannen kunnen hun focus niet behouden... teveel impulsen...
Maar dat wist de vrouw die met hem getrouwd is ook... zo een man huw je niet...

Voor de single ladiesss... een man die zijn huwelijk niet respecteerd.. onthoud dat hij jou nooit zal respecteren...je bent zijn lustobject...so keep moving on ladies

04-01-2017, 22:08
Bedankt voor jullie reacties

04-01-2017, 23:08
Vergeven, bidden ze allebei ?

05-01-2017, 07:04
Alles wat getrouwd is en nog met het andere geslacht communiceerd betreffende privegesprekken.... speelt met vuur....

Mega afknapper......

05-01-2017, 07:54
Een vos verliest wel zijn haren maar niet zijn streken. Hij was dan voor zijn huwelijk vast ook zo'n vrouwen gek.

05-01-2017, 07:55



Citaat door coco22:
Bedankt voor jullie reacties
Ik zie dat de topic van vorig jaar is. Hoe gaat het nu met je zus?

05-01-2017, 16:58
He is Just a mr wrong 2. A men that have no clue. What this marriage has 2 be 4 U. This women i feel bad 4 her. times fly by till death knocks the door on you. Dont be sad ignore what happend so he feel like a stupid whore.. I hope ppl learn from this, and say tfoee on the devils child hood..

05-01-2017, 19:04
Heb ondervonden dat getrouwde mannen vaak vreemdgaan wanneer ze vader zijn. Vooral diegene die snel vader geworden zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8