Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid ik heb last van dikke enkels

LZN
07-09-2015, 00:17

Hallo mensen, Sinds een paar weken heb ik last van dikke enkels waar dit aan ligt weet ik niet maar hoe kom ik hier van af? Heeft iemand iets voor of zelf ervaring mee.

allogtoon
07-09-2015, 00:20
Hallo mensen, Sinds een paar weken heb ik last van dikke enkels waar dit aan ligt weet ik niet maar hoe kom ik hier van af? Heeft iemand iets voor of zelf ervaring mee Zit je ineens veel? Als dat niet over gaat over paar dagen, naar dokter gaan. Als je je zorgen maakt. Google even wat het kan zijn

taouba
07-09-2015, 14:22
Voeten regelmatig hoog houden, veel water drinken, zout vermijden. Door de pil zou evt. kunnen. Houdt dit heel lang aan, aan de bel trekken.

OemAmaani
19-11-2015, 12:23
Misschien iets met je nieren,even laten testen.

Moccalady
19-11-2015, 21:35

oedeem ik heb verder niks ben gezond Dan kan je denken aan hormonaal uitgelokt oedeem. Bijvoorbeeld ten gevolge van de menstruatie/ovulatie/ pilgebruik/zwangerschap/menopauze etc. Of idiopathisch oedeem. Idiopathisch oedeem is een (relatief lichte) vorm van vocht vasthouden, waarvan de oorzaak niet kan worden aangetoond. Het is een fenomeen dat zich voordoet bij mensen bij wie de vochtstapeling in ieder geval niet kan worden verklaard door problemen met hart of nieren.