Bekijk volle/desktop versie : Wenkbrauwen



06-09-2015, 14:11
Ik ben een tijd geleden gestopt met het epileren van mijn wenkbrauwen en ik voel me ook echt niet meer vervloekt, heel gek.

Ik begin ongeepileerde wenkbrauwen ook steeds mooier te vinden! Het heeft iets onschuldigs natuurlijks moois.

06-09-2015, 14:13


Moge Allah je standvastig houden. Ja zie je ook niet steeds vaker dat modellen hun wenkbrauwen gewoon laten staan?

06-09-2015, 14:15

Citaat door Vital.:
Moge Allah je standvastig houden. Ja zie je ook niet steeds vaker dat modellen hun wenkbrauwen gewoon laten staan?
Ameen! In het begin vond ik het echt verschrikkelijk en was de neiging erg groot om er weer aan te plukken. Nu moet ik er niet aan denken om eraan te zitten, ik heb het gevoel dat als ik eraan ga zitten mij wat verschrikkelijks gaat overkomen.

Niet alleen modellen, ook normale meiden. En het staat ze prach-tig!

06-09-2015, 14:44
Modellen volgen de Soennah. Marokkaanse vrouwen volgen de modellen.

06-09-2015, 14:50


ma shaa Allah moge Allah je belonen naar gelang jouw intentie ameen

06-09-2015, 15:10

Citaat door Toevallig_:
Modellen volgen de Soennah. Marokkaanse vrouwen volgen de modellen.

En Marokkaanse jongens moeten overal een negatieve draai aan geven, insecure much.

Citaat door StreetChic:
ma shaa Allah moge Allah je belonen naar gelang jouw intentie ameen
Ameen, lief van je!

06-09-2015, 15:14
Volle wenkbrauwen zijn veel mooier dan die dunne streepjes dus wees er blij mee!

06-09-2015, 15:37
Maa shaa Allah! Zo houden. Toppie!!

06-09-2015, 18:38
Goedzo meid!

06-09-2015, 19:09
Goed van je! Ik ben er alhamdoullilah ook mee gestopt, staat ook veel beter vind ik.

06-09-2015, 19:20

Citaat door Vital.:
Moge Allah je standvastig houden. Ja zie je ook niet steeds vaker dat modellen hun wenkbrauwen gewoon laten staan?
Modellen epileren hun wenkbrauwen gewoon nog alleen niet meer dun en juist zo dik mogelijk maar het model zit erin door om de haartjes heen 'schoon' te epileren.

Ik vind alleen natuurlijke wenkbrauwen die nog nooit geepileerd zijn er natuurlijk mooi uit zien. Wenkbrauwen die wel aangeraakt zijn groeien helaas gewoon natuurlijk niet meer mooi en ziet er al snel slordig uit. Helaas. Maar wel echt knap dat je kan stoppen!

06-09-2015, 19:23
Snap nooit dat mensen epileren, ziet er zo eng uit ook bij heel veel mensen. Echt heel eng hoedje ogen er dan uit komen.

06-09-2015, 19:33



Citaat door Beclassy:
Modellen epileren hun wenkbrauwen gewoon nog alleen niet meer dun en juist zo dik mogelijk maar het model zit erin door om de haartjes heen 'schoon' te epileren.

Ik vind alleen natuurlijke wenkbrauwen die nog nooit geepileerd zijn er natuurlijk mooi uit zien. Wenkbrauwen die wel aangeraakt zijn groeien helaas gewoon natuurlijk niet meer mooi en ziet er al snel slordig uit. Helaas. Maar wel echt knap dat je kan stoppen!
Ja dat is waar natuurlijke wenkbrauwen wat Allah subhana wa ta'ala ons heeft gegeven zijn veel beter.

Heb het nooit gedaan