Bekijk volle/desktop versie : wat is het toch met marokkanen en koopavonden?



24-02-2003, 09:45
ik vraag me echt af wat ze daar iedere koopavond doen?? ik werk zelf in het centrum en zie gewoon steeds de zelfde koppen iedere week subhan allah who can tell me why??? vreemde vraag maar ja!! ciaao

24-02-2003, 09:54


Weet je waarom??? Ze hebben niks te doen, zo zielig zijn ze.....

Dus daarom lopen ze 100 keer heen en weer... echt zieliggg



xxxxxx

24-02-2003, 10:01
haha dat zou het wel moeten zijn he!! kan nie missuu

24-02-2003, 11:57
mischien lopen ze daar wel speciaal voor jou!!!!!!!!!!

24-02-2003, 12:23


Vriend van me heeft een aantal schoenenzaken. De koopavonden die kosten hem geld, omdat er dan zoveel wordt gejat. Maar hij mag niet dicht tijdens de koopavond van de winkeliersvereniging, dus nu mogen er steeds maar 3 mensen gelijk bij hem de zaak in.
Het wordt steeds gezelliger in de winkelstraat.... NOT

24-02-2003, 12:26

Citaat:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Vriend van me heeft een aantal schoenenzaken. De koopavonden die kosten hem geld, omdat er dan zoveel wordt gejat. Maar hij mag niet dicht tijdens de koopavond van de winkeliersvereniging, dus nu mogen er steeds maar 3 mensen gelijk bij hem de zaak in.
Het wordt steeds gezelliger in de winkelstraat.... NOT
Ja, komt door die xxxMarokkanen
Die vieze criminelen, en als ze gepakt worden,
schreeuwen ze meteen naar het woord rascist


24-02-2003, 13:00

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
ik vraag me echt af wat ze daar iedere koopavond doen?? ik werk zelf in het centrum en zie gewoon steeds de zelfde koppen iedere week subhan allah who can tell me why??? vreemde vraag maar ja!! ciaao
Ik dacht dat jij moet werken inplaatst van op andere LETTEN...

24-02-2003, 13:05

Citaat:
Origineel gepost door nurdin
Ik dacht dat jij moet werken inplaatst van op andere LETTEN...
Jammer voor jou, nurdin, maar het winkelpersoneel is helaas gedwongen goed op hun (proletarische) klanten te letten!

24-02-2003, 13:57

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
ik vraag me echt af wat ze daar iedere koopavond doen?? ik werk zelf in het centrum en zie gewoon steeds de zelfde koppen iedere week subhan allah who can tell me why??? vreemde vraag maar ja!! ciaao
Misschien lopen ze steeds langs de etalages...Denkend aan al het moois dat ze wel willen maar niet kunnen kopen

24-02-2003, 18:06

Citaat:
Origineel gepost door Zelfkritiek
Vriend van me heeft een aantal schoenenzaken. De koopavonden die kosten hem geld, omdat er dan zoveel wordt gejat. Maar hij mag niet dicht tijdens de koopavond van de winkeliersvereniging, dus nu mogen er steeds maar 3 mensen gelijk bij hem de zaak in.
Het wordt steeds gezelliger in de winkelstraat.... NOT
Zijn het Marokkanen die elke keer jatten in datzelfde winkeltje?

24-02-2003, 18:08

Citaat:
Origineel gepost door the_silver_one
Ja, komt door die xxxMarokkanen
Die vieze criminelen, en als ze gepakt worden,
schreeuwen ze meteen naar het woord rascist

De enigste xxx-marokkaan ben jij.

24-02-2003, 19:20

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
ik vraag me echt af wat ze daar iedere koopavond doen?? ik werk zelf in het centrum en zie gewoon steeds de zelfde koppen iedere week subhan allah who can tell me why??? vreemde vraag maar ja!! ciaao
wat doe jij daar elke avond

vraag waar je het antwoord al zelf op kan vinden

24-02-2003, 19:20


blablablablabl


laat die mensen met rust laat iedereen doen wat tie wil jaah even voor de marocies onder ons die hun eigen land genoten er onder uit proberen te haalen, hoe kunnen we van de nederlanders verwachten dat ze ons niet veroordelen, en we vlikken het zelf bij onze land genoten.


en dan hier een zielige topic, roddelen over mensen, er zijn ook mensen die 1 keer in de stad komen per maand als je ze 1 keer langs ziet lopen denk je al gelijk zo over ze, echt geen woorden voor gewoon zielig.

dus als je in een crematorium zou werken ga je ook zeggen waarom liggen die mensen hier de hele dag, zo'n type lijk je me wel die zijn oordeel al gauw heeft klaar staan, terwijl je zelf waarschijnlijk zelf nog veel dingen moet leren.

maar door onwettend heid krijg je zulke domme vragen

ciao

24-02-2003, 19:25

Citaat:
Origineel gepost door Itsjustme
ik vraag me echt af wat ze daar iedere koopavond doen?? ik werk zelf in het centrum en zie gewoon steeds de zelfde koppen iedere week subhan allah who can tell me why??? vreemde vraag maar ja!! ciaao
iemand moet toch de straat stenen tellen