Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid Blaasontstekingen help please!!

Huismusje27
04-09-2015, 18:32

Ik ben radeloos! Ik heb echt om de haverklap een blaasontsteking te pakken... Dit is nu al een jaar aan de gang en voor de eerste paar keer heb ik antibiotica kuren gehad maar ik mag van de dokter en wil zelf ook geen kuren meer. Omdat het niet heel erg goed is voor je en omdat je er imuum voor kan worden. Maar ik ben het echt zo zat, het doet zoveel pijn. Ik heb gelezen dat appelazijn erg goed werkt en ben dat gaan proberen en inderdaad hielp dat ook wel, alleen als de blaasontsteking over is stop ik met appelazijn drinken, maar dan duurt het hooguit twee weken voordat het weer terug is! Mijn vraag: weet iemand of het kwaad kan om constant appelazijn te blijven nemen dus ook preventief? Of weet iemand een ander drankje of kruiden die helpen. Uit Marokko mag ook want mn vader is daar nu die kan dat wel mee nemen?!

Sweet_Angel87
08-09-2015, 22:51
Cranberrysap of cranberry thee werkte toen heel goed bij mij. Misschien kan je dat proberen. Dat is niet schadelijk

Fadouatjj1
14-09-2015, 11:24
Zie reactie van sweet_angel, dit heb ik ook van een dokter begrepen. En heb er geen last meer van sinds ik dat drink.

OemAmaani
16-09-2015, 21:27
Vaker urine inhouden zorgt voor blaasontsteking, te veel met zeep reinigen of op verkeerde manier zorgt ook voor blaasontstekingen. weet jij hoe dat komt dat jij het zo vaak krijgt?

Student-Rechten
20-09-2015, 00:22

Goed uitplassen als je plast. Zodat de bacteriën de urinewegen kunnen verlaten. Bij de tuinen kun je cranberry pillen kopen, die zorgen voor een zuur milieu die de bacteriën doden. Veel water drinken en minimaal 3000 mg vit c helpt enorm! Hou het voor en na de geslachtsgemeenschap schoon. Wat ik gelezen heb (lees veel over gezondheid) is dat dat ook een oorzaak kan zijn. Beterschap!

Epiphany
20-09-2015, 00:27
Ik zou je in ieder geval adviseren om zo veel mogelijk naar de wc te gaan en zovaak te plassen. Ook al is het een klein beetje, druppels, dan nog is het goed om het uit je te krijgen. Het is goed om je blaas op die manier leeg te maken. Drink veel zodat je veel naar de wc moet!

Moccalady
09-11-2015, 23:14
Door goed uit te plassen na het hebben van gemeenschap kan blaasontsteking voorkomen worden. En je schaamstreek alleen met water wassen. Echter, was ik mij altijd met zeep maar heb gelukkig nooit een blaasonsteking gehad.

hijamasunnah
12-11-2015, 15:29
ássalam alaikom wa rahmatullahi wa barakaotuhu, Hoe zit het met je vochtinname en voeding? Dit speelt een belangrijke rol! Als er daar een verandering in komt dat zal het de blaas ook stimuleren en je nieren!

Nachtvlinderr
14-11-2015, 01:54
Hab a sawda Zaadjes kouwen en slikken. 8 zaadjes

aroubia
15-11-2015, 20:47
Een handvol lavendel ( gzaama ) in water koken ongeveer 3 min Zeven en toevoegen aan het water waarmee je wast ( beneden) Insaha Allah helpt het. Ik had last van erge jeuk na een keer gebruiken was het over. Je kan ook de sap van een geraspte ui toevoegen, Allah yeshafie

ik_gewoon
17-11-2015, 20:55
https://media.medipim.be/media/450x450/bbe68ba177e2cac02e909cbe0ab34c6570aa1fe6.jpg ik kreeg vroeger dit zakje van de arts tegen blaasontsteking. helpt direct! is een éénmalig zakje die je moet oplossen in water