Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid arganolie voor cosmetica gebruik.

tacmor
04-09-2015, 14:41

WAT IS ARGANOLIE? Berbervrouwen in Marokko kennen al eeuwen de sterke punten en de mogelijkheden van arganolie. Zij winnen de arganolie uit de pitten van de vruchten van arganbomen in Marokko, het herkomstland van deze bomen. De laatste vijftien jaar heeft de olie ook buiten Marokko aan populariteit gewonnen, vanwege de talrijke cosmetische toepassingen. ARGAN OLIE OFWEL HET MAROKKAANS GOUD! Arganolie is een zeldzame en uiterst waardevolle vloeistof. Het wordt het Marrokaanse goud genoemd, vanwege het zeldzame karakter en de bijzondere samenstelling. De olie is zo zeldzaam, omdat het winnen van deze olie uit de vruchten van de arganboom veel tijd in beslag neemt. Daarnaast zijn arganbomen enkel te vinden in boomgaarden in het noorden van Marokko. Naast het bijzondere karakter zorgt ook de samenstelling voor de goede reputatie van arganolie. De Berberfamilies gebruiken deze olie al eeuwen om hun huid en haar te verzorgen. Hun gebruinde huiden en glanzende haren zijn het perfecte bewijs van de heilzame werking. DE BIJZONDERE EIGENSCHAPPEN ARGANOLIE Om de huid te ondersteunen kan arganolie op verschillende manieren gebruikt worden. Naast de dagelijkse verzorging van de huid, zorgt de olie voor het vermijden van huidkwaaltjes. Arganolie vertraagt het proces van rimpelvorming. Ook het haar gaat er weer levendig uitzien na een behandeling met argan olie. Zelfs voor het verzorgen van de nagelriemen en de lippen is arganolie geschikt. De gehele dagelijkse lichaamsverzorging kan gebeuren met deze biologische olie, zonder toevoeging van chemische middelen. HOE ARGANOLIE TE GEBRUIKEN? Arganolie is puur te gebruiken. Zo kan de olie in de huid gemasseerd worden om deze weer soepel te maken. Zelfs na het sporten kan arganolie gebruikt worden. De vetzuren in de arganolie zijn geschikt om pijnlijke spieren en gewrichten te behandelen. Daarnaast bevatten veel crèmes deze olie, omdat arganolie makkelijk te vermengen is met andere ingrediënten en voor alle huidtypes geschikt is. Ongeacht uw huidtype, arganolie kan steeds bijdragen tot een gezond en verzorgd lichaam. ik heb die zeldzame en uiterst waardevolle olie,door mijn tante en nichjes gemaakt.ik heb nog 18flesjes van 50mml over.flesje van 50mml voor 100euro.je kan mij bellen op mijn nr 0499/40 86 06 gr moestafa