Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse meisjes en niks doen



Pagina's : [1] 2

03-09-2015, 23:38
Genoeg mannelijke nietsnutten, maar dit is iets wat me bij mocro meisjes is opgevallen. Namelijk dat heel veel meisjes gewoon niks doen. Vaak zijn ze al vroeg aan de man en ronden ze hun mbo niveau 2 snel af, om dan de rest van hun tijd op hun luie gat te zitten. Geen ambities, geen intelligentie, afhankelijk van de mannen in haar leven, helemaal leeg. Ik vind het mooi als vrouwen ambitieus zijn, studeren of werken. Marokkaanse vrouwen doen het beter dan ons mannen, maar dat zegt meer over hoe slecht wij mannen het doen vrees ik.

03-09-2015, 23:41


Volgens mij is het juist andersom.

03-09-2015, 23:42
Je hebt helemaal gelijk.

03-09-2015, 23:44
N
Citaat door HRS__x:
Volgens mij is het juist andersom.
Hij zegt dat er genoeg mannelijke nietsnutten zijn en dat de vrouwen het beter doen, maar er zijn ook genoeg Marokkaanse meisjes die nietsnutten zijn.

03-09-2015, 23:44


Ja het is zo verrot

03-09-2015, 23:44
Bullshit. Klein groepje die niv 2 afrondt en gaat trouwen.. Merendeels werken of studeren goed -peace-
Wat betreft mannen heb je gelijk. Jullie zijn bagger

03-09-2015, 23:49
Bedorven tomaten

03-09-2015, 23:50

Citaat door amellle:
Bullshit. Klein groepje die niv 2 afrondt en gaat trouwen.. Merendeels werken of studeren goed -peace-
Wat betreft mannen heb je gelijk. Jullie zijn bagger
Ik vergelijk ons Marokkanen met Nederlanders en dan vallen we echt door de mand. Trouwens, de jongens maken er vaak een zootje van maar zelfs daar heb je tenminste nog ambities, al zijn het vaak criminele ambities. de meisjes die ik bedoel zijn gewoon leeg. die willen trouwen en kinderen uitpoepen. Meer kunnen en willen ze niet. vergelijk dat met nlse meisjes, onafhankelijk en ambitieus dat ze zijn.

03-09-2015, 23:50
Marokkanen het zit in onze gennen denk ik of nl heeft ons verklote Allah oe ahlam

03-09-2015, 23:54
trouwen en kinderen baren is niks boeiends aan. dieren baren ook. ik wil meer ambitie zien, meer ondernemende mensen. minder krikken dus dames en meer met je neus in de boeken

03-09-2015, 23:57

Citaat door benshamal:
Ik vergelijk ons Marokkanen met Nederlanders en dan vallen we echt door de mand. Trouwens, de jongens maken er vaak een zootje van maar zelfs daar heb je tenminste nog ambities, al zijn het vaak criminele ambities. de meisjes die ik bedoel zijn gewoon leeg. die willen trouwen en kinderen uitpoepen. Meer kunnen en willen ze niet. vergelijk dat met nlse meisjes, onafhankelijk en ambitieus dat ze zijn.
Dat komt ook door onze opvoeding. Meiden zijn goed voor de huishouding en mannen alleen maar geld. Hoe jonger hoe beter. Hoeft geen studie als je maar geld in de laatje brengt.

04-09-2015, 00:04
De bovenste reactie hulde voor jou ik heb verder niks toegevoegde precies wat ik dacht

04-09-2015, 00:07



Citaat door amellle:
Dat komt ook door onze opvoeding. Meiden zijn goed voor de huishouding en mannen alleen maar geld. Hoe jonger hoe beter. Hoeft geen studie als je maar geld in de laatje brengt.
dat geloof ik best, de hele marokkaanse cultuur is daar verantwoordelijk voor. maar het is aan vrouwen om zich daar doorheen te slaan. als je echt wil studeren dan stopt niemand je, ook niet in de marokkaanse cultuur. dat dit te weinig gebeurt ligt weer aan de luiheid van de dames

04-09-2015, 00:30
Klopt ben het er mee eens laatste tijd is de trend vroeg trouwen het belangrijkste. Wat een vrouw zelf bereikt heeft of ambities heeft is niet belangrijk. Ik vind het heel jammer dat het het een of het ander moet zijn. Onze moeders waren enorm sterk en deden van alles en bij onze generatie is het of of.

04-09-2015, 06:59
Haha lekker boeiend zolang je zelf maar gelukkig bent.

Pagina's : [1] 2