Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Voeding & Gezondheid cambridge dieet,,,

Pagina's : [1] 2

bloempje96
03-09-2015, 21:43

cambridge dieet Salaam lieve leden, Ik ben nu bijna 6 weken bezig met een cambridge dieet. Ik ben 13 kilo afgevallen in deze 6 weken. Ik merk alleen nu dat ik het steeds zwaarder krijg, Ik wil zo graag wat eten. Ik heb echt volle 6 weken geleefd op 3 shakes per dag en 3 liter water. Ik heb alleen nu al meer dan een week ontzettend erge zin in een appel. Ik word bijna gek. Kan het erge kwaad als ik elke dag 1 appel eet?

WOEHOE
06-09-2015, 19:07
Schat doe dat maar niet.. Dat zou zonde zijn.. Trouwens erg goed dat je zo veel bent afgevallen. Hoe veel liter water drink je?

bloempje96
06-09-2015, 20:48
Ik heb het gedaan kon echt niet meer helaas... Ik dronk elke dag 2,5-3 liter water per dag. Ik ben begonnen met afbouwen want dit is geen gezonde manier om af te vallen. Mijn nicht is ook 10 kilo afgevallen binnen dezelfde tijd als mij maar op een gezonde manier. Dus zo min mogelijk koolhydraten eten dan moet het goed komen!

Smiraa_
06-09-2015, 21:49
Je mag jezelf heus wel belonen hoor. Als je morgen weer verder gaat is het heus niet erg. Knap van je dat je het zolang hebt kunnen volhouden.

bloempje96
06-09-2015, 21:55

Je mag jezelf heus wel belonen hoor. Als je morgen weer verder gaat is het heus niet erg. Knap van je dat je het zolang hebt kunnen volhouden. Dankjewell. Ja heb ik gedaan. Ik ben nu bezig met afbouwen en dan gewoon op de gezonde manier verder gaan in sha Allah! En mezelf belonen mag idd ook:o:o

Sincerity.
07-09-2015, 12:03
Natuurlijk kan dat geen kwaad; een appeltje is niets. Vind het trouwens super dat je erin bent geslaagd om zoveel af te vallen. Let er wel op dat je gezondheid er niet onder lijdt.

WOEHOE
07-09-2015, 18:14
Ik heb het gedaan kon echt niet meer helaas... Ik dronk elke dag 2,5-3 liter water per dag. Ik ben begonnen met afbouwen want dit is geen gezonde manier om af te vallen. Mijn nicht is ook 10 kilo afgevallen binnen dezelfde tijd als mij maar op een gezonde manier. Dus zo min mogelijk koolhydraten eten dan moet het goed komen! Hoe lang heb je Cb gedaan dan.. Nee is idd niet gezonde manier maar wel snelle manier om af te vallen. Heb in t verleden ook CB gedaan. 2 jaar geleden Ik ben vandaag ook begonnen met CB.. Pff echt geen zin in Zit steeds te denken 'ik kan ook afvallen zonder cb door minder te eten'.

layla222
07-09-2015, 19:06
Klinkt heel ongezond .. Eet gewoon normaal drie maaltijden en zorg dat je alle vitamine binnen krijgt .. Eet gezond en kleine porties , geleidelijk afvallen is beter dan zo een ongezonde manier en jezelf uithongeren je doet je lichaam onrecht aan zo .. En als je 1000 calorieën per dag aanhoudt kun je als je gevarieerd eet en gezond en vers goed afvallen en toch normaal eten en niet uitgehongerd zijn .. Echt munkar als ik het zo lees .. Eet die appel en ga gewoon eten maar gedisciplineerd eten jouw lichaam krijgt nooit de juiste vitamines binnen als je 6 weken leeft op shakes en water .. Echt heel slecht dit ..

bloempje96
07-09-2015, 21:34
Hoe lang heb je Cb gedaan dan.. Nee is idd niet gezonde manier maar wel snelle manier om af te vallen. Heb in t verleden ook CB gedaan. 2 jaar geleden Ik ben vandaag ook begonnen met CB.. Pff echt geen zin in Zit steeds te denken 'ik kan ook afvallen zonder cb door minder te eten'. Dat klopt zeker. Je kunt zeker op een gezonde manier 9 kilo per maand kwijt. Elke dag 30 min bewegen en gewoon gezond eten. Dat is wat ik hierna ook ga doen in sha Allah! Ik zal er niet aan beginnen en voor de gezonde manier gaan meid. Wat er af gaat moet er ook afblijven

bloempje96
07-09-2015, 21:36
Klinkt heel ongezond .. Eet gewoon normaal drie maaltijden en zorg dat je alle vitamine binnen krijgt .. Eet gezond en kleine porties , geleidelijk afvallen is beter dan zo een ongezonde manier en jezelf uithongeren je doet je lichaam onrecht aan zo .. En als je 1000 calorieën per dag aanhoudt kun je als je gevarieerd eet en gezond en vers goed afvallen en toch normaal eten en niet uitgehongerd zijn .. Echt munkar als ik het zo lees .. Eet die appel en ga gewoon eten maar gedisciplineerd eten jouw lichaam krijgt nooit de juiste vitamines binnen als je 6 weken leeft op shakes en water .. Echt heel slecht dit .. Ja je hebt gelijk.. Shokran. Ik ben nu ook begonnen met gezond eten en ga nooit meer shaken haha!! Dit is geen gezonde manier om af te vallen tenzij je in een korte tijd met spoed snel moet afvallen. Ghair in sha Allah.

layla222
07-09-2015, 21:43
Ja je hebt gelijk.. Shokran. Ik ben nu ook begonnen met gezond eten en ga nooit meer shaken haha!! Dit is geen gezonde manier om af te vallen tenzij je in een korte tijd met spoed snel moet afvallen. Ghair in sha Allah. Hamdollilaah wijs besluit .. Fijn om te lezen .. Zulke extreme technieken om af te vallen komen altijd keihard terug in kilo s .. Het lichaam komt zo veel voedingstoffen te kort en het lichaam zal reageren alsof je je adem inhoudt onder water .. Op den duur komt honger in hele grote mate terug die je nauwelijks kan onderdrukken en daar gaat het vaak mis met dit soort dieet-en Enigste wat je zal helpen is kennis vergaren over voeding en het soort voeding die je helpt afvallen en het soort voeding wat je dik maakt En calorieën bijhouden met de maaltijden die je naar binnen werkt . Houdt het bij 1000 calorieën per dag als je gezond wilt afvallen en verbrand 1 uur trainen per dag en je kunt zo 1,5 kilo per week afvallen " zonder jezelf uit te hongeren "! Zet m op !

zwanger2012
07-09-2015, 21:46
Hamdollilaah wijs besluit .. Fijn om te lezen .. Zulke extreme technieken om af te vallen komen altijd keihard terug in kilo s .. Het lichaam komt zo veel voedingstoffen te kort en het lichaam zal reageren alsof je je adem inhoudt onder water .. Op den duur komt honger in hele grote mate terug die je nauwelijks kan onderdrukken en daar gaat het vaak mis met dit soort dieet-en Enigste wat je zal helpen is kennis vergaren over voeding en het soort voeding die je helpt afvallen en het soort voeding wat je dik maakt En calorieën bijhouden met de maaltijden die je naar binnen werkt . Houdt het bij 1000 calorieën per dag als je gezond wilt afvallen en verbrand 1 uur trainen per dag en je kunt zo 1,5 kilo per week afvallen " zonder jezelf uit te hongeren "! Zet m op ! 1000 per dag is extreem weinig, dat is ook gewoon een crashdieet! Ik zou eerder rond de 1400-1500 gaan zit om gezond af te vallen, zeker als je er ook nog bij sport

layla222
07-09-2015, 21:50

Om maar een voorbeeld te noemen : kiwi Wist je dat kiwi een vrucht is die je bloed zuivert en bloedverdunnend werkt subhannalah Wist je dat kiwi een hongerstillende werking heeft ... Dit is een klein voorbeeld maar dit soort info heb je nodig over groente en fruit en dan moet je het elke dag op elkaar toepassen net als hoe je je kleding uitkiest de juiste outfit als het ware .. Zo dien je kennis over voedsel te verkrijgen om elke dag de juiste combi - qua voedsel naar binnen te werken als je dit door krijgt en er goed in wordt dan val je af met plezier geniet je van je eten en ben je niet echt aan het dieeten maar een gezondere levensstijl aan het ondervinden ;-)

layla222
07-09-2015, 21:53
1000 per dag is extreem weinig, dat is ook gewoon een crashdieet! Ik zou eerder rond de 1400-1500 gaan zit om gezond af te vallen, zeker als je er ook nog bij sport Dat klopt 1400- 1500 ook prima maar 1000 kan ook maar dan moet je echt een hele goede samenstelling maken per dag en zorgen dat je genoeg binnen krijgt door de juiste voedsel te kiezen .

misZ_kawtar
15-09-2015, 02:34
Doooooooont do it. Hou het vol het is zo zonde die appel gaat je eetlust vergroten blijf het bij die 3 shakes en water houden voor je het weet heb je weer je tussen week kan je weer wat gaan eten ik start morgen weer poging 3000 ik heb echt spijt dat ik de eerste keer niet heb doorgezet. N

Pagina's : [1] 2