Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Wat draag je als ondergoed op je trouwdag?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

08-04-2005, 21:56
Asalaam aleykoum,



Check poll !!


ps: ik vraag me veel rare dingen af yek?

Wa3aleykoum salaam

08-04-2005, 22:02


wit natuurlijK!!!!

08-04-2005, 22:06

Citaat door marocina:
wit natuurlijK!!!!
Waarom wit?? En je moet wel stemmen

Ik zie dat je binnenkort gaat trouwen !! Moge Allah jou een gezegende huwelijk schenken Incha3ALLAH !!

08-04-2005, 22:08

Citaat door Liloesh:
Waarom wit??

Ik zie dat je binnenkort gaat trouwen !! Moge Allah jou een gezegende huwelijk schenken Incha3ALLAH !!
Maagdelijk wit shoukran hbiba moge allah jou incha allahah ook een goede man schenken

08-04-2005, 22:09



Citaat door marocina:
Maagdelijk wit shoukran hbiba moge allah jou incha allahah ook een goede man schenken
ooooooh Maagdelijk wit.................

08-04-2005, 22:56
Hoeft niet perse wit, babyroze vind ik ook wel mooi Maar ik zou het wel eerder aan mijn man vragen welke kleur hij mooi vindt, zodat ik daar rekening mee kan houden. Natuurlijk zal ik niet vertellen waarom ik dat wil weten...........................................

09-04-2005, 00:09
Wit, netjes en weinig.


09-04-2005, 10:01
tijdens je bruiloft zou ik goedzittende lingerie kopen, omdat je meerder malen moet verkleden( hou er rekening mee dat de negaffa je ondergoed ook zal zien)
een goede tip is om een lingeriejurkje onder je kleding te dragen zodat je niet helemaal bloot bent


en voor de nacht kan je iets spectaculairs aan trekken

09-04-2005, 12:35

Citaat door meknessia86:
Hoeft niet perse wit, babyroze vind ik ook wel mooi Maar ik zou het wel eerder aan mijn man vragen welke kleur hij mooi vindt, zodat ik daar rekening mee kan houden. Natuurlijk zal ik niet vertellen waarom ik dat wil weten...........................................
Dit vind ik een leuk ideee Ik zal het onthouden

09-04-2005, 12:36

Citaat door mimi_tangaouia:
tijdens je bruiloft zou ik goedzittende lingerie kopen, omdat je meerder malen moet verkleden( hou er rekening mee dat de neggafa je ondergoed ook zal zien)
een goede tip is om een lingeriejurkje onder je kleding te dragen zodat je niet helemaal bloot bent


en voor de nacht kan je iets spectaculairs aan trekken

Ik wil ook niet dat ze me ziet

09-04-2005, 13:05

Citaat door Dida:
Wit, netjes en weinig.


09-04-2005, 13:42

Citaat door mimi_tangaouia:
tijdens je bruiloft zou ik goedzittende lingerie kopen, omdat je meerder malen moet verkleden( hou er rekening mee dat de neggafa je ondergoed ook zal zien)
een goede tip is om een lingeriejurkje onder je kleding te dragen zodat je niet helemaal bloot bent


en voor de nacht kan je iets spectaculairs aan trekken
Zeker een goeie tip!! Ik heb dat dus niet gedaan, ik baalde wel. Maar mijn sexy setje heb ik niet nodig gehad hoor...aan het einde van de nacht dacht ik alleen nog maar aan slapen!

09-04-2005, 13:48



Citaat door Hanan:
Zeker een goeie tip!! Ik heb dat dus niet gedaan, ik baalde wel. Maar mijn sexy setje heb ik niet nodig gehad hoor...aan het einde van de nacht dacht ik alleen nog maar aan slapen!

Alleen slapen?

09-04-2005, 14:06
Geloof me...alleen slapen, we waren gewoon gaar! Maar later is het setje alsnog van pas gekomen hoor....;o)

09-04-2005, 16:55

Citaat door Hanan:
Geloof me...alleen slapen, we waren gewoon gaar! Maar later is het setje alsnog van pas gekomen hoor....;o)

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7