Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Vraagje aan de dames die verstand hebben van knippen/haren etc.

LaadyS
02-09-2015, 00:20

Heehee, Ik had een vraagje. Mijn haar is aan de bovenkant heel kroezig, en pluizig. Maar dit is alleen maar bovenop, van die dode haartjes die overeind staan en er gewoon niet uitzien. Verder heb ik hamdolilah erg gezonde en lange haren, Ik wil nu van die vervelende haartjes af. Als ik dit gewoon eraf knip vanaf de wortel, zouden mijn haren hieraan kapot gaan. Of gaat het er verkeerd uit zien? Hoop dat jullie me kunnen helpen. Thanks a lot! :Iluvu: x S. :kus:

ILoveMySon
02-09-2015, 15:53
dat zijn nieuwe haren die gegroeid zijn. laat ze uitgroeien

LaadyS
02-09-2015, 22:15
dat zijn nieuwe haren die gegroeid zijn. laat ze uitgroeien Maar dit heb ik al heel lang. Me haren blijven groeien behalve die haartjes. En kom er maar niet vanaf.. X

_Adiva_
02-09-2015, 22:21
Dan maar kaal scheren

ILoveMySon
02-09-2015, 22:27

Maar dit heb ik al heel lang. Me haren blijven groeien behalve die haartjes. En kom er maar niet vanaf.. X Ze groeien maar dat gaat heel langzaam, probeer een haarband te dragen thuis.

LaadyS
02-09-2015, 23:29
Ze groeien maar dat gaat heel langzaam, probeer een haarband te dragen thuis. Zal ik proberen! Thanks voor de tip X

Sihams_Boutique
12-09-2015, 04:21
Schat niet knippen hoor, uiteindelijk groeit het dan weer en weer langzaam. Zou gewoon eenbeetje haarlak gebruiken. Als je al styl haar hebt kan je ook een keratine behandeling doen. Alleen de voedende keratine, gaat al dat gepluis weg.

Onthouden
14-09-2015, 09:12
Ik had dat ook een keer. Zijn inderdaad haartjes die nog groeien. Maar zó langzaam, ik werd er gek van. Sowieso niet knippen, dan gaat het alleen maar langer duren.

Teglelet
14-09-2015, 11:20
Keratinebehandeling zal dat haar wat zwaarder maken waardoor het gaat liggen. Het pluist nu waardoor het omhoog staat.