Bekijk volle/desktop versie : liegen!!!!!!

Pagina's : [1] 2

11-04-2002, 13:43
Liegen daar heb ik een enorme hekel aan!!!!!!!

Ik heb al heel lang een maroc. vriendin..Ze vertelt alles aan mij en ik alles aan haar!! En wat blijkt ..al haar verhalen waren LEUGENS!!!
Ik begrijp niet dat mensen zo zielig kunnen zijn!! Zij weet nog niet dat ik er al achter ben dat haar leven niet klopt!! Zal ik haar aan de kant zetten of eerlijk zeggen dat ik alles al weet en vragen waarom ze zoveel liegt!! En wat ze daamee wil bereiken?? Help!!

Jamila

11-04-2002, 13:46

als ik jou was zou ik haar vertellen dat je het al weet en dan kijken hoe ze reageerd..als ze het ontkend dan denk ik dat je haar beter kunt verlaten

11-04-2002, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door soemea19
als ik jou was zou ik haar vertellen dat je het al weet en dan kijken hoe ze reageerd..als ze het ontkend dan denk ik dat je haar beter kunt verlaten
ik denk dat dat het beste is....maar is best moeilijk als je al heel lang met iemand bevriend bent en er achterkomt dat alles gelogen is!!

begrijp niet van mensen dat ze zoiets kunnen doen!!

11-04-2002, 13:55

Citaat:
Origineel gepost door FarD
Eerlijkheid duurt het langst, maar werkt het best. Als jij nu ook gaat liegen door te doen of je van niets weet, doe je eigenlijk hetzelfde als haar...

Mijn tip dus, praat er open en eerlijk over met haar. Vraag waarom en dat jij dat niet accepteert. Dat ze van nu af aan eerlijk tegen je moet zijn of dat anders jullie vriendschap over is.

K hoop dat je er iets aan hebt, succes...

FarD
ja je hebt gelijk...maar die leugens zijn gewoon enorm!!!!!!! praktich haar hele leven is een leugen...de enigste wat wel klopt is haar naam en haar adres...zo een ander mens gewoon!!

11-04-2002, 13:55

hoi

ik had een vriendin die me alles vertelde. Maar dan ook alles.
ze kwam naar me en liet de plekken zien op haar lichaam van haar vader. Ze zei dat haar vader haar mishandelde en zo. Ze zei ook dat ze een vriend had en dat hij zus en zo was.Op een dag kwam ze naar me en zei ze dat het gedaan was met hem. Ze begon te huilen en ik heb haar de hele tijd getroost.
Weet je wat,... ik heb echt onderzoek gedaan. Ik wou weten waarom haar pa haar sloeg. Waarom het plots gedaan was met haar vriend.Ik vond het allemaal zo erg voor haar.
Weet je wat?... alles was gelogen. Ze had geen lief en haar vader is de liefste man op aarde. Ze verminkte zichzelf!!! ziekelijk!!!!! echt ziekelijk!!! Op school was ze altijd geslaagd omdat de leraars medelijden hadden met haar. Ik was ook dat te weten gekomen.
er zijn gewoon mensen die hun succes uit leugens moeten halen.
Ze stuurde berichtjes naar haar eigen gsm en liet me die dan lezen. Ze waren zogezegd van haar lief. Ze had 2 gsm kaarten en zo stuurde ze die smsjes. Op een dag liet ze mij weer zo een sms lezen en ik kon het nummer onthouden. Ja zo een geheugen heb ik he. En ik belde er naar . En weet je wie er opnam??? zij!!!! ik zou normaal haar vriend aan de lijn moeten hebben , maar zij was het!!!! ze was betrapt. En dan probeerde ze nog te zeggen dat haar gsm met die van haar vriend verbonden is en bla bla bla,.. maar nee hoor betrapt!!!!!!
en zo werd ze in alles betrapt. Ik heb ook en hekel aan leugenaars en vooral zij die er nog eens succes uihalen.
Ze zijn ziekelijk en het kan nooit lang duren, maar vaak liegen ze tegen de mensen die gewoon te goedgelovig zijn en zo

no uik moet gaan he.
en denk de volgende keer 55555 keer na voor je iets gelooft. dat doe ik nu ook.

11-04-2002, 14:00

Citaat:
Origineel gepost door xenofoob
hoi

ze kwam naar me en liet de plekken zien op haar lichaam van haar vader. Ze zei dat haar vader haar mishandelde en zo. Ze zei ook dat ze een vriend had en dat hij zus en zo was.Op een dag kwam ze naar me en zei ze dat het gedaan was met hem. Ze begon te huilen en ik heb haar de hele tijd getroost.
Weet je wat,... ik heb echt onderzoek gedaan. Ik wou weten waarom haar pa haar sloeg. Waarom het plots gedaan was met haar vriend.Ik vond het allemaal zo erg voor haar.
Weet je wat?... alles was gelogen. Ze had geen lief en haar vader is de liefste man op aarde. Ze verminkte zichzelf!!! ziekelijk!!!!! echt ziekelijk!!! Op school was ze altijd geslaagd omdat de leraars medelijden hadden met haar. Ik was ook dat te weten gekomen.
Ze stuurde berichtjes naar haar eigen gsm en liet me die dan lezen. Ze waren zogezegd van haar lief. Ze had 2 gsm kaarten en zo stuurde ze die smsjes. Op een dag liet ze mij weer zo een sms lezen en ik kon het nummer onthouden. Ja zo een geheugen heb ik he. En ik belde er naar . En weet je wie er opnam??? zij!!!! ik zou normaal haar vriend aan de lijn moeten hebben , maar zij was het!!!! ze was betrapt. En dan probeerde ze nog te zeggen dat haar gsm met die van haar vriend verbonden is en bla bla bla,.. maar nee hoor betrapt!!!!!!
en zo werd ze in alles betrapt. Ik heb ook en hekel aan leugenaars en vooral zij die er nog eens succes uihalen.
Ze zijn ziekelijk en het kan nooit lang duren, maar vaak liegen ze tegen de mensen die gewoon te goedgelovig zijn en zo

no uik moet gaan he.
dat is wel heeel erg extreem en ook heel ziekelijk!! Snap niet hoe ze dat kunnen volhouden!!!!!!!!!

11-04-2002, 14:01

Citaat:
Origineel gepost door Leeuwenhart
Misschien komen dingen naar boven die haar leugens kunnen verklaren...

zoals een wijze uitspraak zegt!
Een leugen is een waarheid die rekening houdt met haar omgeving.

Je moet gewoon geduld hebben....Hier volgt weer zo'n uitspraak

De sleutel tot alles is geduld. Je krijgt een kip door een ei te laten bebroeden, niet door het stuk te slaan
makkelijk gezegd leeuwenhart...werkelijkheid is anders!!!!!!!!!!

11-04-2002, 14:14

Citaat:
Als ze over jou geroddeld heeft, dan heb jij gelijk als je met haar er over wilt praten...en zelfs om de relatie te verbreken...

Maar als het om een andere leugen gaat, die niets met jou te maken heeft. Een leugen die bedoeld is om haar zelf te beschermen omdat ze zich ergens voor schaamt...Dan moet je het toch wat voorzichtiger aan pakken! De relatie moet je absoluut niet verbreken in dit geval...Maar het gewoon wat meer tijd gunnen. Misschien komt ze zelf naar je toe, als ze er klaar voor is. En dan vertelt ze het zelf wel!

Je moet het haar niet moeilijker maken dan ze het al heeft!

succes
je haalt me de woorden uit mijn mond

11-04-2002, 14:29

Citaat:
Als ze over jou geroddeld heeft, dan heb jij gelijk als je met haar er over wilt praten...en zelfs om de relatie te verbreken...

Maar als het om een andere leugen gaat, die niets met jou te maken heeft. Een leugen die bedoeld is om haar zelf te beschermen omdat ze zich ergens voor schaamt...Dan moet je het toch wat voorzichtiger aan pakken! De relatie moet je absoluut niet verbreken in dit geval...Maar het gewoon wat meer tijd gunnen. Misschien komt ze zelf naar je toe, als ze er klaar voor is. En dan vertelt ze het zelf wel!

Je moet het haar niet moeilijker maken dan ze het al heeft!

succes
als ze een goede reden heeft.......misschien. Maar ze geeft zelf aan totaaal niet van leugens te houden en als iemand tegen haar liegt..dat het voor haar afgelopen is!! En als iemand zo denkt.....hoe kan die persoon dan zo liegen..of het nu met mij te maken heeft of niet....doet er niet toe!!!!!!!!! en dat na al die tijd dat we bevriend waren!!!!!!!!!!
liegen,,,,daar hou ik niet van!!!!!!!!!!

11-04-2002, 14:44

Citaat:
Dit is een test voor jullie relatie...Als de relatie werkelijk wat voorstelde dan moet de relatie hier tegen kunnen.....
Zo niet, dan betekent het dat relatie op niets was gebaseerd!

En in dit leven krijg iets niet voor niets......De ene keer moet je geld voor betalen, dan de andere keer je trots.............en in dit geval je begrip!

Jij moet effe kijken of die vriendschap wel de moeite waard is om het haar te kunnen vergeven.....is 't het niet waard in jou ogen...dan zit er niets anders op dan het te verbreken....

zoals ik eerder al zei.......je moet geduld hebben en niet haasten..
De sleutel tot alles is geduld. Je krijgt een kip door een ei te laten bebroeden, niet door het stuk te slaan

Een gebroken ei zal nooit voor een kip zorgen!

Tijd, dat is wat je nodig hebt...
Doe geen dingen die je niet terug kan draaien
relatie was in mijn ogen veel waard!! Ik wacht af hoe het verder loopt...of ze alles bekent aan mij??!! Merk het wel!! Heb haar namelijk nog niet hierover aangesproken..maar doe het wel!!

En Leeuwenhart...heb jij ook zoiets meegemaakt.....zo klink je namelijk wel!

11-04-2002, 16:53
ik weet ongeveer hoe je je voelt jamila. ik was heel goed bevriend met iemand, maar achteraf ben ik er achter gekomen dat hij over mij rodelt en leugens zat te vertelen, en dat deed hij bij andere vrienden van ons. iedereen had me al gewaarschuwd, maar ik dacht die mensen zijn gewoon jaloers omdat wij altijd samen waren. ik heb hem daarmee geconfronteerd maar hij ontkende alles, dat vond ik zielig, mijn broertje had hem bijn met een fles op zijn hoofd geslagen, hij zat over mij te praten waar mijn broertjr bij was, nou dat had ie niet moeten doen. maar ik ben verstandig en heb mijn broertje kunnen kalmeren. maar ons vriendschap is afgelopen, hij blijft liegen en ontkennen. maar praat eerst met haar en neem dan een beslissing. je ben verstandig om te weten wat te doen.

12-04-2002, 12:25

Citaat:
Origineel gepost door tetouani79
ik weet ongeveer hoe je je voelt jamila. ik was heel goed bevriend met iemand, maar achteraf ben ik er achter gekomen dat hij over mij rodelt en leugens zat te vertelen, en dat deed hij bij andere vrienden van ons. iedereen had me al gewaarschuwd, maar ik dacht die mensen zijn gewoon jaloers omdat wij altijd samen waren. ik heb hem daarmee geconfronteerd maar hij ontkende alles, dat vond ik zielig, mijn broertje had hem bijn met een fles op zijn hoofd geslagen, hij zat over mij te praten waar mijn broertjr bij was, nou dat had ie niet moeten doen. maar ik ben verstandig en heb mijn broertje kunnen kalmeren. maar ons vriendschap is afgelopen, hij blijft liegen en ontkennen. maar praat eerst met haar en neem dan een beslissing. je ben verstandig om te weten wat te doen.
He gelukkig eindelijk iemand die weet hoe ik me voel!! Belazerd!!
Weet je wat het is..hoe graag ik haar daarmee wil confronteren...ik durf het niet. Weet niet hoe haar reactie hierop kan zijn. Misschien net als bij jou gaat ze alles ontkennen...en dat zou ik ook heeeeeeeeel erg zielig vinden..dat ik niet eens een discussie aan wil gaan!! En ja als ze alles toegeeft wat warschijnelijk toch niet gebeurt,,,,want wie durft er nou voor uit te komen dat zijn/haar leven 1 grote leugen is. Niemand. Ik zou niet meer bevriend kunnen zijn met zo iemand al het vertrouwen is dan foetsie...en of dat nog ooit terugkomt weet ik niet.
Dus ik twijfel nog steeds over wat ik zal doen. Ik wacht nog ff af..tot ik meeer weet!!

Groetjes Jamila

05-10-2004, 23:30

Citaat door xenofoob:
hoi

no uik moet gaan he.
Dit is echt ziekelijk!

05-10-2004, 23:37

Citaat door Amani Al Hayat:
Dit is echt ziekelijk!
En jij bent echt laat

jasmina

05-10-2004, 23:38
ewa wel rot ja, maar ik snap niet dat je iemand een vriendin noemt die je nog nooit hebt gezien. Ik heb genoeg masha`allah meiden ontmoet hier en ik mag ze heel erg graag maar sorry het zijn geen vriendinnen van me. vriendinnen heb je in het echte leven en niet via een beeldscherm.

Oke vriendschap kan komen als je met elkaar afspreekt en het blijkt ook in het echt goed te klikken maar tot die tijd nee. Voor hetzelfde geld is het een man van in de 50 die zich voordoet als een meisje en je naar je mond praat.

eerst zien dan vertrouwen.

Pagina's : [1] 2